Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Exposición de libros dedicados

Co gallo do Día do Libro organizamos unha exposición de libros dedicados á entrada da nosa BIBLIOTECA. Pouco a pouco, iremos engadindo outros que atopemos.

Viaxe a Porto

Do 5 ao 9 de abril, e dentro do proxecto aPorto Júnior, un grupo de alumnas e alumnos de portugués  de 1º de Bacharelato viaxaron a Portugal. Foron acompañados polos profesores Ignacio Rego e Dores Fernández Abel.

Visitaron unha escola agraria, a EPAMAC, un instituto de Vilanova de Gaia (o Inés de Castro), a Fundación Serralves, coñeceron a cidade do Porto e, finalmente, subiron á citania de Sanfins.

8 de marzo: homenaxe a Maruxa Mallo

Celebramos o 8 de marzo coa proxección dun vídeo sobre Maruxa Mallo. Podes velo premendo no seguinte ENLACE ou na IMAXE.

Encontro con María Reimóndez

O alumnado de 1º e 2º de ESO asistiu a un encontro literario con María Reimóndez para falar de dúas das súas obras: Usha e Volvo! O regreso de Usha. Tocáronse temas como a riqueza da diversidade cultural e lingüística, o feminismo, o mundo do libro ou a tarefa de escribir obras literarias. O estudantado participou activamente formulando preguntas dunha forma moi dinámica.

[MÁIS IMAXES NA NOSA GALERÍA]

Teñamos o entroido en PAZ

Polo entroido, viaxamos nun autobús que elaboraron no departamento de debuxo para conmemorar o Día da PAZ. Coordinou a actividade Chus Colmenero.

[PREME NA IMAXE PARA VER O VÍDEO]

Encontro con Ses

O Comité Lila do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo organizou un encontro con Sés para achegármonos ó amor dun xeito distinto.

O obxectivo é aprender a contruír unha identidade cultural, lingüística e sexual sen complexos, para evitar prexuízos insáns e que afogan.

Coordinou a actividade Teresa González Piñeiroa.

"Maridaxe entre matemáticas e informática"

17 de febreiro

O venres, día 17 de febreiro, tivo lugar no salón de actos unha charla titulada Maridaxe entre matemáticas e informática, que correu a cargo de Francisco Pena, do departamento de Matemática aplicada, da USC.

O acto, coordinado por Raquel Vijande, do departamento de orientación, encádrase dentro do proxecto "A ponte entre o ensino medio e a USC".

Día dos humidais, 2017

En  1971, na cidade iraní de Ramsar, moitos países firmaron voluntariamente o  convenio do mesmo nome, comprometéndose a velar pola conservación das zonas húmidas. Dende entón, tódolos 2 de febreiro, celébrase a nivel internacional o Día dos Humidais.

No Instituto, xa levamos máis de 20 anos facendo esta celebración porque en Ribadeo temos a sorte de contar coa Ría de Ribadeo, que é  un humidal de importancia internacional [LER MÁIS]

[MÁIS IMAXES]