Titorias, Lexislación, ESO, Bacharelato, FPB, Ciclos medios e ciclos superior

FPB

FP Básica

Rexistro de habilidades

Caderno para o rexistro de habilidades de alumnado con grandes necesidades de apoio educativo matriculado en FP Básica de Industrias Alimentarias.

Premer na ligazón de abaixo para a súa descarga.

ELABORACIÓN DE PRODUCTOS ALIMENTARIOS - EPA

OPERACIÓNS AUXILIARES NA INDUSTRIA ALIMENTARIA - OAIA

Na FP Básica de Industrias Alimentarias apréndese sobre a recepción, preparación e procesamento de  diferntes materias primas (de orixe vexetal ou animal). Aquí tedes un exemplo práctico de cómo levar a cabo a preparación e procesamento de algúns alimentos. As receitas que amosamos, están adaptadas a imaxes coa finalidade de facer accesible a información a persoas con diferentes habilidades no eido da comunicación e capacidades. Esperamos que as desfrutedes.

Sobremesas

Entrantes

CADERNO DE ORIENTACIÓN PARA O ALUMNADO QUE SE INCORPORA A 1º DE ESO

Caderno orientación 0

Dar ánimos y ser optimista en tiempos de coronavirus

Alumnado de 1º de la ESO se sumó a la iniciativa de escribir cartas a pacientes con coronavirus que se encontraba en una situación de hospitalización. Este material fue elaborado para facilitarles el hecho de cómo ser optimista y dar ánimo a esas personas que se encontraban aisladas en centros hospitalarios.

Para su descarga, pulsar sobre la imagen o en el enlace de abajo.

Lengua castellana  - Palabras con LL - Y

Teoría de las reglas del empleo de LL e Y. Palabras homófonas (visual).

Descargar el material en  el fichero adjunto o pulsando en el enlace.

Palabras con LL e Y

Los textos descriptivos - Teoría

Resumen de la teoría sobre textos descriptivos y su clasificación, dirigido especialmente a 2º de la ESO

Para descargar, pulsar en la imagen o en el adjunto más abajo.

Los textos descriptivos -  Pasos para describir personas

Guía con pasos para aprender a describir personas (propografía, etopeya, retrato y caricatura).

Para descargar, pulsar en la imagen o en el adjunto más abajo.

Lexislación

Aquí podendes colgar todo o referente á lexislación e orientación educativa.

Titorías

RECURSOS PARA ORIENTARSE CON INTERNET

Aquí podedes atopar algunhas páxinas web con información sobre:

• Estudios universitarios e de formación profesional en Galicia e fóra de Galicia.
  • Orientación laboral e emprego.

Preme neste ligazón

PÁXINAS WEB  RELACIONADAS  COA   ORIENTACIÓN  ÁS  FAMILIAS

SOBRE O TEMA DO CORONAVIRUS

10 Consellos para as familias en confinamento por coronavirus: (<-- premer na ligazón).  Interésente  páxina na que se dan consellos para as familias en confinamento polo Coronavirus:  rutinas e horarios, coidado e auto coidado, entretementos, metas conxuntas, contactos cos demais, coidado das relacións na familia, axuda, empatía e solidariedade, xestión das emocións  e resiliencia.

Organizarse na casa con estudos, o emprego de pantallas e resolución de conflitos (<-- premer na ligazón) Guía para organizarse cos rapaces na casa, na que expertos dan pautas para establecer horas de estudo, evitar o abuso de pantallas e resolver conflitos.

Tamén  a páxina do Colexio  Oficial  de Psicólogos de Madrid relacionada co brote de Coronavirus ofrece unha ampla información sobre o tema para distintos profesionais e situacións, dos que caben destacar os seguintes enlaces relacionados coa educación e as familias:

• Pautas ás familias de nenos e adolescentes.  (<-- premer na ligazón) Sobre límites, noras e expresión de emocións, tarefas e responsabilidades, hábitos e rutinas, redes sociais e familiares, e situacións especiais.
  • Rosa contra o virus (<--premer na ligazón).  Conto para explicar aos máis pequenos o Coronavirus e outros virus.
  • Preparar a saída do confinamento con menores de 14 anos. (<-- premer na ligazón).  Unha serie de recomendacións sobre como falar cos menores de 14 anos e preparar emocional e psicoloxicamente a saída do confinamento, de xeito que poidan realizarse  estas saídas da maneira máis satisfactoria posible.

Podes descargar todas as ligazóns na seguinte imaxe -->

COMO XESTIONAR A ANSIEDADE

Aquí podes atopar unha guía con estratexias para xestionar a ansiedade. Preme nesta ligazón

COMO ABORDAR AS EMOCIÓNS DURANTE O CONFINAMENTO

Guía para o acompañamento emocional na casa durante o período de confinamento. Preme nesta ligazón

"ÁNIMO VALIENTES O RIBEIRO"

“ÁNIMO VALIENTES O  RIBEIRO”   é un vídeo-clip  realizado pola  profesora de EPVA e titora Chús Labarta, co seu alumnado de 3º ESO B.

Para ver o vídeo, preme na imaxe.

Ánimo valiente