Blogues

Listaxes provisionais da adxudicación do fondo solidario de libros de texto

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Nos arquivos adxuntos achégase a información correspondente á adxudicación provisional dos libros de texto do fondo solidario.

As persoas excluídas deberán aportar a documentación que lles falta.

Vales para material escolar: solicitudes admitidas, pendentes e excluídas

VALES PARA MATERIAL ESCOLAR

No arquivo adxunto achégase a información correspondente ao estado das solicitudes presentadas para obter o vale para compra de material escolar do curso 2019/2020.

PAZ e COEDUCACIÓN

IES Fernando Esquío - PAZ

Durante o curso 2018-2019 parte do alumnado e do profesorado do IES Fernando Esquío implicouse no desenvolvemento dun proxecto de coeducación no que entre outras cousas decorouse parte do valado do instituto cas cores da bandeira da paz.

Agradecer o seu esforzo a todas e todos as/os participantes.

Libros de texto 2019/20

No documento adxunto pódense consultar os libros de texto para o curso 2019/2020

listaxes definitivas de alumnado seleccionado e suplente para as actividades de formación en linguas estranxeiras 2019

Publicáronse as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.

O noso club de lectura no Estudo sobre Clubs de Lectura na ESO en Galicia

O curso pasado desde Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, a través da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos /Asesoría de bibliotecas se nos solicitou a nosa participación nun estudo cualitativo sobre a lectura e os clubs de lectura.