Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Lección Inaugural no IES Ribadeo Dionisio Gamallo

O pasado luns, no paraninfo do IES Ribadeo Dionisio Gamallo, celebrouse o acto de apertura do novo curso escolar cunha conferencia inaugural a cargo da historiadora ribadense Dona Celia Castro Fernández.
O director, Modesto Refojo, abriu a sesión dando as grazas ós membros da Asociación A Concordia pola cesión o curso pasado dunha exposición do artista ribadense D Amando Suárez Couto a quen, como mostra de agradecemento, o centro decidiu dedicarlle a conferencia inaugural e a axenda escolar.
A conferencia foi impartida por Dona Celia Castro Fernández, natural de Ribadeo, ex-alumna do Instituto e Catedrática de Historia da Arte do Corpo Superior de Ensinanzas artísticas. Exerceu durante 37 anos na Escola de Arte e Deseño Ramón Falcón de Lugo e na actualidade está realizando unha tese doutoral sobre Pintura e Fotografía no século XIX, sendo este tamén o título do seu último libro co que agasallou ao instituto.
Ademais de dar a coñecer a obra deste importante e polifacético artista, Celia Castro tamén tratou de transmitirlle ao alumnado o importante e desinteresado labor social e cultural deste ilustre autor a quen o pobo de Ribadeo lle debe a orixe da Biblioteca Pública, da Romaría de Sta. Cruz, do Club Deportivo Ribadense, da Coral Polifónica ou do grupo de gaitas Meniñas da Saudade.
Ao rematar, parte dos asistentes visitaron a exposición presidida polo autorretrato de Suárez Couto do que tamén estiveron presentes algúns familiares.
O IES Ribadeo Dionisio Gamallo agradécelle a Celia Castro a súa colaboración e o seu tempo, e á Asociación A Concordia o feito de poder desfrutar cada día da exposición dun ribadense que está entre os mellores pintores do século XX e gran mecenas para o seu pobo.

COMEZO CURSO BACHARELATO ADULTOS

O curso de 1º e 2º de Bacharelato para persoas adultas comeza o luns 27 de setembro.

Achégase documento cos horarios.

Un saúdo.

HORARIO COMEZO DE CURSO 2021-2022

Achégase documento co horario de comezo de curso.

Un saúdo

HORARIOS MATRÍCULA SETEMBRO 2021

Recollida dos impresos da matrícula: venres 3 de 10:00 a 13:00 h.

HORARIOS DE MATRÍCULA SETEMBRO

Luns 6 de setembro

2º Bach

de 09:00 a 10:30 h.

1º Bach.

de 10:30 a 12:00 h.

de 12:00 a 13:30 h.

Martes 7 de setembro

de 09:00 a 10:30 h.

de 10:30 a 12:00 h.

de 12:00 a 13:30 h.

HORARIO EXAMES DE SETEMBRO 2021

Achégase a seguinte documentación adxunta:

• HORARIO EXAMES SETEMBRO 2021.

Neste documento pódese consultar a seguinte información:

• Horario dos exames de setembro 2021.
  • Información acerca das aulas reservadas para a realización das probas.
  • Publicación de boletíns e períodos de reclamación.
  • Horarios da matrícula de setembro.
  • Protocolo de medidas de prevención para a realización das probas extraordinarias.

Un saúdo

A dirección

Noraboa a Teresa Díaz e a Carmen Mendoza!

A Comunidade educativa do IES Ribadeo Dionisio Gamallo felicita a Teresa Díaz Estévez e a Carmen Mendoza, profesoras de Físca e Química e Lingua Castelá recentemente xubiladas. Grazas pola vosa entrega e os mellores desexos para esta nova etapa.

Promoción Bacharelato 2021. Parabéns!!

Recentemente celebramos o acto de Graduación da promoción de 2º bacharelato do 2021.  A Comunidade Educativa do IES Ribadeo Dionisio Gamallo quere darlles os parabéns por ser capaces de adaptarse á situación de pandemia e polo traballo realizado que lles permitiu rematar o paso polo instituto de forma brillante. Noraboa a todos e todas!

MELLORES EXPEDIENTES ACADÉMICOS 2020/21, NORABOA!!!

O pasado xoves, 24 de xuño, catro alumnas e alumnos do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo foron convocadas/os pola Universidade de Santiago de Compostela para participar no "Actos de recoñecemento ao mellor alumnado de centros de ensino medio de Galicia". Trátase de Javier Pérez Vargas, Juan López Acebo, Violeta Carrero Isla e Ainhoa Baldonedo Vila.

SEGUIR LENDO...

(14/06/2021): IMOS PARA O INSTITUTO!

O Departamento de Orientación pon a disposición das familias e do alumnado que se incorporará o vindeiro curso as seguintes presentacións con información de interese.

FORMATO PDF                               FORMATO POWER POINT