INFORMACIÓN VARIA SAÍDAS PROFESIONAIS- ACADÉMICAS

Dadas as extraordinarias circunstancias que estamos a vivir e ante a imposibilidade de celebrar xornadas de orientación universitaria de maneira presencial, a UNIVERSIDADE DE VIGO celebrou o pasado día 13 de Maio unha xornada de orientación virtual onde tratáronse as principais novedades da ABAU 2020, cómo facer a preinscripción e a matrícula na Universidade, e as novedades sobre titulacións.

Podéis ver el vídeo completo aquí.

Recordaredes a Magdalena, xa que estivo un pouquiño antes do estado de alarma impartindo una charla no noso centro.

- Servicio de información ao estudiante (SIE) da Universidade de Vigo.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS VIRTUAIS DA UNIVERSIDADE DA CORUÑA (UDC)

O feito de ter limitada a mobilidade, no impide a UDC seguir aportando, xa que a tecnoloxía permitiu asistir a unhas xornadas de portas abertas sen moverse da casa: XORNADAS DE PORTAS ABERTAS VIRTUAIS (XPAV), na que os visitantes (estudantes e familiares) coñeceron por dentro a Universidade e puideron interactuar cos responsables das titulacións, os pasados xoves 23 e venres 24 de abril.

Tamén coñeceron os servizos e unidades que lle van a facer máis fácil e atractiva a VIDA UNIVERSITARIA: UDC Internacional, residencias públicas, centro de linguas, cultura, deporte, cooperación e voluntariado, medioambente, UDC saudable, atención á diversidade, acción titorial, asociacións estudantís, emprego...

As titulacións figuran agrupadas por Ramas de Coñecemento: Os 41 Grados, 7 Programas de Simultaneidade e 2 Graos Abertos, poden consultalas na ligazón das XPAV: https://www.udc.es/gl/futuros_estudantes/portas_abertas/, con toda a información de contacto, acceso e admisión, orientación e resultados:

Dispoñedes das seguintes gravacións:
  *   Videoconferencia en directo de cada titulación
  *   Vídeos dos Centros Universitarios
  *   Vídeos con testemuño de alumnado matriculado e alumando xa titulado.
  *   Vídeos da Vida Universitaria

Infografía e video para presentar ao alumnado interesado os PROXECTOS FORMATIVOS DA FACULTADE DE ECONOMÍA E EMPRESA DA UNIVERSIDADE DA CORUÑA (UDC)

Dende a Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia queren compartir este video para que poidades coñecela si estades valorades facer da protección do patrimonio cultural vosa profesión.

Estarán encantados de atender calquera dúbida no teléfono 885 15 97 35 ou no correo acceso@escolaconservacion.gal

O ligazón da páxina web coa información completa é: https://escolaconservacion.gal/acceso-curso-2020-21/

Dende o IES Salvaterra facilítannos o tríptico da FP Básica de carpintería e moble que imparten.

promoción fp básica.pdf2.69 MB
Triptico Carpintería.pdf456.24 KB