Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Dende Ribadeo a Varsovia. Unidos pola lingua.

Aproveitando que un exalumno do instituto é o Lector de galego na Universidade de Varsovia, realizamos un vídeo que supón un diálogo entre o noso alumnado e o alumnado de lingua galega de Varsovia. O obxectivo, pola nosa parte, é que o alumnado coñeza a proxección internacional da nosa lingua e que reflexione sobre a valoración que lle damos aquí e a que se lle dá fóra.
Participaron  no vídeo Linda Aristizábal, Irene Logares, Sara Logares, Julia García, Aicha Rajouani e Marina Ramos. Coordinou a actividade Suso Fernández Acevedo.

Euroscola 2018

O equipo "cosmopolitads" de IES de Ribadeo resultou o segundo clasificado en Galicia no programa Euroscola 2018

Préstamo de libros de texto e axudas para material 2018 / 2019

Ligazóns:      Solicitude (Anexos I e II)           DOG 21 maio

No DOG do 21 de maio saíu publicada a orde que regula a participación no fondo solidario e na que se convocan as axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado de educación primaria e secundaria. Toda a información correspondente pódese consultar na páxina web do centro ou no enderezo http://www.edu.xunta.es/fondolibros.

Para solicitar a axuda débese cubrir a solicitude segundo ANEXO I que se pode atopar na páxina web do centro ou no enderezo anterior. As solicitudes poden presentarse  por vía electrónica a través da sede electrónica da Xunta de Galicia http://sede.xunta.gal, ou no propio centro. As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

1.-ANEXO II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar)

2.-Fotocopia do DNI do alumno/a para o/a que se solicita a axuda.

3.-Fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. No caso de que o libro de familia non reflicta a situación en 31 de decembro de 2016, poderán acreditar o número de membros  coa sentenza xudicial de separación onde figure a custodia do menor ou cun certificado de convivencia.

Libros adicados

Acabamos de ampliar esta sección cun exemplar de El niño de luz de plata, agasallo do escritor Gonzalo Moure, que nos visitou este mes para ofrecer unha charla ao alumnado de 1º de ESO.

Certame de narración e debuxo infantil

Letras galegas 2018 Fase local

No certame de narración organizado pola biblioteca ública municipal resultou premiada Marta Ortiz González, por a súa obra: "Tomas (A Bela durmiente).

E no certame de debuxo foron premiadas as alumnas Enma Astorga Manzanal e Irene Suarez Sixto.

A entrega de premios ser´ao  xoves 7 de xuño ás 18:00

PMAR 2017 - 2018

Consulta a información nesta ligazón

Día do libro

Con motivo do Día do Libro recibimos acabamos de recibir uns dípticos da Xunta (xa non sen tempo!) que están a disposición do alumnado na Biblioteca.

Intercambio co IES Aller Ulloa de Lalín

O día 16 de maio tivo lugar a segunda fase do intercambio entre o noso IES e o Aller Ulloa de Lalín. Nesta ocasión foi o alumnado de Lalín quen se desprazou a Ribadeo para coñecer esta zona.
Promoveron a iniciativa os Equipos de Dinamización da Lingua dos dous centros,coa finalidade de que o alumnado coñecese unha zona diferente á súa e valore a nosa realidade cultural.
Como recordo, elaboramos este vídeo con imaxes das dúas xornadas.

Semana das Letras Galegas

Ó longo desta semana procuramos que o alumnado coñecese algo máis sobre Mª Victoria Moreno, escritora á que se lle dedica este ano o Día das Letras Galegas.

Para iso, ademais doutros recursos, foinos moi útil o caderno "María Victoria, terra adiante", editado pola Deputación de Lugo.

Desde o instituto editamos 400 marcapáxinas para distribuír entre a comunidade docente. O deseño foi obra da nosa compañeira do Departamento de Lingua e Literatura Galega Carme Conde.

.