Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

Nenos e maiores

O Centro de Día Aloumiños de Foz xunto co Servizo de Axuda no Fogar Aloufogar organizaron antes do Nadal un concurso de debuxo ou relato titulado Nenos e maiores. O obxectivo era sensibilizalos respecto ó coidado das persoas maiores así como valorar o beneficio e a sorte de poder relacionarse cos avós e avoas.

Pois ben, na categoría de 13 a 16 anos, non só participou bastante alumnado do noso centro senón que resultaron gañadoras dúas das nosas alumnas: O 1º premio foi para o debuxo de Claudia Loureiro García, de 2º ESO A e o 2º premio foi para o relato de Carolina Bouso Díaz, alumna de 4º ESO B.

Parabéns ás dúas e a tódolos participantes pola sensibilidade amosada!!!

Claudia Loureiro: debuxo Carolina Bouso: relato

Preme na imaxe para ampliala

Cestas saudables

Coa finalidade de fomentar hábitos de vida saudables e dar a coñecer a oferta de actividade física dende as entidades locais, o Dtpo de Educación Física organizou por primeira vez o sorteo de tres orixinais cestas saudables, grazas á colaboración do comercio local.

A forma que ten o alumnado de conseguir rifas é a través dos méritos acadados na materia de Educación Física ou por Proxectos relacionados coa mesma. No primeiro sorteo, realizado o luns 21 de decembro, resultou agraciada Carolina Carreira Noche, de 1ºBAC A, coa rifa número 1054. Noraboa!!

Calendario 2021.

Como vén sendo habitual nos últimos anos, o alumnado de Literatura galega e sociedade, materia de libre configuración de centro de 2º de BAC, elaborou un calendario de sobremesa.

Este ano, o tema escollido é a vexetación do xardín do instituto. Cada mes inclúe unha foto dunha árbore ou arbusto do xardín, acompañada dun texto literario que alude a esa planta.

O alumnado que traballou no proxecto foi Nekane Fernández, Paula Freire, María Cela, Irene Logares, Chaimaa Selouane e Borja Fernández. Na edición colaborou o Equipo de dinamización da lingua galega.

CONSULTA AQUÍ O CALENDARIO COMPLETO