Traballos en altura

Curso de traballos en altura

Curso escolar 2018/19

IMPORTANTE: este curso non habilita para traballos en suspensión ou en vertical.

Xa está aberto o prazo de inscrición para o curso de Traballos en altura.

Este curso só está dispoñible para alumnado matriculado actualmente no IES Universidade Laboral.

En ningún caso a asistencia a este curso valerá como xustificación para non asistir ás clases dos correspondentes ciclos formativos.

Para inscribirse no curso hai que facer o seguinte:

1. Introducir os teus datos e envialos a través do formulario de inscrición que se atopa ao final desta páxina. Ao enviar o formulario debe aparecer una imaxe similar a esta:

2. O método de pago o comunicará o profesor do curso o primeiro día.

O curso se desenvolverá en dous días, en sesións de catro horas cada día. O primeiro día será a explicación da teoría e o segundo se realizarán as prácticas.

Datas de celebración:

1º día teoría: mércores 12 de xuño ás 16:00 h no hall de entrada do IES Universidade Laboral.
2º día práctica: se comunicará o día 12, en función do número de asistentes.

Data límite para facer a inscrición: mércores 12 de xuño ás 12:00 h.

Unha vez feito o ingreso non se admitirán devolucións, aínda que non se asista ao curso.

Formulario de inscrición