Admisión e matrícula en Ciclos Formativos para o Curso 2017 18

Enviado por iesproval o Mér, 2017-06-14 17:40

O prazo de solicitude de admisión para cursar ciclos no vindeiro curso será do 26 de xuño ata as 13 horas do 4 de xullo.

Pola súa banda, o alumnado que promocione de 1º a 2º curso de réxime ordinario deberá dirixirse directamente á Secretaría do centro onde cursou 1º para realizar a matrícula de 2º curso.

Liñas de autobús

Enviado por iesproval o Xov, 2016-03-31 19:33

Poden consultarse os horarios e percorridos no arquivo adxunto.

CONCURSO PÚBLICO PARA A ADXUDICACIÓN DA CAFETERÍA DO IES ESCOLAS PROVAL

Enviado por iesproval o Xov, 2017-06-15 14:21

En cumprimento da instrucción 7/2017 da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 30 de maio de 2017, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros públicos non universitarios dependentes da Consellería, procédese á apertura do concurso público para a adxudicación da cafetería do IES Escolas Proval.

O prazo de presentación de solicitudes será do 16 ao 23 de xuño de 2017, ás 14 horas.

Nos adxuntos poden consultarse as Instruccións, Folla de especificaccións técnicas e Anexos III e IV.

Fondo solidario de libros de texto, adquisición de libros e material escolar

Enviado por iesproval o Mér, 2017-05-24 18:19

Publicouse no DOG do 22 de maio a Orde do 216 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/2018.

O prazo remata o 23 de xuño. Para axilización da secretaría, pregamos presenten a solicitude antes do 1 de xuño

Mais información e impresos nos arquivos adxuntos.

Admisión de ESO e Bacharelato curso 2017-2018. Alumnado admitido e non admitido. Prazos matrícula.

Enviado por iesproval o Mér, 2017-04-26 12:26

Nos arquivos adxuntos pode consultarse o alumnado admitido e non admitido en ESO e Bacharelato para o curso 2017-2018, así como información sobre reclamacións á listaxe e matrícula.

Plan de Práctica Laboral en Concellos e na Deputación de Pontevedra

Enviado por iesproval o Xov, 2017-03-30 10:47

A Deputación de Pontevedra convoca 200 bolsas de práctica laboral para Concellos da provincia e para a propia Deputación. Están destinadas a persoas cos títulos universitarios ou cos títulos de formación profesional de grao superior que se recollen nas bases da convocatoria e sen experiencia laboral previa.

Entre outras convócanse 18 bolsas para titulados no Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

Mais información aquí. Tamén pode consultarse neste enlace o texto completo da convocatoria.

Admisión de ESO e Bacharelato para o curso 2017-2018

Enviado por iesproval o Mar, 2017-02-28 14:07

O prazo para presentar solicitude de admisión en centros educativos é do 1 ao 20 de marzo de 2017.

Unha importante novidade na admisión de alumnado para o próximo curso 2017/18 é que se pode solicitar online dende a web admisión, sen ter que desprazarse ata o instituto.

Podedes consultar a convocatoria e os formularios a cubrir nos documentos adxuntos.

A listaxe de alumnado admitido procedente de centros adscritos figura no adxunto "Reserva  curso 2017-2018".

Axudas ao alumnado para a formación en linguas estranxeiras

Enviado por iesproval o Lun, 2017-02-27 15:32

A Consellería de Educación convoca axudas para que o alumnado de ESO e Bacharelato realice actividades formativas en linguas estranxeiras.

O prazo de solicitude abrangue dende o 28 de febreiro ata o 27 de marzo.

Máis informacion e solicitudes en www.edu.xunta.es/axudasle

abalarMóbil

Enviado por iesproval o Mar, 2016-10-04 21:44

O IES Escolas Proval pasou a formar parte da Rede de Centros que utilizan a aplicación abalarMóbil, co fin de facilitar o acercamento entre o profesorado e as familias. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida, que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos (notas, faltas de asistencia, etc).

Poden consultar cómo descargar e utilizar a aplicación no seguinte enlace e no arquivo adxunto: abalarMóbil