Máis actividades das Letras Galegas 2021

Ademais dos vídeos sobre Xela Arias elaborados por alumnado de 4º da ESO, no IES Fernando Blanco celebrouse o Dia das Letras Galegas 2021 con outras actividades.

O alumnado de 1º e 2º da ESO fixeron uns marcapáxinas de Save the Children, que despois venderon e o diñeiro recadado foi enviado a Save the Children. Podedes ver algúns dos marcapáxinas nas seguinte fotos, algunha delas podedes amplialas facendo clic:

Marcapáxinas Save the Children Marcapáxinas Save the Children

Marcapáxinas Save the Children Marcapáxinas Save the Children Marcapáxinas Save the Children

O alumnado de 1º e 3º da ESO deseñaron uns monstros nas clases de Plástica e de Lingua Galega aos que logo describiron. Podedes velos nas seguintes fotos que podedes ampliar facendo clic sobre elas:

Personaxes Personaxes Personaxes Personaxes Personaxes

Personaxes