Conferencia O noso lugar no Universo

Mércores 19 de outubro na Casa da Cultura de Cee, continuou o Programa O Mes da Fundación, na súa sección para centros escolares do concello. Foi a quenda do director do Centro Astronómico de Trevinca (Ourense), Óscar Blanco Varela, que foi o encargado de impartir a conferencia O noso lugar no Universo para alumnado de 1º de Bacharelato do IES Fernando Blanco e IES Agra de Raíces.

Óscar Blanco é socio fundador da Agrupación Astronómica Coruñesa ÍoDivulgador e habitual conferenciante en temas relacionados coa astronomía en eventos e congresos. Colaborador astronómico en espazos sobre ciencia en varias emisoras de radio no ámbito local e rexional. Profesor de astronomía en Centros Cívicos da Coruña dende o ano 2007. Director das xornadas Astro Trevinca, realizadas anualmente na Veiga (Ourense) dende o ano 2013. Guía Astronómico con moitos anos de experiencia e co Certificado Guía Starlight.
Fotógrafo especializado en paisaxe e fotografía nocturna, así como en astrofotografía con telescopio. É ademais xerente da empresa Trevinca Skies.

Óscar Blanco - conferencia O noso lugar no Universo

Na conferencia de hoxe, Óscar tratou de profundizar na idea de que formamos parte de todo iso que chamamos Universo. Dende a nosa perspectiva fomos capaces de entender moitas cousas, pero outras aínda quedan por resolver.

Coa conferencia, todos xuntos fixemos unha viaxe, dende o máis próximo, ata os confíns do Universo observable.