ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2021

Estimada comunidade educativa do IES San Paio.

Este ano toca renovación de parte do Consello Escolar. A partir de mañá e ata o vindeiro martes 16 de novembro poderán presentarse as candidaturas para os sectores con membros a renovar: profesorado, alumnado e PAS (non hai membros a renovar mediante eleccións no sector de nais, pais e titores legais).

Podedes consultar toda a información (resolución, calendario, circulares, actas da Xunta Electoral, os censos de electores, composición do Consello Escolar a renovar, cartel das eleccións ou o impreso de candidatura) na páxina web do IES, no apartado Novas, sección Eleccións ao Consello Escolar, ou ben directamente na seguinte ligazón:

Aproveitamos para lembrar que é preciso renovar catro alumnos, cinco profesores e un representante do PAS, así que animádevos a presentarvos! Podedes facelo desde mañá ata o vindeiro martes 16, entregando o impreso debidamente cuberto na Secretaría (podedes pedilos alí ou descargalos e imprimilos desde a web, na ligazón sinalada).