Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

As mellores notas das ABAU na provincia

Dúas das cinco mellores notas das pasadas probas de avaliación do Bacharelato e acceso á universidade (ABAU) corresponden a un alumno e unha alumna do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo: Daniel Pérez Vargas (9,77) e Marta Portela Besteiro (9,70).

A noticia recóllea El Progreso na súa edición do venres 6 de xullo, entrevista incluída.

Parabéns ós dous.

>> Noticia completa de "El Progreso"

Mellores expedientes académicos

O pasado 4 de xullo, cinco dos nosos alumnos de 2º bacharelato (Marta Portela Besteiro, Daniel Pérez Vargas, María García Martínez, Uxía Fernández Vázquez e Clara Fernández Martínez tal e como aparecen na fotografía de esquerda a dereita) foron convocados pola Universidade de Santiago de Compostela para participar no “Acto de recoñecemento ao mellor alumnado de centros de ensino medio de Galicia” celebrado no Palacio de Congresos e Exposicións de Santiago.

Como cada curso, a USC, dende o programa “A ponte entre a USC e o ensino medio” fai entrega duns diplomas a todos aqueles alumnos que acadan unha nota media de 9 entre o bacharelato e a fase xeral da ABAU.

Nunha das fotografías acompáñaos Francisco Javier López González, natural de Ribadeo, que coordina o programa “A ponte entre a USC e o ensino medio” no campus de Lugo.

Presidiu o acto o Reitor da USC, Antonio López Díaz e tomou a palabra en primeiro lugar Lidia González Teijido, alumna do IES Concepción Arenal de Ferrol, como representante dos alumn@s. Despois falou Carlos Alonso Rey, director do IES A Sangriña de A Guarda no nome do profesorado. A continuación procedeuse á entrega de diplomas, e xa para rematar interviu Martiño Noriega, Alcalde de Santiago de Compostela e pechou o acto o Reitor da USC, Antonio López Díaz, destacando entre outros aspectos a importancia do esforzo para acadar calquera obxectivo e tamén a necesidade da igualdade de oportunidades para todos.

No seguinte enlace pódense ver os vídeos do acto, http://tv.usc.es/serial/index/hash/dc82d632c9fcecb0778afbc7924494a6 , tendo en conta que no os nosos alumnos aparecen no vídeo de entrega de diplomas entre os minutos 38 e 40.

Dende o IES de Ribadeo, queremos felicitar ó nosos alumnos e alumnas polo esforzo realizado e os excelentes resultados acadados. Son un bo exemplo a seguir e un orgullo para nós e as súas familias e dende aquí queremos expresar os nosos mellores desexos para todos eles na nova etapa que comezan.

Noraboa a tod@s !!!

Fondo solidario de libros de texto

Listaxe provisional de admitidos

Calendario de exames de setembro

SETEMBRO 2018

Pincha no adxunto para ver o calendario de exames

Libros de texto

Pincha no adxunto para ver as tablas cos libros de texto para o curso 2018/2019

Entrega de premios "A palabra perdida"

O xoves 21 de xuño de 2018 tivo lugar a entrega de premios do xogo A Palabra Perdida, organizado pola Biblioteca e o EDL. Resultaron vencedoras as alumnas de 2º de ESO Helena Asensio Bande, Lucía López Pérez, Marta Ortiz González e Laura Rodríguez Besteiro. Os nosos parabéns ás premiadas!

O noso agradecemento tamén para tódalas persoas que concursaron ou que colaboraron no desenvolvemento do xogo (conserxes, administración,cafetería, limpadoras, profesorado e dirección do centro)

Mulleres científicas

O pasado mércores 13 de xuño, os alumn@s de 1º ESO do IES Dionisio Gamallo acompañados polas profesoras de Bioloxía e Xeoloxía, foron ó colexio Sagrado Corazón para visitar unha exposición sobre mulleres científicas.                     Mais fotos

Begoña Sanjurjo, profesora de Ciencias, amosounos o que íamos ver: por un lado, unha exposición da Xunta de mulleres que foron galardoadas co premio   Wonenburger dende o ano 2007, e por outro, unha exposición de traballos de alumnos de 1º ESO sobre mulleres científicas de tódolos tempos titulada: “As pícaras tamén somos de Ciencias”.

Actividade coa reserva de biosferaOscos, Eo e Terras de Burón.

Ó longo do curso, recibimos unha invitación por parte dos xestores da Reserva da Biosfera Eo, Oscos e Terras de Burón para participar nunha xornada de convivencia con tódolos centros de ensino dos 14 concellos galegos e asturianos da Reserva. Como requisito debíamos presentar un traballo dun alumno sobre a mesma. Entón, como só podían asistir 12, decidimos pedirlles ós alumn@s de 1º ESO que fixeran un traballo e seleccionamos os 12 que nos pareceron mellores e entre eses, o que representaría ó centro.

O día 12 de xuño, os alumnos seleccionados acompañados pola profesora María Jesús Besteiro fixemos as seguintes actividades:

Primeiro, fomos á Pontenova onde plantamos 17 cerdeiras e bidueiras, unha por cada centro participante.

Despois, fixemos todos xuntos unha ruta de sendeirismo dende O Cairo ata San Tirso de Abres, onde novamente plantamos outras 17 árbores á beira do Río Eo.

Dende alí xa nos levaron ata Vegadeo onde comemos no colexio Jovellanos, anfitrión da xornada, e pola tarde tivemos un acto institucional na casa da cultura. Alí falaron as autoridades, fixeron a entrega dun diploma ó alumn@ representante de cada centro e despois entregaron un trofeo ós gañadores de cada categoría.