Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Encontro con Ses

O Comité Lila do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo organizou un encontro con Sés para achegármonos ó amor dun xeito distinto.

O obxectivo é aprender a contruír unha identidade cultural, lingüística e sexual sen complexos, para evitar prexuízos insáns e que afogan.

Coordinou a actividade Teresa González Piñeiroa.

"Maridaxe entre matemáticas e informática"

17 de febreiro

O venres, día 17 de febreiro, tivo lugar no salón de actos unha charla titulada Maridaxe entre matemáticas e informática, que correu a cargo de Francisco Pena, do departamento de Matemática aplicada, da USC.

O acto, coordinado por Raquel Vijande, do departamento de orientación, encádrase dentro do proxecto "A ponte entre o ensino medio e a USC".

Día dos humidais, 2017

En  1971, na cidade iraní de Ramsar, moitos países firmaron voluntariamente o  convenio do mesmo nome, comprometéndose a velar pola conservación das zonas húmidas. Dende entón, tódolos 2 de febreiro, celébrase a nivel internacional o Día dos Humidais.

No Instituto, xa levamos máis de 20 anos facendo esta celebración porque en Ribadeo temos a sorte de contar coa Ría de Ribadeo, que é  un humidal de importancia internacional [LER MÁIS]

[MÁIS IMAXES]

A ciencia do mito: Atlantis.

O pasado 17 de xaneiro, tivemos a oportunidade de disfrutar dunha conferencia ofrecida polo periodista e divulgador científico Emilio Varela. É un vello coñecido para nós porque xa nos visitou máis veces, sempre con proxectos interesantes nos que conta  parte das súas espectaculares viaxes. [LER MÁIS],

Investigadores no laboratorio Domus

18 de decembro

O pasado 18 de decembro, o alumnado de bioloxía de bacharelato tivo a oportunidade de participar no museo Domus da Coruña nunha actividade  moi interesante. Tratábase dunha práctica de enxeñería xenética titulada: “Buscando unha diana para o tratamento da aterosclerose” [LER MÁIS]

Booktrailers

Nunca é tarde para difundir un libro, aínda que xa leve tempo publicado. Nesas andamos: o alumnado de "Literatura galega e sociedade" está elaborando booktrailers. Velaquí os primeiros en chegar:

Un dente sen cadáver, de Miguel Anxo Fernández, por Manuel Álvarez Rodríguez.

Os últimos fuxidos, de Xosé Fernández Ferreiro, por Clara Maseda Da Veiga.

A miña planta de laranxa lima, de José Mauro de Vasconcelos, por María Cando Cruña.

A Veiga é como un tempo distinto, de Eva Moreda, por Irene Awad Guerrero.

Ruído, de Miguel Anxo Murado, por Ramón Dorrego Fernández de Soto.

As lágrimas de Shiva, de César Mallorquí, por Ana Otero Caetano.

Condena dun novo caso de feminicidio

31 de decembro

Ante un novo feminicidio, o COMITÉ LILA do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo fai pública unha declaración de condena. Pódese ler o texto íntegro premendo neste enlace.

Día da Paz, 2017: Os refuxiados

[VÍDEO DO ACTO]          [VÍDEO ALUSIVO ÓS REFUXIADOS

O día 30 de xaneiro celebramos o Día da Paz, que este ano centramos no tema dos REFUXIADOS.

No mapa mundi onde representamos a procedencia do noso alumnado, engadimos as bandeiras dos novos lugares dos cales temos compañeiros este curso. Tamén houbo música pola paz, lemos textos alusivos ó tema dos refuxiados e quixemos proxectar un vídeo-presentación que elaborou Alberto Dopico, coa axuda doutros compañeiros e compañeiras de 3º de ESO, pero non puido ser por problemas técnicos.

Colgamos aquí o vídeo do acto e tamén o magnífico traballo de Alberto. [PREME NAS IMAXES  QUE HAI A CONTINUACIÓN OU NOS ENLACES DO COMEZO PARA VER OS VÍDEOS]

Premio nun Certame de Debuxo sobre o Nadal

A alumna Ainara López Fernández, de 1º de ESO B, obtivo o 2º premio na categoría B do XLI Certame de Debuxo Infantil sobre o Nadal organizado polo Belén de Begonte.

Coordinou a participación a profesora Sofía Acevedo, do departamento de Relixión.

Parabéns!