Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Inauguración do curso 2017/2018 no IES

Vídeo da 1ª parte      Vídeo da 2ª parte                                                      Fotografías

O luns 18 de setembro o IES de Ribadeo Dionisio Gamallo abriu o curso académico cunha lección inaugural pronunciada por Roberto Rodríguez Rodríguez, ribadense vinculado ao Instituto dende neno, cando foi alumno, ata o remate nel da súa carreira profesional como profesor. Na lección, co título “Unha visión de Suso Peña e o seu legado”, Roberto falou do seu amigo debuxante, ilustrador e fotógrafo Suso Peña, persoeiro cuxa figura o Instituto difunde entre a comunidade educativa na contraportada da axenda escolar 2017-18. O salón de actos do Instituto encheuse con alumnado, profesorado, amigos e amigas do conferenciante e do homenaxeado.

Listaxe libros adxudicados ao alumnado

Os libros que aparecen na seguinte lista son os que lle presta o centro a cada estudante. As familias teñen que comprar os que faltan desa lista e que aparecen no listado de libros por curso que se lles deu coa matrícula.

O alumnado de PMAR de 2º de ESO non ten que comprar ningún libro, de momento.

Preme aquí para ver a lista

Inicio de curso. Presentacións 2017 - 2018

Venres, día 15:

10:00 h.: Claustro.

12:30 h.: Presentacións de 1º e 2º de ESO.

13:00 h.: Presentacións de 3º e 4º de ESO.

14:00 h.:Comedor.

14:30 h.: Saída do autobús.

Luns, día 18:

08:30 h: Inicio das clases na ESO.

11:30 h: Presentación de 1º e 2º de bacharelato.

12:30 h: Conferencia inaugural: “Unha visión de Suso Peña e o seu legado”, a cargo de Roberto Rodríguez Rodríguez.

Luns, día 25:

16:30 h.: Presentación de EBI (Ensinanzas Básicas Iniciais) e ESA (Educación Secundaria de Adultos). Despois da presentación iniciaranse as clases con normalidade.

Luns, día 2 de outubro:

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO EXCLUÍDO

Nesta listaxe aparece cada alumno co número de libros que lle será asignado como mínimo.

O alumnado que en observacións figura “pendente das existencias de setembro” non lle corresponderían libros por superar o límite de renda. Só se lle asignarán libros se sobran unha vez repartidos a todos aqueles que lles corresponden.

A listaxe definitiva cos libros asignados a cada alumno non sairá publicada ata que finalice a matrícula de setembro.

Os libros de actividades de francés e de inglés non forma parte do fondo libros polo que xa podedes encargalos na librería

Calendario de exames de setembro

Podes comprobar o día e hora de cada proba PREMENDO NESTE ENLACE

Teatro en inglés

O último día de clase os alumnos e alumnas de 3º ESO A representaron no salón de actos do instituto o último acto de A Midsummer Night's Dream, de William Shakespeare.

Os alumnos e alumnas de 3º ESO B e C, e de 4º ESO asistiron á proxección das gravacións feitas ó longo do curso e despois representouse o acto V en directo.

Tamén se proxectaron as gravacións das representacións de Romeo and Juliet, que as alumnas e alumnos de 4º non tiveron tempo de rematar.

E, por suposto, non faltaron as tomas falsas para acabar este curso cun sorriso.

Xubilación de Marcelino

O xoves, día 22 de xuño, acompañamos durante o recreo a Marcelino, do departamento de Tecnoloxías, que nos convidou a uns petiscos con motivo da súa xubilación.

Desexámoslle moita felicidade nesta nova etapa.

La fête de la musique

Coincidindo co 21 de xuño, o departamento de francés organizou a "Fête de la musique".

[MÁIS IMAXES NA NOSA GALERÍA]