CORRECCIÓN DE ERROS: ISBN libro TECNOLOXÍA 3º E.S.O.

O ISBN CORRECTO DO LIBRO DE TECNOLOXÍA DE 3º DE E.S.O. É:

978-84-67359343

EDUGAL xa está en marcha!

O salón da educación e formación de Galicia terá lugar o vindeiro 26, 27 e 28 de febreiro de 2014 no Pazo de Congresos de Pontevedra.

Sería interesante que alumnado con inquedanzas profesionais a curto prazo asista.

Para AEMPE (Asociación de empresarios da pequena e mediana empresa da provincia de Pontevedra), o principal obxectivo de Edugal é tratar de contribuír a mellorar a formación do público: alumnado,  profesorado, orientadores, país, nais, profesionais. Para isto, a oferta do salón será o máis ampla posible co fin de que satisfaga a persoas con diferentes necesidades.

Esta oferta comprende dende a elección da carreira universitaria ata o coñecemento dos diferentes cursos aos que optan traballadores/as en activo ou persoas en desemprego, pasando polo catálogo de Formación Profesional. Todo isto enmarcado en distintos ámbitos: autónomo, nacional e tamén internacional.

A entrada é gratuita!

Podedes atopar máis información detallada nos seguintes enlaces:

www.edugal.es