Radio Escolar

Xa comezou Proxecto Neo!

A semana pasada comezou Proxecto Neo. Como cada mércores de curso escolar durante 13 anos, o equipo de radio do IES Perdouro realizou distintas entrevistas.

Na emisión inicial desta tempada por fin puidemos estrear as instalacións de radio dos Polos Creativos. Os locutores deste primeiro programa do curso, que xa é o 393 desde o comezo de Proxecto Neo, foron Yanira, Hugo, Sara, Germán, Vanesa e Bernardo. A fotógrafa oficial é Lucía Rivas e no control técnico estivo Karina Parga, que contou coa axuda de Moustapha Sarr.

Estas foron as persoas entrevistadas:

- Anxo Rivas, locutor de Radio Foz

- Miruca Parga, vicedirectora do IES Perdouro

- Félix Pardo, profesor de Electrónica, do IES Perdouro

- Ineida Moreno, alumna do CUALE de lingua portuguesa

- Pepe Peinó, profesor e escritor

- e María José Pardiñas, directora do centro.

Proxecto Neo emítese en CUAC FM na Coruña, Radio Filispim en Ferrol, Xente de Teo en Compostela, Radio Piratona en Vigo e, este ano, como novidade, estará tamén na frecuencia de Radio Foz e Radio Valadouro.

Esta semana, novo programa, escoitádeo con atención!

Recomendacións literarias en Proxecto Neo

Colgamos aquí as 44 recomendacións literarias que emitimos no programa Proxecto Neo, de Radio Burela. Son uns audios breves nos que cada persoa recomenda ler un libro e explica brevemente o motivo.

Entre os participantes hai persoal do noso instituto (docente e non docente), antigos compañeiros xubilados, profes e mestres doutros centros, unha representante do Consello escolar e ata un paleontólogo.

O verán é un bo momento para comezar un libro e, a verdade, opcións non faltan.

Lectura e familias no IES Perdouro

Neste mes de abril, aproveitamos a ocasión das celebracións do mes do libro para poñer a andar o proxecto Lectura e Familias con propósito de fomentar a implicación das familias na formación das novas e novos lectores.

Na programación para este trimestre, temos axendada as seguintes seccións.

ESCOLA DE FAMILIA
Charlas formativas abertas:
    - Educación afectivosexual: Xoves,27/04/2023
    - Neurociencia e cerebro adolescente: Mércores 10/05/2023
    - Educación Emocional: xoves 25/05/2023 e martes 13/06/2023
    - Orientación para a lectura:

CLUB DE LECTURA
Encontro en torno aos libros. Martes 09/05 e Luns 19/06

PORTAS ABERTAS, préstamos para as familias
Luns de 17h-18h & Martes de 16h-18h

PODCAST

Recomendacións lectoras das familias para emitir no noso programa de radio de emisión semanal Proxecto Neo.

RECOMENDACIÓNS SEMANAIS (tódolos venres polas redes sociais)
    - Podcast de interese sobre educación, adolescencia e diversidade. AQUÍ
    - Películas para ver en familia.  AQUÍ

Proxecto Neo

COMEZAMOS A DUODÉCIMA ETAPA

Non deixes de escoitar o noso programa semanal radiado por Radio Burela.
Os mércores de 5 a 6 da tarde emitimos en directo.

Tamén podes escoitarnos cando e onde queiras na radio á carta de de Proxecto Neo.

Intercambio Radio Escolar A Voz da Mata - Proxecto Neo

O pasado 28 de abril un autobús con procedencia do Rosal chegou ao Porto de Burela. Nel viñan trece alumnos e alumnas do CPI Manuel Suárez Marquier acompañados de dúas profes: Loli, coordinadora da radio escolar, e Bea, responsable da biblioteca. A chegada produciuse sobre as 21.00h e aí os estábamos esperando uns cantos anfitrións do IES Perdouro.

Podcast Especial Antía Yáñez

Programa especial Modelo Burela dedicado á obra literaria da escritora Antía Yáñez (Burela, 1991). Conducido por Karina Parga e Cristian Gómez Mesa, este documento didáctico contén colaboracións de Francisco Castro (Editorial Galaxia), Carme Cociña (IES Monte Castelo -Burela), Xulia Rodríguez (IES Urbano Lugrís-Coruña) e diversas representacións do público lector. Como complemento, inclúe catro temas musicais directamente relacionados co contido dos libros O Misterio de Portomarín (Galaxia, 2016) e Senlleiras (Galaxia, 2018).

Non deixes de escoitar o noso programa especial.

Proxecto Neo - Radio Educativa

Non deixes de escoitar o noso programa semanal radiado por Radio Burela.

Os mércores de 5 a 6 da tarde emitimos en directo.

Tamén podes escoitarnos cando e onde queiras na radio á carta.

Proxecto Neo

Facemos radio escolar co alumnado do CEIP Virxe do Carme

Recibimos esta semana nos estudios de Radio Burela dous grupos de 4º do CEIP Virxe do Carme. O martes 7 de novembro recibimos os de 4º B acompañados pola súa titora Pili e o venres 10 recibimos os de 4º A coa súa titora MariCarmen.
Fixemos un programa especial emitido en directo polas ondas de Radio Burela nestes dous días. Os protagonistas presentaronse, falaron do que fan no seu tempo de lecer, recomendaron lecturas á audiencia e leron poemas. Falamos por teléfono con Jesus Arranz, director do CEIP Virxe do Carme, con Elba, membro da ANPA, con Sara Gil, estudante de xornalismo en Grecia e ex-alumna do colexio.

Damos as grazas a todas nenas e nenos de 4º do Virxe do Carme polos seus agasallos. Gustounos moito esta maqueta de radiocasete e os CD.  Pasámolo moi moi ben con vós!!! Esperamos revivir esta experiencia sen tardar. Parabéns!

Karina e Bernardo.

PD. No blogue de aula de 4º "O Gatiño das Castros" podedes ver montaxe de fotos  e minivideos.

Neste albúm, atoparedes a nosa reportaxe gráfica.

Proxecto Neo 6ª temporada

Chegou a nosa cita radiofónica dos mércores !!!!!
Mañá, de 17h a 18h, comeza a 6ª temporada de Proxecto Neo, o noso programa de radio escolar, que se emite todos os mércores en directo a través das ondas de Radio Burela no 107.7.