Enlaces Web de Interese

Ligazóns

REFORZO EN MATEMÁTICAS:

1.- Actividades de 1º ESO en PDF de SM. Imprimibles e con solucións.

2.- Actividades de Primaria. No blog: Recursos para la elaboración de Adaptaciones curriculares.

3.- Matemáticas on line. Fantástica páxina na que traballan os diferentes contidos elixindo nivel e tipo de actividades

4.- Matemáticas interactivas para alumnos inmigrantes. Con contidos dos distintos niveis de ESO.

APRENDIZAXE DO ESPAÑOL PARA EXTRANXEIROS:

1.- Linguasnet.com. Curso de lingua castelá interactivo multimedia diseñado especialmente para mellorar as capacidades auditivas e orais. É gratuito con animacións, exercicios interactivos, xogos e exercicios de escoitar e repetir.

2.-Educom. Unidades didácticas de compensatoria para alumnado inmigrante que descoñece os idiomas oficias de Galicia.

3.- Dicionario Visual Interactivo. Ferramenta para todo o alumnado en Galego, Castellano e Inglés. Vocabulario e tamén actividades.

4.- Dicionario Visual Árabe-Inglés.

APRENDER A ESTUDAR:

1.- WEB.APRENDERAESTUDAR Pagina sobre las Técnicas de estudio, entendidas de una manera amplia. Está dirigido al estudiante. Puede ser aprovechado por los padres y el profesorado. Esta web es muy extensa: contiene 21 papiros (apartados). En estos papiros se ofrecen más de 1000 consejos o trucos y hay más de 100 actividades prácticas.