Notificación de folga do alumnado para o venres 23 de setembro.

Notifícase que o alumnado, a través do seus representantes, solicitaron por escrito unha inasistencia colectiva a clase (folga) para o día 22 de setembro do 2023.

Aqueles alumnos que exerzan o seu dereito deben traer cuberto e firmado polos seus pais o documento adxunto.

O documento é unha nota informativa que  ten como finalidade informar que a participación do alumnado nesta inasistencia colectiva a clase (folga) foi oficialmente solicitada polos seus representantes no IES MARCO DO CAMBALLÓN e convenientemente argumentada.

Lembrámoslle que o dereito á inasistencia colectiva a clase (folga) está recollido para o alumnado no Proxecto Educativo do Centro, e non é aplicable aos alumnos de 1º ESO e 2º ESO.

Nota informativa folga Familias _22_09_2023.pdf110.65 KB