Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

MELLORES EXPEDIENTES ACADÉMICOS DO IES DE RIBADEO DIONISIO GAMALLO.

Oito alumnas e alumnos do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo, foron convocados/as pola Universidade de Santiago de Compostela para participar no "Acto de recoñecemento ao mellor alumnado de centros de ensino de Galicia".

Trátase de homenaxear a todos/as os/as estudantes que acadan resultados sobresaíntes na ABAU, cunha media de 9 entre o bacharelato e o fase xeral da proba. Despois, sumándolle a parte voluntaria obtense a nota final de admisión á universidade e o noso alumnado acadou resultados excelentes: Amaia López Vivas (13,73); Estela Bravo Montero (13,50); Xiana Suárez García (13,44); Guillermo Rodríguez Rubiños (13,42); Alicia Asensio Bande (13,41); Eva Luyufeng Yáñez Izquierdo (13,27); César Franco Grandío (12,81) e Diego Alonso Lustres (12,00).

O acto tivo lugar o pasado 23 de xullo e aínda que normalmente se celebraba no Pazo de Congresos e Exposicións de Santiago, este ano debido ás circunstancias, foi no Salón Nobre de Fonseca da USC e só puideron estar presentes 20 alumnos e alumnas. Dos/as restantes proxectouse unha fotografía e foron nomeados/as e invitados/as a participar telematicamente. O reitor da USC, Antonio López Díaz, presidiu o acto sendo retransmitido en streaming a través da canle de Youtube da USC. No seguinte enlace (https://www.youtube.com/watch?v=9fK_QyGaCQM) pódese ver o vídeo do mesmo, aparecendo o noso alumnado no minuto 1:00:05.

Toda a comunidade educativa do IES de Ribadeo, encabezada posa súa directora Susi Besteiro, quere darlles os parabéns polo esforzo realizado e os resultados acadados. Son un bo exemplo a seguir e un orgullo para nós e para as súas familias.

Noraboa a todas e a todos!

CESIÓN DE DÚAS CANASTRAS AO CEIP GREGORIO SANZ

Debido a unha futura remodelación do patio, o IES de Ribadeo Dionisio Gamallo cedeu dúas das catro canastras móbiles de baloncesto ao CEIP Gregorio Sanz de Ribadeo.

Esperamos que o seu alumnado desfrute das mesmas e sirvan para fomentar hábitos de vida saudables.

EXAMES DE SETEMBRO 2020

Os exames realizaranse o MARTES 1 e o MÉRCORES 2 de SETEMBRO nos seguintes períodos horarios:

08:30 - 10:15 // 10:15 - 12:00 // 12:00 - 13:45

15:30 - 17:15 // 17:15 - 19:00 // 19:00 - 20:45

É importante lembrar que en cada período de exames incluiranse tamén os EXAMES DE PENDENTES daquelas materias de cursos inferiores que coincidan dentro dese período.

Ademais, NON haberá servizo de TRANSPORTE ESCOLAR.

Premendo nas seguintes imaxes, poderá acceder aos HORARIOS e ás AULAS dos exames de cada unha das materias, ademais dos días e horarios de recollida de CUALIFICACIÓNS E RECLAMACIÓNS:

EXAMES SETEMBRO 2020 ESO / ESA

EXAMES SETEMBRO 2020 BACHARELATO / BACEPA
AULAS
ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS E RECLAMACIÓNS

Fondo libros e vales para o curso 20/21

Xa se poden consultar as LISTAXES PROVISIONAIS de admitidos/as no PRÉSTAMO DE LIBROS E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR NA APLICACIÓN FONDOLIBROS, APARTADO CIDADÁN. Tamén se poden consultar telefónicamente, chamando á Secretaría do Centro. Existe un período de reclamción de dous días seguintes á publicación.

NON SE PUBLICARÁN AS LISTAXES NA PÁXINA WEB POR MOTIVOS DE PROTECCIÓN DE DATOS.

Nesta listaxe provisional só aparece o número de libros asignados a cada alumno/a, sen especificar cales. A listaxe definitiva cos libros asignados publicarase non máis tarde do 14 de setembro de 2020, unha vez rematada a matrícula. Os libros aos que teñan dereito serán repartidos entre o 16 e o 25 de setembro.

RECOLLIDA DE VALES na Secretaría do Centro dende o LUNS 13 ATA O VENRES 17 DE XULLO en horario de 10 a 13 h (SÓ NO CASO DE TER FORMALIZADA A MATRÍCULA). Se non poden recollelos nestas datas, poderanse recoller no mes de setembro.

Atentamente A dirección

Homenaxe a Fernanda Sela.

Parabéns Fernanda!!!

O pasado 28 de xuño, Fernanda González de Sela, profesora no noso centro durante décadas, cumpriu 100 anos. Recibiu unha homenaxe na súa casa por parte de antigas alumnas da Primeira promoción feminina do noso centro cando era Instituto Laboral, e que curiosamente foron as encargadas de impartir a conferencia inaugural deste curso que estamos rematando. Tamén estiveron dous ex-profesores do Instituto: José Carlos Rodríguez Andina, que acompañou  coa  coa guitarra o Cumpleanos Feliz e Roberto Rodríguez Rodríguez que lle fixo entrega dun agasallo no nome da nosa Comunidade Educativa.

Unha vez máis, parabéns Fernanda.

EN REDE

Esta canción forma parte do proxecto do Comité Lila para o curso 2019/2020, que xirou en torno ao lema: "SEN TI NON HAI RE/ACCIÓN. MOVE A REDE, PARA O SILENCIO!".

O obxectivo funadamental é concienciar sobre a necesidade de actuar e reaccionar ante a violencia de xénero e demostrar que o silencio é unha forma de complicidade que nos posiciona sempre ao lado do agresor.

Accede ao vídeo premendo na imaxe ou no enlace: https://www.youtube.com/watch?v=dmfu0NW_djY.

ACTO DE GRADUACIÓN 2º DE BACHARELATO. Promoción 2019/2020.

ACCEDE AQUÍ Á GALERÍA DE FOTOS.

Este xoves 25 de xuño de 2020 ás 19:00 horas celebramos o acto de graduación da promoción 2019/2020 de 2º de Bacharelato no IES de Ribadeo Dionisio Gamallo.

Dadas as circunstancias especiais nas que rematou o curso, será un acto sinxelo que cremos importante celebrar para que o alumnado se sinta acompañado neste fin de etapa tan abrupto.

Desde o centro mandámoslles todo o ánimo e forza e desexámoslles o mellor de aquí en diante. Foi un pracer poder contar cunha promoción tan boa!

Agradecemos a Yolanda Fiallega o traballo de edición e maquetación.

HORARIO RECOLLIDA BOLETÍNS: XOVES 25 DE XUÑO

Premendo na imaxe, pode acceder ao documento no que figuran o alumnado de cada grupo, a aula e a hora de recollida.