Viaxe pola Mariña Occidental - 1º ESO

O pasado 22 de maio, alumnado de 1º da ESO do IES Perdouro fixemos un itinerario xeográfico-histórico pola Mariña Occidental. A nosa profesora Maribel, que ao mesmo tempo facía de guía, propúxonos aos alumnos/as que sacasemos fotos nos diversos lugares que visitamos para despois escoller a máis artística e mellor realizada. Tamén completamos unhas fichas para nota e para reforzar os coñecementos da Mariña Occidental.
Visitamos:
  • O Barqueiro: onde se nos falou, entre outras cousas, das costumes do pobo e das diferentes pontes que atravesan o río Sor. O alumnado sacou foto.
  • O Vicedo: Visitamos a praia de Caolín e as desfeitas instalacións das conservas “El Cisne”; tamén aprendemos moitas curiosidades. A partir delas cubrimos unha ficha e descansamos un pouco.
  • Viveiro: centrámonos especialmente na porta de Carlos V. Fixemos máis fotos na ponte da Misericordia e noutros lugares emblemáticos, de novo unha ficha e voltamos para a casa.

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Gabriela Pedre Lastra - 1º ESO C