INFORMACIÓN DO QUE ACONTECE

CURSO 2017-2018

SETEMBRO

Comezamos un novo curso e de novo as actividades están presentes como complemento do currículo escolar. O 30 de setembro celebrouse o DÍA DA TRADUCIÓN.

CURSO 2016-2017 (PREME E PODERÁS VER A MAIORÍA DAS  ACTIVIDADES REALIZADAS AO LONGO DESE PERÍODO)

___________________________________________________________________________________________________________________________

CURSO 2015-2016 (PREME E PODERÁS VER A MAIORÍA DAS  ACTIVIDADES REALIZADAS AO LONGO DESE PERÍODO)

CURSO 2014-2015

ROTEIRO A SARGADELOS

OVIEDO. TEATRO E MUSEO DE BELLAS ARTES

VISITA FUNDACIÓN TIC

VISITA Á DOMUS E AO MUNCYT

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES ENRIQUE MURUAIS DESÉXAVOS A

TODOS UN BO NADAL E FELIZ ANO 2015

Tarxeta gañadora do concurso de postais organizado polo EDL. Autora: Celia (1ºESO)

Decembro 2014

MOITAS GRAZAS a todo o alumnado e ás súas familias que colaboraron xunto co profesorado nesta recollida solidaria de alimentos.

Alumnado de 1º ciclo e 3º ESO entregou persoalmente no banco de alimentos en Lugo a nosa axuda solidaria.

29 set – 3 out

Damos a benvida esta semana ao profesorado e alumnado de Bulgaria, Estonia, Polonia e Turquía que, no marco do proxecto Comenius “Europe is laughing”,  están de visita no noso centro.

NOVEMBRO
O grupo de 1ºESO do noso IES foi seleccionado pola Consellería de Educación para participar no programa de Inmersión Lingüística en Inglés nos Peares (Lugo) do 10 ao 16 de novembro, xunto cos centros de Ames, Oleiros, Cambre e A Pastoriza.

OUTUBRO

SETEMBRO 2013

O EQUIPO DA BIBLIOTECA DÁ A BENVIDA A TODOS/AS AO NOVO CURSO ACADÉMICO 2013-2014.

DESEXAMOS QUE DENDE  ESTE ESPAZO POIDAMOS RESOLVER TODAS AS VOSAS INQUEDANZAS.

Moitas grazas...ánimo!

LETRAS GALEGAS 2013

Fotografías presentadas ao IV Concurso de fotografía matemática (maio 2013)

EXCURSIÓN A SOGAMA