Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO EXCLUÍDO

Nesta listaxe aparece cada alumno co número de libros que lle será asignado como mínimo.

O alumnado que en observacións figura “pendente das existencias de setembro” non lle corresponderían libros por superar o límite de renda. Só se lle asignarán libros se sobran unha vez repartidos a todos aqueles que lles corresponden.

A listaxe definitiva cos libros asignados a cada alumno non sairá publicada ata que finalice a matrícula de setembro.

Os libros de actividades de francés e de inglés non forma parte do fondo libros polo que xa podedes encargalos na librería

Calendario de exames de setembro

Podes comprobar o día e hora de cada proba PREMENDO NESTE ENLACE

Teatro en inglés

O último día de clase os alumnos e alumnas de 3º ESO A representaron no salón de actos do instituto o último acto de A Midsummer Night's Dream, de William Shakespeare.

Os alumnos e alumnas de 3º ESO B e C, e de 4º ESO asistiron á proxección das gravacións feitas ó longo do curso e despois representouse o acto V en directo.

Tamén se proxectaron as gravacións das representacións de Romeo and Juliet, que as alumnas e alumnos de 4º non tiveron tempo de rematar.

E, por suposto, non faltaron as tomas falsas para acabar este curso cun sorriso.

Xubilación de Marcelino

O xoves, día 22 de xuño, acompañamos durante o recreo a Marcelino, do departamento de Tecnoloxías, que nos convidou a uns petiscos con motivo da súa xubilación.

Desexámoslle moita felicidade nesta nova etapa.

La fête de la musique

Coincidindo co 21 de xuño, o departamento de francés organizou a "Fête de la musique".

[MÁIS IMAXES NA NOSA GALERÍA]

Consumo de froita nas escolas

Un ano máis participamos no Plan de consumo de froita nas escolas. Desde este enlace pódense ver imaxes na nosa galería.

Devolución de libros de texto

Engadimos unha serie de arquivos relacionados coa devolución dos libros de texto, para que cada alumno/a saiba os que ten que entregar no centro e cando debe facelo:

Instrucións sobre o proceso de recollida de libros.

Listaxe de libros adxudicados co fondo de 1º de ESO.

Listaxe de libros adxudicados co fondo de 3º de ESO.

Listaxe de libros adquiridos con "vale" (2º e 4º de ESO).