FIELD DAY 2022

O pasado venres 13 de maio celebramos con todo o alumnado da ESO do Fernando Blanco un Field Day na praia de Quenxe en Corcubión. Esta foi unha iniciativa da nosa language assistant, Rebecca Blessing, que se encargou da organización xunto con profesorado e persoal non docente. Rebecca regresa a Estados Unidos o día 17, polo que esta saída tamén serviu para que o alumnado se despedise dela.

Field Day é unha vella tradición nos Estados Unidos. Continúa hoxe en todo o país.  Field Days comezan na escola primaria e continúan tamén nas universidades.

Normalmente, na primavera ao final do curso, toda a escola reúnese para facer xogos competitivos fóra. Esta é una celebración para rematar o trimestre escolar, e moitas veces para o comezo do verán. Os gañadores das competicións do Field Day adoitan recibir o trofeo e presumir durante o resto do ano. Isto reflicte a idea do orgullo de clase dentro das escolas dos EEUU.

O noso alumnado dividiuse en 6 equipos que participaron en diversos xogos e deportes: tug of war, three-legged race, egg race, water ballon tag, voley ball e fútbol

Tamén houbo un descanso onde o alumnado puido tomar froita, bocadillos e auga. Finalmente limparon e recolleron deixando a praia limpa.

Podes ampliar as fotos clicando sobre elas.

Thank you so much Rebecca, we’ll miss you!

Chegada a praia I Chegada a praia II

Field day I Field day II