Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Programa: Orienta

Para utilizar o programa Orienta pincha neste enlace

Na esquina superior dereita da páxina que se abre, pincha na opción : Bajar el Orienta, así se descarga ao teu ordenador un arquivo.exe que instala a aplicación no ordenador

Se queres unha aplicación on-line, mais rápida, para móbiles, pincha neste outro enlace

Día mundial dos humedais 2018

Un ano máis tivemos a sorte de poder celebrar o día mundial dos Humedais cos nosos alumn@s. A data conmemorativa é o 2 de febrero para recordar que ese mesmo día do ano 1971, moitos países e entre eles España, firmaron o Convenio Ramsar comprometéndose a velar pola conservación deses ecosistemas de gran biodiversidade.

Por iso, cada ano escolar, arredor do 2 de febrero, adicamos media mañá a sair á Ría de Ribadeo, humedal de importancia internacional tal e como o avalan as numerosas figuras de protección que posúe. Este ano fixémolo o mércores 31 de xaneiro porque aínda que a marea cadraba regular, daban moi bó tempo e así foi. Tivemos unha mañá de sol espléndido e poidemos disfrutar das principais aves invernantes que cada ano elixen a nosa Ría para pasar o outono-inverno. Veñen dende o norte de Europa, empurradas polo frío e a falta de alimento e están connosco ata que a primavera aparece. Entón, moitas delas xa coa plumaxe nupcial, emprenden a viaxe de regreso para reproducirse.

Concurso: Coñeces a nosa biblioteca?

Co fin de promocionar o coñecemento e uso da biblioteca e fomentar o interese pola lectura, puxemos en marcha dende o 22 de xaneiro o concurso Coñeces a nosa biblioteca? Pode participar todo o alumnado a través dunha sinxela mecánica que consiste en contestar semanalmente a unha pregunta, depositando a resposta nunha urna. No recreo de cada luns sortéase un libro entre as persoas participantes.

.

Estudio sobre as influencias da lúa

Física recreativa

O martes 23 de xaneiro, ás 11 da mañá, tivo lugar no salón de actos do IES unha charla e experiencias de Física Recreativa a cargo de D.José Benito Vázquez Dorrío, da Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo
A charla foi presentando a visualización de diferentes fenómenos relacionados coa luz, a xeración e visión das cores. A ela asistiron alumnos e alumnas de bacharelato coa materia de Física e Física e Química, durante o recreo e a hora posterior.
José Benito Vázquez participa en diversos proxectos de difusión científica, sendo embaixador en España de Scientix, e coordinador do grupo internacional Hands on Science, a máis de participar noutros proxectos como Click on Physics. Ten sido director da ETS de Minas

Viaxe a Valença do Minho e Vigo

O alumnado de portugués da ESO e todo o de 3º de ESO púxolle o ramo á primeira avaliación viaxando a Valença do Minho e Vigo.

En Valença coñeceron a Fortaleza e a súa historia; en Vigo, o casco histórico. Tamén visitaron o Museo do Mar para ver o Pergamiño Vindel, e aprender sobre a época en que foi escrito.

As profesoras Mírian Bouso, Isabel López López, Dores Fernández Abel e o profesor Suso Fernández Acevedo acompañaron o alumnado nesta xeira de espairecemento e aprendizaxe.                                         Mais fotografías

Prazo de matrícula na Educación Secundaria para persoas adultas

Entre os días 9 e 16 de xaneiro do 2018 estará aberto o prazo de matrícula para alumnado de nova incorporación ao centro, nos módulos 2 e 4.

.

Certame de postais de nadal "Pinta con luz feminista"

As gañadoras do certame foron Lara Pérez Veleiro, de 1º da ESO e Noa Castiñeiras Sánchez de 1º de Bacharelato

Aproveitamos esta iniciativa para desexarvos