Inicio do curso 2022/23

O curso académico 22-23 comezará o vindeiro xoves 8 de setembro, co horario habitual de 8.45 a 14.25 e con servizo normal de transporte escolar. A primeira hora, o alumnado será recibido polas/os titoras/es dos grupos na pista de terra á dereita do pavillón, se o tempo o permite. En caso contrario, a benvida será no pavillón. Tras esta primeira sesión coa titora, seguirase o horario normal o resto da mañá.

Para saber a qué grupo foi asignado cada alumna/o, as familias deberán consultar a aplicación móbil ABALAR ou as listas que estarán expostas na entrada do centro a partir do luns 5 de setembro.

Recordamos ás familias algunhas datas importantes neste inicio de curso:

·Entrega dos ordenadores e-Dixgal ás familias do alumnado de 1ESO: martes 6 de setembro ás 19.00, na aula soto do edificio.

·Data límite para inscribirse na ANPA: venres 9 de setembro.

·Data límite para solicitar a validación entre as ensinanzas profesionais de música e danza e as materias de ESO e Bacharelato: venres 30 de setembro na secretaría do centro.

Bo inicio de curso 22-23!