Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Recollida de libros de préstamo

Hoxe, venres, pola mañá,

xa se pode pasar polo instituto a recoller os lotes

de libros de préstamo para 2º, 3º e 4º de ESO

Préstamo de libros para o curso 2018 - 2019

Listaxe definitiva de adxudicación dos libros de préstamo 2018-2019.

Preme na ligazón ao curso para ver a relación de libros adxudicados

2º ESO                   3º ESO                        4ºESO

Inicio de curso 2018 - 2019. Presentacións

CALENDARIO DE COMEZO DE CURSO – SETEMBRO 2018

Luns, día 17:

 10:00 h.: Claustro.

 12:30 h.: Presentacións de 1º e 2º de ESO.

 13:00 h.: Presentacións de 3º e 4º de ESO.

 14:00 h.: Comedor.

 14:30 h.: Saída do autobús.

 Non haberá clase pola tarde.

Martes, día 18:

 08:30 h: Inicio das clases na ESO.

 11:30 h: Presentación de 1º e 2º de bacharelato.

 12:30 h: Conferencia inaugural: “Carlos Álvarez Fernández-Cid. Química orgánica, inorgánica e musical. ”, a cargo de Carlos Álvarez Lebredo.

Luns, día 24:

 16:30 h: Presentación ESA (Educación Secundaria de Adultos). Despois da presentación iniciaranse as clases con normalidade.

Luns, día 1 de outubro:

 18:20 h: Presentacións de Bacharelato de adultos. Despois da presentación iniciaranse as clases con normalidade.

As mellores notas das ABAU na provincia

Dúas das cinco mellores notas das pasadas probas de avaliación do Bacharelato e acceso á universidade (ABAU) corresponden a un alumno e unha alumna do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo: Daniel Pérez Vargas (9,77) e Marta Portela Besteiro (9,70).

A noticia recóllea El Progreso na súa edición do venres 6 de xullo, entrevista incluída.

Parabéns ós dous.

>> Noticia completa de "El Progreso"

Mellores expedientes académicos

O pasado 4 de xullo, cinco dos nosos alumnos de 2º bacharelato (Marta Portela Besteiro, Daniel Pérez Vargas, María García Martínez, Uxía Fernández Vázquez e Clara Fernández Martínez tal e como aparecen na fotografía de esquerda a dereita) foron convocados pola Universidade de Santiago de Compostela para participar no “Acto de recoñecemento ao mellor alumnado de centros de ensino medio de Galicia” celebrado no Palacio de Congresos e Exposicións de Santiago.

Como cada curso, a USC, dende o programa “A ponte entre a USC e o ensino medio” fai entrega duns diplomas a todos aqueles alumnos que acadan unha nota media de 9 entre o bacharelato e a fase xeral da ABAU.

Nunha das fotografías acompáñaos Francisco Javier López González, natural de Ribadeo, que coordina o programa “A ponte entre a USC e o ensino medio” no campus de Lugo.

Presidiu o acto o Reitor da USC, Antonio López Díaz e tomou a palabra en primeiro lugar Lidia González Teijido, alumna do IES Concepción Arenal de Ferrol, como representante dos alumn@s. Despois falou Carlos Alonso Rey, director do IES A Sangriña de A Guarda no nome do profesorado. A continuación procedeuse á entrega de diplomas, e xa para rematar interviu Martiño Noriega, Alcalde de Santiago de Compostela e pechou o acto o Reitor da USC, Antonio López Díaz, destacando entre outros aspectos a importancia do esforzo para acadar calquera obxectivo e tamén a necesidade da igualdade de oportunidades para todos.

No seguinte enlace pódense ver os vídeos do acto, http://tv.usc.es/serial/index/hash/dc82d632c9fcecb0778afbc7924494a6 , tendo en conta que no os nosos alumnos aparecen no vídeo de entrega de diplomas entre os minutos 38 e 40.

Dende o IES de Ribadeo, queremos felicitar ó nosos alumnos e alumnas polo esforzo realizado e os excelentes resultados acadados. Son un bo exemplo a seguir e un orgullo para nós e as súas familias e dende aquí queremos expresar os nosos mellores desexos para todos eles na nova etapa que comezan.

Noraboa a tod@s !!!

Fondo solidario de libros de texto

Listaxe provisional de admitidos

Calendario de exames de setembro