Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

"O que arde", de Oliver Laxe

O pasado martes, 15 de outubro, o alumnado de 4º ESO e 1º BACH do noso centro, xunto co do resto de centros do concello e usuarios do Centro de Día, tivo a oportunidade de asistir á proxección do filme "O que arde" e ao posterior coloquio co propio director, Oliver Laxe.

“O que arde” é un filme dramático galego de 2019 dirixido por Óliver Laxe. Estreouse na sección “Un Certain Regard” do Festival Internacional de Cinema de Cannes de 2019, onde gañou o premio do Xurado, sendo a terceira vez que un filme de Laxe participa no concurso do certame francés e a primeira que un filme en galego é proxectado na sección oficial.

O filme aborda a problemática dos lumes no rural galego. A historia desenvólvese nos Ancares lucenses e conta dúas historias en paralelo: a dun veciño pirómano que sae do cárcere e regresa á vila e a de dous brigadistas que traballan na loita contra os incendios.

Preme aquí para ver a nova na páxina do Concello de Ribadeo.

AS RESERVAS DA BIOSFERA (exposición do CEIDA)

O Departamento de Filosofía, en colaboración co de Bioloxía, organizan a exposición "Reservas da Biosfera" que permanecerá exposta do luns 7 ao luns 28 de outubro. Esta exposición da continuidade á actividade sobre a Crise Climática realizada o pasado venres 27 de setembro, e supón unha visión positiva e esperanzada do que todavía temos e debemos conservar.

Actividades na Prensa local: La Comarca del Eo, El Progreso A Mariña.

Leer máis

Manuel Yáñez Dablanca

Charla sobre Emerxencia Climática (27 de setembro)

O pasado venres 27 de setembro, coincidindo con actividades de sensibilización en todo o mundo, o dpto. de Filosofía coa colaboración do dpto. de Bioloxía recibiron a Iván Rodríguez Lombardero, xeólogo ambiental e coordinador comarcal do SLG na Mariña, que aportou o seu coñecemento, datos e reflexións en torno á chamada de atención da comunidade científica sobre a situación climática. O alumnado de 1º BACH e de 2º ESO dedicou dúas horas das súas clases a aprender e comprender o marco teórico deste problema. Podes ler máis contido no artigo ñublicado en Cronica3.com ou...

Leer máis

Nove nomes

O alumnado de Literatura galega e sociedade, materia de libre confuguración de centro en 2º de BAC, realizou un vídeo sobre as rúas de Ribadeo que levan nomes de autores da literatura galega ou de persoeiros destacados na defensa do noso idioma. Pode verse no seguinte enlace:

LISTAXES DEFINITIVAS DE LIBROS ADXUDICADOS AO ALUMNADO DE 3º E 4º ESO

Publicadas, de maneira definitiva, as listaxes de libros adxudicados ao alumnado de 3º e 4º de ESO.

Adxúntase un documento co alumnado admitido e outro co alumnado excluído.

Libros de texto para o curso 2019 - 2020

Para ver a relación de libros de texto para o curso 2019 - 2020 preme na imaxe