Edificio Ribeiro - Rúa do Carballiño, s/n - 32400 Ribadavia Ourense Tel.: 988 78 82 66
Edificio Abrente - Irmáns Álvarez Araújo, 5 - 32400 Ribadavia Ourense Tel.: 988 78 84 60
Correo: ies.oribeiro@edu.xunta.gal

TRANSPORTE ESCOLAR

Comunicamos que dende a CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E UNIVERSIDADE nos informan que o alumnado de bacharelato e ciclos medios e superiores de FP que estean usando o transporte escolar poderá viaxar coa tarxeta Xente Nova. Terán que solicitala en calquera sucursal de Abanca.

Máis información na web: https://www.bus.gal/gl

COMEZO DO CURSO 21-22

EDIFICIO O RIBEIRO

Mañá 15 de setembro comezarán as clases en horario normal de 8:40 a 14:10 para todos os cursos da ESO e Bacharelato.

EDIFICIO ABRENTE

Mañá 15 de setembro comenzarán as clases en horario normal de 8:40 a 14:10 para a FPB (Formación Profesional Básica).

O alumnado dos ciclos medios e superior terán un acto de presentación ás 11:30h.

ABALARMÓBIL

A aplicación abalarMóbil estase actualizando cos datos do novo curso académico polo que dita aplicación non funcionará de maneira correcta ata que pasen uns días. Perdoen as molestias.

INFORMACIÓN CAFETERÍA

Trala conversación mantida co Servizo Xurídico e Técnico/Administrativo, Programación e Contratación da Delegación de Ourense, comunícannos que a licitación da cafetería do edificio Ribeiro aínda non comezou. Os prazos de dita licitación son, como mínimo, de tres meses. Por este motivo non poderemos dispor, ata novo aviso, deste servizo.

Aproveitamos este comunicado para informar de que o alumnado que non faga uso do servizo de comedor non poderá permanecer nas instalacións do centro os luns de 14:10 a 16:00 h.

Neste intervalo o centro permanecerá pechado.