Letras galegas 2022. A forza das palabras

Paneis da entrada

Píntega, estricar, reviravolta, aturuxo, xurelo, xeito, parafuso, funil, landra, foliada,… máis de duascentas palabras galegas adornarán ao longo da semana do 16 ao 22 de maio os espazos comúns do noso instituto, penduradas ao longo dos corredores e nos ocos das escaleiras.

Esta curiosa exposición comeza xa na entrada do centro con dous paneis que falan da “Forza das Palabras” en conmemoración do día das letras galegas 2022.

Os paneis proveñen do decorado dunha obra de teatro en inglés representada hai tempo no instituto, converténdose nos paneis actuais na reciclaxe realizada polo profesorado do centro, pintando por riba uns vistosos piñeiros e decorado con letras de vinilo nas que se pode ler “Letras Galegas”, “A forza das palabras”.

Pola súa banda, o alumnado e o Equipo de dinamización da lingua galega recortaron e colocaron as palabras que finalmente compoñen a curiosa mostra de palabras da nosa lingua, para que logo o alumnado, seguindo as indicacións das súas profesoras, apunte as palabras que non coñeza e busque o seu significado.

Palabras entrada

Palabras corredor