Medidas educativas fronte a Coronavirus

INSTRUCIÓNS RESPECTO DA ATENCIÓN DO ALUMNADO

3.1 O centro disporá das medidas precisas para facilitar a continuidade do proceso de aprendizaxe do alumnado fóra do ámbito escolar.

3.2 Cada centro, dentro da súa autonomía pedagóxica e de xestión, establecerá un sistema de comunicación e información co alumnado e as familias a través das ferramentas ou plataformas coas que traballa habitualmente, así como calquera outro medio de comunicación que o centro estime adecuado para esta situación.

3.3 Os equipos docentes e o restante profesorado elaborarán propostas de actividades para que o alumnado continúe co seu proceso educativo nos seus domicilios.

3.4 Prestarase unha especial atención á titorización do alumnado de 2º de bacharelato.

Dende o departamento de Inglés do IES Marco do Camballón co motivo das medidas tomadas pola Xunta e o centro de ensino para garantir o proceso de aprendizaxe do alumnado recomendamos o uso das páxinas web  e aplicacions gratuitas usadas durante o curso ( OOLZ Secondary ( Oxford Online Learning Zone Secondary) Mosaic app;  Sounds Right app (British Council para 2º Bach)).

Os cursos que teñen pendente o exame de gramática ( use of English) deben estudiar facendo os exercicios do Workbook e os do Student´s book una e outra vez hasta que o resultado sexa correcto, como sempre repetimos nas clases  ( xa teñen as solucions e poden comprobar se son correctas). Se tiveran alguna duda sempre poderan consultar no correo das profesoras. Algúns dos alumnos de 2º ESO , 3º ESO e todos os de 2º Bach xa teñen toda a información e ofrecieron pasarla por whatsapp aos seus compañeiros en previsión de que o seu correo non estivera disponible.

As actividades do workbook das leccions estudiadas que estiveran por terminar poden completarse e correxirse a través do correo (enviar nº de exercicio, lección e solucions, como facemos na clase cando no copiamos todo o exercicio na libreta).

Publicaré na páxina do instituto mais material de apoyo recomendado por cursos.

Enlaces de interés : http://www.oup.com/elt/oupesecondary

E-mail : condeinglescamballon@gmail.com