PREMATRÍCULA CURSO 2024/25

Nos seguintes enlaces se encontran os impresos de prematrícula para o vindeiro curso 2024/25. A prematrícula non implica a matrícula directa no curso correspondente. O alumnado que vaia  estudar neste centro o curso académico 2024/25 deberá formalizar a súa matrícula na forma e prazo que se comunicará próximamente.

A función da prematrícula é contribuir á mellor organización do próximo curso en base aos datos facilitados nos impresos. É moi importante que as eleccións da prematrícula se manteñan na medida do posible na matrícula oficial.

Tamén é importante sinalar que non se impartirán todas as materias optativas que se ofrecen na prematrícula ya que é necesario un número mínimo de alumnado e outras condicións como a existencia de profesorado.

PREMATRÍCULA 1º ESO

PREMATRÍCULA 2º ESO