Novas Covid-19

Criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes da Consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21

Circuíto de actuación ante un caso confirmado no ámbito educativo:

Circuíto de actuación ante un caso sospeitoso de infección activa fóra do ámbito educativo:

1. Aquí pode consultarse a Enquisa de autoavaliación clínica da COVID-19, que debe realizarse antes da chegada ao centro.

2. Modelo de declaración responsable das familias para o protocolo COVID-19. As familias deben imprimir, asinar e presentar este documento aos titores e titoras nos primeiros días de clase. Sen esta declaración responsable, o alumnado non poderá acceder ao centro educativo.

A continuación, deixámosvos uns vídeos con información sobre a Covid-19.

- Que é o coronavirus?

-Actuacións ante unha infección por Covid-19

-Erros máis frecuentes no uso de máscaras