EN MARCHA PARA O CORRELINGUA!!

Como adianto do Correlingua, o pasado venres día 20 de outubro o alumnado de 2º ESO puido participar na redacción do seu manifesto a través do obradoiro "Desata a lingua" coa escritora Ana Carreira.
En primeiro lugar, a autora leu o manifesto do curso anterior que levaba o título "Na casa, na escola, bota a lingua fóra!". A continuación, os grupos de traballo escolleron imaxes e frases de inspiración para redactar algúns puntos para o próximo manifesto. Despois de escribilos, terían que colocar as imaxes, frases e as súas creacións nunha cartulina.
O resultado deste obradoiro xuntarase cos realizados noutros centros galegos e lerase no Correlingua, que terá lugar na terceira avaliación polas rúas de varias localidades e ao que asistiremos.