INFORMACIÓN DO QUE ACONTECE

CURSO 2017-2018

DECEMBRO

Visita, o día 5, do alumnado de 2º ESO a un dos mosteiros que o Císter fundou en Galicia: SANTA MARÍA DE MEIRA

NOVEMBRO

- O pasado Martes 28 de Novembro, tivemos o gran privilexio de poder disfrutar da visita de dous grandes xogadores de Tenis de Mesa, Marcos Fraga e José Manuel Abelairas.

Si queres seguir informarte do acontecemento preme aquí.

- 25 de novembro.DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Loitemos desde tódolos ámbitos para que esta lacra sexa erradicada...NIN UNHA MENOS!

-  O alumnado de FRANCÉS do centro levou a cabo, entre os meses de outubro e novembro, un TALLER GASTRONÓMICO.

Si premedes sobre a imaxe poderedes informarvos como se realizou.

Mes da ciencia

- Rematamos o mes da CIENCIA EN GALEGO dedicándolle a última sema  á XEOLOXÍA. Aquí tedes o programa e, no vídeo, un resumo do realizado.

- O alumnado de 2º e 3º ESO comprobaron "in situ" os proxectos que presentaron  en Galiciencia 2017 rapaces e rapazas da súa mesma idade.

- Na semana da TECNOLOXÍA houbo actividades para todos os cursos...para o alumnado que quixo participar

A segunda semana, do 13 ao 17, está dedicada ás Matemáticas. Cada día, na Biblioteca, realízanse actividades encamiñadas a descubrir o lado lúdico da ciencia matemática.

-O mes da ciencia comezou coa SEMANA DA FÍSICA E A QUÍMICA EN GALEGO. Para entrar en materia podes intentar resolver as cuestións que atoparás

premendo sobre esta ligazón: “¿Canto sabes sobre a Física e a Química?”.

• As actividades lévaronse a cabo no vestíbulo enos laboratorios de Física e  de QuímicaComezou co Xerador de Van der Graff e coa Levitación magnética. O alumnado tivo opotunidade de comprobar o seu funcionamento. Se queres saber con que nos sorprenderán o resto da semana...sigue lendo.

Desde a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria impúlsase a celebración  do mes de novembro como MES DA CIENCIA EN GALEGO
NAS BIBLIOTECAS. Si premedes sobre a  imaxe da esquerda podedes ler o  MANIFESTO,  do científico Ángel Carracedo, profesor de Medicina Legal, Ética
Médica e Bioloxía Molecular da Universidade de Santiago de Compostela. No medio tedes o cartaz deseñado para a ocasión polos responsables da Biblioteca e á
dereita o do VIII  Día da Ciencia en Galego. Ao longo do mes realizaranse diversas actividades das que estaredes informados/as puntualmente.

OUTUBRO

Á espera da visita que realice o alumnado italiano...toca lembrar a  experiencia vivida  pola Lombardía e o Véneto.

Deu comezo a LIGA INTERNA DE DEPORTES DE RAQUETA. Os partidos terán lugar na hora de lecer dos venres.

Esta semana celebramos no IES o Samaín e o Magosto . Durante estes días están expostas no vestíbulo as cabazas "tuneadas".

O 31 tivo lugar a celebración do Magosto; alumnado e profesorado puideron degustar castañas asadas. De seguido, houbo xogos populares ( brilé, zancos, bolos tradicionais e cadeiras musicais). Todos puidemos gozar dunha sesión gastronómica e lúdica.

Nestas actividades participaron o Dptos. de E. Física, D. de Actividades Complementarias e Extraescolares  e o ENDL.O Equipo de Dinamización convocou polo Samaín un concurso de elaboración de cabazas que tivo tanto éxito que mesmo se tivo que outorgar un premio extraordinario ó equipo formado por catro alumnas de 2º de ESO coas marabillosas cabazas de animais que elaboraron con gran creatividade e orixinalidade !!!. Aquí tedes as cabazas gañadoras.

Tamés, durante o tempo de lecer do 31  e do día 2 , alumnos/as de 1º , 2º ESO e 3º ESO leron  relatos de medo baseados nas lendas da páxina Galicia Encantada

O 31 de outubro, dentro do marco de actividades complementarias do Dpto. de Orientación celebráronse dúas charlas dirixidas ao alumnado da ESO e impartidas pola Garda Civil.

A 1ª charla, Alcol e outras drogas, estivo dirixida ao alumnado de alumnado de 2º e 3º ESO.

A seguinte charla , tamén durante dúas sesións, tratou sobre os Riscos no uso das Novas Tecnoloxías  e ía dirixida a 1º ESO.

CHARLA SOBRE SEXUALIDADE DÍA 19 DE OUTUBRO  CHARLA-OBRADOIRO DE ALIMENTACIÓN DÍAS 17 E 24 DE OUTUBRO

SETEMBRO

Comezamos un novo curso e de novo as actividades están presentes como complemento do currículo escolar. O 30 de setembro celebrouse o DÍA DA TRADUCIÓN.

CURSO 2016-2017 (PREME E PODERÁS VER A MAIORÍA DAS  ACTIVIDADES REALIZADAS AO LONGO DESE PERÍODO)

__________________________________________________________________________________________________________________________

CURSO 2015-2016 (PREME E PODERÁS VER A MAIORÍA DAS  ACTIVIDADES REALIZADAS AO LONGO DESE PERÍODO)

CURSO 2014-2015

ROTEIRO A SARGADELOS

OVIEDO. TEATRO E MUSEO DE BELLAS ARTES

VISITA FUNDACIÓN TIC

VISITA Á DOMUS E AO MUNCYT

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES ENRIQUE MURUAIS DESÉXAVOS A

TODOS UN BO NADAL E FELIZ ANO 2015

Tarxeta gañadora do concurso de postais organizado polo EDL. Autora: Celia (1ºESO)

Decembro 2014

MOITAS GRAZAS a todo o alumnado e ás súas familias que colaboraron xunto co profesorado nesta recollida solidaria de alimentos.

Alumnado de 1º ciclo e 3º ESO entregou persoalmente no banco de alimentos en Lugo a nosa axuda solidaria.

29 set – 3 out

Damos a benvida esta semana ao profesorado e alumnado de Bulgaria, Estonia, Polonia e Turquía que, no marco do proxecto Comenius “Europe is laughing”,  están de visita no noso centro.

NOVEMBRO
O grupo de 1ºESO do noso IES foi seleccionado pola Consellería de Educación para participar no programa de Inmersión Lingüística en Inglés nos Peares (Lugo) do 10 ao 16 de novembro, xunto cos centros de Ames, Oleiros, Cambre e A Pastoriza.

OUTUBRO

SETEMBRO 2013

O EQUIPO DA BIBLIOTECA DÁ A BENVIDA A TODOS/AS AO NOVO CURSO ACADÉMICO 2013-2014.

DESEXAMOS QUE DENDE  ESTE ESPAZO POIDAMOS RESOLVER TODAS AS VOSAS INQUEDANZAS.

Moitas grazas...ánimo!

LETRAS GALEGAS 2013

Fotografías presentadas ao IV Concurso de fotografía matemática (maio 2013)

EXCURSIÓN A SOGAMA