REPRESENTACIÓN TEATRAL: ANIMAIS DE COMPAÑÍA

Cartel de Animais de compañía

Día internacional para a eliminación da violencia contra a muller

Para traballar esta problemática social co alumnado, os días 15 e 26 de novembro ao longo de tres pases, o alumnado de 4º da ESO, 1º de Bacharelato e dos distintos Ciclos Formativos asistiron á representación da obra de teatro Animais de compañia, do grupo de teatro Farándula Velutina.

Luns 15 de novembro representouse no salón de actos a obra de tetro Animais de compañíade Fernando Castro Paredes que é profesor de Lingua castelá e literatura no noso centro.

“Sabes en que se parecen unha muller e un can? En que os dous son animais de compañía.”

Marta, a protagonista desta peza, oíu moitas veces esta frase da boca do seu pai. Educada na violencia e na represión, afronta agora na idade adulta un matrimonio cun home que a minimiza ata anulala e mesmo recorre aos malos tratos para impoñer a súa autoridade. A morte da mascota da familia xera unha profunda fenda na relación. Marta atrévese a enfrontarse ao seu marido e sofre as consecuencias, pero acaba dando un paso decisivo cara á súa liberación.

Unha peza sobre a violencia de xénero, o amor aos animais e a liberdade individual.

A obra foi representada polo grupo de teatro Farándula Velutina

Houbo dous pases debido ás restricións de aforo do salón de actos polo protocolo COVID.

Animais de compañía