Blogues

Aberto do 1 ao 22 de Marzo

Solicitude de Admisión

SIMULACRO DE ENSINO VIRTUAL OS DÍAS 21 E 22

Dadas as circunstancias sanitarias no concello de Ribeira e nos concellos limítrofes e, tras solicitar autorización á Inspección Educativa, foinos concedida a suspensión das clases presenciais o vindeiro luns 21 e martes 22 de decembro, autorizándonos a levar a cabo os labores educativos neses días de forma virtual, mediante a Aula Virtual e sesións de videoconferencia. É así que o alumnado debe conectarse por webex no horario habitual para recibir as súas clases a través desa aplicación.

XA PODEDES RECOLLER AS MÁSCARAS EN CONSERXERÍA

O alumnado beneficiado coa distribución gratuita de máscaras xa pode recollelas na conserxería do centro.

AXUDAS MÁSCARAS

Convocadas axudas para distribución gratuita de máscaras ao alumnado da ESO en función da renda.

COMUNICADO DA ANPA SAN ROQUE DO IES LELIADOURA

Dende a ANPA San roque do IES Leliadoura queremos dirixirnos a tódolos país e nais de alumnos e alumnas que cursan estudos neste instituto.

Este ano polas circunstancias sanitarias que sufrimos, consideramos que non é adecuado facer a reunión xeral como faciamos tódolos anos ó comezar o curso, esperamos que máis adiante poda facerse, pois consideramos que é moi enriquecedora para os país e nais e para o bo funcionamento da asociación.

PROTOCOLO COVID 19

Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de Ensino non Universitario de Galicia para o curso 2020-2021

Resolución conxunta, de data 22 de setembro de 2020, das Consellerías de Cultura, Educación e Universidade e de Sanidade pola que se aproba a actualización do “Protocolo de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021”, así como os Protocolos de “prevención da transmisión da covid-19 no alumnado con necesidades educativas es

Matrícula extraordinaria - Curso 2020/2021

Horario de atención ao público: 10 a 13 horas

Pago seguro escolar:

Banco Santander: ES31 0049 2948 26 2114366756

(Importe seguro: 1,12€. 1º e 2º da ESO non pagan seguro escolar)

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO 2020

Durante o mes de agosto o centro permanecerá pechado por vacacións. Só se atenderán cuestións de urxencia no correo electrónico: ies.leliadoura@edu.xunta.gal e no teléfono: 672 29 22 38.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020/2021

Prema para consultar a listaxe de libros que se empregarán o próximo curso 2020-2021:

*NOTA: esperade a mercar os libros da ESO ata setembro, cando os libros do fondo de libros sexan asignados pola consellería.

Comproba se tes a papeleta premiada

A axencia VIAJES BIVESTOUR infórmonos que a persoa agraciada co premio dos talonarios de estudantes, correspondente á campaña do 2019 ó 2020, foi a propietaria da papeleta que coincida co número:

PREMIO:

Moita sorte a todo o noso alumnado nas probas ABAU 2020

A comunidade educativa do IES Leliadoura deséxalle moita sorte a todo o noso alumnado que vai a participar nas probas de Avaliación do Bacharelato para Acceso á Universidade (ABAU) os días 7, 8 e 9 de xullo de 2020 en Santiago de Compostela.

Preme aquí para consultar o protocolo ABAU 2020