Curso 2015-16

PREMIOS Á INNOVACIÓN NA FP 2016

A Consellería de Educación vén convocando dende hai varios anos os premios para a innovación na Formación Profesional. En convocatorias anteriores destes premios foron varios os proxectos premiados do IES Universidade Laboral de Culleredo. Este ano o noso Centro volveu a contar cun novo proxecto premiado, esta vez na modalidade B (didáctica) e o proxecto vai consistir no “Deseño e montaxe dunha instalación altamente eficiente: Vestiario 0,0”.

PREMIO EXTRAORDINARIO FP GALICIA

Un alumno do noso centro, Óscar Patao Lameiro, do C.S. de Mantemento de Instalacións térmicas e de fluídos, acadou u dos premios extraordinarios de formación profesional de grao superior da Comunidade Autónoma de Galicia correspondentes ao curso 2014/15.

Este premio é metálico e acreditativo, e recoñece e valora publicamente os méritos excepcionais baseados no esforzo e no traballo do alumnado que cursou cun excelente resultado académico estudos de formación profesional de grao superior.

Parabéns!!!