Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Correlingua, 2017

O alumnado de 3º de ESO participou o día 9 de maio no Correlingua, celebrado este 2017 en Viveiro.

O alumno do noso centro Miguel Yáñez Fernández foi o primeiro clasificado na categoría masculina de secundaria na carreira polo idioma. Parabéns para el.

Ademais da asistir ás actividades en defensa da lingua galega, aproveitouse o día para visitar a lonxa de Celeiro, o casco histórico, a praia de Area, o Monte San Roque e o Mirador do Faro.
Coordinou a actividade a profesora Dores Fernández Abel.
Un día ben aproveitado!

Día da ciencia na rúa, 2017

O sábado 6 de maio de 2017, un grupo de máis de 50 persoas do noso IES participou no Día da Ciencia na Rúa de A Coruña, como vén facendo desde máis de dous decenios.
Os Amigos da Casa das Ciencias, organizadores do evendo, invitaron un ano máis ó centro a levar á Coruña actividades que foron presentadas na Feira das Ciencias de Ribadeo. Alí, a atención á xente que se achegou á carpa foi constante, incluídos algúns estranxeiros, polo que algunhas explicacións déronse en inglés. Entre os visitantes estivo tamén o Alcalde da Coruña, que se interesou polos proxectos presentads.

Coordinou a actividade o profesor Antonio Gregorio Montes, do departamento de Física e Química.

O Alcalde da Coruña visitanto o estand do noso instituto

Os intercambios con Europa como modelo de aprendizaxe

OS INTERCAMBIOS CON EUROPA COMO MODELO DE APRENDIZAXE

[IMAXES NA GALERÍA]

O profesor Manel Yáñez, do departamento de Filosofía, fai estas reflexións sobre o intercambio que coordina desde hai anos cun centro de Alemaña.

A aposta que o noso centro fai por Europa renóvase cada curso co intercambio que temos co KARL VON FRISCH GYMNASIUM de Dusslingen (Stuttgart, Alemaña). A necesidade de apertura a outras nacións, o coñecemento destas e a posibilidade de futuro que representan as diversas institucións da Unión Europea conforman os obxectivos que perseguimos con estas actividades.

De forma concreta o coñecemento do sistema educativo dun país veciño, a realización de actividades culturais e artísticas en conxunto, a asistencia a clases no centro socio e a convivencia coas familias cremos que enriquecen a perspectiva cultural e académica do noso alumnado, fomentan o seu interés polo contexto sociopolítico no que viven, e sitúaos nunha perspectiva máis positiva e favorable para a súa formación.

"Redeiras: do profesorado e para o profesorado", un artigo de Manel Yáñez

No Espazo Abalar publicouse este curso un artigo de Manel Yáñez, do departamento de Filosofía, sobre a utilidade da rede Redeiras para o labor docente.

Feira da ciencia 2017

Os pasados 5, 6 e 7 de abril tigo lugar a XXIII edición da Feira da Ciencia de Ribadeo. O IES buliu durante tres días arredor de traballos con ciencia e feitos, máis ou menos, a conciencia. Un ano máis, tivemos visitas externas (do CP Gregorio Sanz) xunto coas internas do propio centro e familiares (ou non) do alumnado.

E, un ano máis, a feira servirá de selección para levar traballos ó día da Ciencia na Rúa na Coruña o próximo sábado 6 de maio, e calquera sabe a cantos sitios máis.

Cada ano, a feira ten os seus puntos fortes e as súas debilidades. Para calquera que a visite, pode ser doado ver sobre todo os puntos fortes, pero, para nós, dentro do centro, sempre estrarán presentes as debilidades. Este ano houbo que corrixir ás presas a primeira mañá unha pequena descoordinación que a piques estivo de botar abaixo tódalas visitas...

Exposición de libros dedicados

Co gallo do Día do Libro organizamos unha exposición de libros dedicados á entrada da nosa BIBLIOTECA. Pouco a pouco, iremos engadindo outros que atopemos.

Viaxe a Porto

Do 5 ao 9 de abril, e dentro do proxecto aPorto Júnior, un grupo de alumnas e alumnos de portugués  de 1º de Bacharelato viaxaron a Portugal. Foron acompañados polos profesores Ignacio Rego e Dores Fernández Abel.

Visitaron unha escola agraria, a EPAMAC, un instituto de Vilanova de Gaia (o Inés de Castro), a Fundación Serralves, coñeceron a cidade do Porto e, finalmente, subiron á citania de Sanfins.

8 de marzo: homenaxe a Maruxa Mallo

Celebramos o 8 de marzo coa proxección dun vídeo sobre Maruxa Mallo. Podes velo premendo no seguinte ENLACE ou na IMAXE.