Horario atención ao público da Secretaría no mes de Xullo

Enviado por iesproval o Sáb, 2017-10-28 13:13

O horario de atención ao público da Secretaría en xullo será de luns a venres de 9 a 13:30 horas.

RECOLLIDA DE CERTIFICADOS E INFORMACIÓN

Enviado por iesproval o Xov, 2017-10-26 13:59

Seguindo a normativa vixente recollida na Ley Orgánica 15/1999 do 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal, non se entregará documentación nin se revelará información, agás ó titular ou persoa debidamente autorizada por este, ou representante legal no caso de menores.

Liñas de autobús

Enviado por iesproval o Xov, 2016-03-31 19:33

Poden consultarse os horarios e percorridos no arquivo adxunto.

Fondo solidario de libros de texto: Listas de admitidos e excluídos. Vales de material

Enviado por iesproval o Xov, 2018-07-12 12:05

Nesta táboa poderán consultarse as listas de admitidos, excluídos así como a adxudicación dos vales. Estes vales serán entregados na secretaría do centro, en horario de 9 a 13:30 horas na semana do 23 ao 27 de xullo.

Serán entregados exclusivamente á persoa solicitante.

As reclamacións a estas listaxes poderán facerse os días 13 e 16 de xullo, na secretaría do instituto.

Lista provisional de admitidos
Lista provisional de excluídos
Adxudicación dos vales

Admisión e matrícula en Ciclos Formativos para o Curso 2018/19

Enviado por iesproval o Mar, 2018-07-03 13:40

O prazo de solicitude de admisión para cursar ciclos no vindeiro curso será do 25 de xuño ata as 13 horas do 3 de xullo.

Pola súa banda, o alumnado que promocione de 1º a 2º curso de réxime ordinario deberá dirixirse directamente á Secretaría do centro onde cursou 1º para realizar a matrícula de 2º curso.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir material escolar no curso 2018-2019

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 19:51

Pulicouse no DOG a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado amtriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial para o curso 2018-2019. O prazo remata o 22 de xuño.

Orde

Solicitude ANEXOS

No adxunto pode consultarse a documentación complementaria.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas extranxeiras no ano 2018. Listaxes de solicitudes admitidas, que precisan enmendas, e excluídas.

Enviado por iesproval o Ven, 2018-04-06 02:24

O 5 de abril publícanse as listaxes de solicitudes admitidas, que precisan enmendas, e excluídas, en cumprimento do disposto no artigo 16.1 da Orde do 22 de xaneiro de 2018 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en línguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 7/02/2018). Ábrese un prazo de 10 días naturais para enmendas e reclamacións.

Poden consultarse as listaxes nos arquivos adxuntos.

Mais información no enlace:

Axudasle