E-DIXGAL

O alumnado de 1º da ESO do IES María Sarmiento seguirán cursando materias E-Dixgal no vindeiro curso 2019-20, e disporán do equipo durante o período estival, facéndose cargo de todos os elementos e incorporándose ao próximo curso co material en perfectas condicións.

Se queren entregar o portátil no período estival:

Deberán entregar o equipo no centro en perfectas condicións (co seu correspondente maletín, cargador) e asinar o documento achegado polo centro.

Neste caso o ordenador portátil se clonará (perdendo todos os documentos incorporados polo alumno) e no próximo curso 2019-20 se lle poderá adxudicar o portátil ó mesmo alumno ou a outro.

Esta entrega voluntaria poderán realizala no IES María Sarmiento os días 27 e 28 de xuño e o 1 de xullo en horario de 10:00 a 13:00.

Para máis información consultar as Normas para o noso centro e/ou as Normas xerais do proxecto E-DIXGAL.