Traballos en altura

Curso de traballos en altura

Curso escolar 2017-18

IMPORTANTE: este curso non habilita para traballos en suspensión ou en vertical.

Xa está aberto o prazo de inscrición para o curso de Traballos en altura.

Este curso só está dispoñible para alumnado matriculado actualmente no IES Universidade Laboral. A parte práctica impartirase no noso centro. A parte teórica tamén se impartirá no IES Urbano Lugrís e o alumnado do noso centro pode elixir entre asistir á parte teórica no noso centro ou ben no IES Urbano Lugrís.

En ningún caso a asistencia a este curso valerá como xustificación para non asistir ás clases dos correspondentes ciclos formativos.

Para inscribirse no curso hai que facer o seguinte:

1. Introducir os teus datos e envialos a través do formulario de inscrición que se atopa ao final desta páxina. Ao enviar o formulario debe aparecer una imaxe similar a esta:

2. Facer un ingreso polo importe do curso no número de conta bancacaria que se enviou ao alumnado por correo electrónico. Se non te chegou o correo, pode ser que non teñas ben o teus datos de alumnado na ficha do centro. Pregunta ao teu titor ou titora.

3. Entregar o papel do comprobante do ingreso na Secretaría do centro. No comprobante ten que figurar o nome do alumno ou alumna. Excepcionalmente, para o alumnado de ciclos de adultos (modulares polas tardes), o comprobante poderá ser entregado en Conserxería, con data límite de entrega o día anterio á data límite da entrega en Secretaría.

A inscrición se considerará efectiva có ingreso do importe de inscrición.

O curso se desenvolverá en dous días, en sesións de catro horas cada día. O primeiro día será a explicación da teoría e o segundo se realizarán as prácticas.

Datas de celebración:

1º día: xoves 15 de marzo ás 16:00 h no hall de entrada do IES Universidade Laboral, ou venres 16 de marzo ás 16:00 h no hall de entrada do IES Urbano Lugrís.
2º día: se determinará o da clase teórica en función do número de asistentes.

Prezo: 25 € por alumno/a.

Data límite para entregar o comprobante do ingreso e facer a inscrición: mércores 14 de marzo ás 13:30 h en Secretaría.

Unha vez feito o ingreso non se admitirán devolucións, aínda que non se asista ao curso.

Formulario de inscrición