Taboleiro

CALENDARIO DE PENDENTES ESO

Calendario de pendentes ESO (maio)

CURSO AFD 2024

O día 2 abril comezará no IES O RIbeiro a seguinte Acción Formativa dirixida prioritariamente a persoas Desempregadas (AFD) que inclúe prácticas en empresas: Operacións auxiliares de mantemento de carrocerías de vehículos.

O curso vai dirixido a formar persoas para exercer a súa actividade profesional realizando operacións auxiliares de mantemento na área de carrocería en pequenas, medianas e grandes empresas dedicadas ao mantemento de vehículos, automóbiles, motocicletas, vehículos industriais, maquinaria agrícola, de obras públicas y embarcacións

Solicitudes de inscrición ata no IES O Ribeiro ( teléfono contacto: 988 788 463 )

ou na Oficina de Emprego de Ribadavia (teléfono contacto : 988 788 259)

Nome curso: TMVL0109: Operacións auxiliares de mantemento de carrocerías de vehículos

• Número curso: 2023/007444.
  • Data inicio: 05/04/2024.
  • Data finalización: 05/07/2024.
  • Lugar impartición: IES O Ribeiro. Edificio Abrente.
  • Número máximo asistentes: 15.
  • Horario: de 16:00 a 21:00.
  • Data de prácticas en empresas: 01/07/2024 – 05/07/2024
  • Horario prácticas: de 09:00 a 13:00 y 15:00 a 19:00.

Módulos a impartir:

COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO DE ESO E BACH

Publicada a Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Toda a información no Portal Educativo.

Ampliación do prazo ata o 15 de marzo.

ORDES DO MECO

OLIMPÍADAS MATEMÁTICAS DE 2º ESO FASE GALEGA

O alumno Íker Sánchez Fernández de 2º ESO A participou o xoves 25 de maio na fase final da Olimpíada Matemática Galega que tivo lugar no Círculo das Artes de Lugo, despois de terse clasificado na Fase de Zona de Ourense.

A proba consistiu na resolución individual de cinco problemas matemáticos. Ademais, desfrutou dunha Gincana Matemática por equipos na Praza Maior de Lugo antes da cerimonia de clausura no Pazo de San Marcos. De seguro que foi unha xornada para recordar!