NOVAS

MALA NOVA:

Por causas alleas á nosa vontade a CAFETERÍA  do instituto permanecerá pechada ata novo aviso.

O alumnado que non teña servizo de comedor poderá ser recollido ao rematar a última sesión lectiva.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. Na seguinte ligazón tedes a listaxe definitiva de admitidos

e nesta outra a listaxe definitiva de excluídos.

ATENCIÓN:

O INICIO DO CURSO 2018-2019 terá lugar o día 17 de setembro, luns, en horario completo.

IMPORTANTE

- Na listaxe de libros de 3º de ESO tivo lugar unha corrección do ISBN do libro de XEOGRAFÍA E HISTORIA. Agora figura o número         correcto.  LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019

_Listaxe solicitudes concedidas ou denegadas de vales material escolar

_Listaxe provisional de alumnado admitido no fondo solidario de libros de texto (co nº de libros que lle correspondería a cada alumno/a).

O  REMATE DO CURSO TIVO LUGAR O XOVES, DÍA 21, CON ACTIVIDADES ORGANIZADAS POR VICEDIRECCIÓN E A ANPA DO INSTITUTO. AQUI PODEDES VER A REPORTAXE FOTOGRÁFICA

MAIO E XUÑO 2018

12 DE XUÑO. FORO COMUNICACIÓN Y ESCUELA

A Reserva da Biosfera Río Eo, Oscos e Terras de Burón teñen no seu territorio 16 centros educativos de Primaria e Secundaria. De todos eles participaron 15 na xornada de convivencia organizado no X Foro Comunicación y Escuela.

En representación do noso Instituto foron doce alumnos/as ( seis de 1º ESO e 6 de 2º ESO)

O ALUMNADO DE FRANCÉS AMOSA O SEU DOMINIO DA LINGUA FRANCESA

ALUMNADO DE 1º E 2º DE ESO ASISTIRON A UN MINICAMP DE INMERSIÓN LINGÜÍSTICA EN INGLÉS

25  DE MAIO. DATA MARCADA NO CALENDARIO DO ALUMNADO DE 2º BAC