Idioma extranxeiro

Viaxe a Xinebra

Boletín da viaxe

Información para a sesión coas familias.

Probas de Certificación en Linguas Estranxeiras

Nova convocatoria para as probas de certificación lingüística 2023/24, Orde do 29 de setembro.

Viaxe a Londres 2023

Este é un resumo dos momentos máis representativos da viaxe, ademais dos vídeos que mostran a nosa estancia na capital británica, o enlace coa galería de fotos a atoparedes na aula virtual:

Mércores 19 Madame Tussauds’

Xoves 20 Tour guiado pola cidade

Erasmus en Cardiff cos alumnos de 4º ESO

No adxunto veredes o programa de actividades que tivemos en Cardiff.

Bolsas para estadías de inmersión lingüística en inglés

Convócanse en réxime de concorrencia competitiva un máximo de 2.400 bolsas para a participación nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España en réxime de internado e pensión completa, dunha semana de duración, no mes de xullo de 2023. O prazo remata o día 3 de abril, para máis información premede na ligazón.

Nosas Meninas de Erasmus Dada

Durante a estadía no noso centro os días 15 e 16 de xaneiro dos alumnos de Erasmus provintes de Gales, Alemaña e Turquía organizouse nunha actividade plástico-festiva na que, con pincel na man, entrelazaron vínculos e falaron, non sabemos en qué, inglés, alemán ou a lingua dos signos, pero non deixaron de falar. A idea partíu de Carmen Ozema, a nosa artista favorita, quen dispuxo en grupos ao alumnado a compartir arte nuns días nos que o Olimpo caía a chuzos.

Probas certificación idioma B1, B2 e C1

Nos próximos días confirmaremos as datas dos exames que serán probablemente na segunda semana de decembro. Máis información:

Viaxe a Londres 2019