INFORMACIÓN DO QUE ACONTECE

***Actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week.

Becas e axudas ao alumnado de niveis postobrigatorios. Non universitarios. Curso 2016 - 2017 (O prazo comezou o 16 de agosto e remata o 3 de outubro)

---------------------------------------------------

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA CURSO 2016-2017

-----------------------------------------------------------------------

VIAXE A LONDRES 17-22 XUÑO 2016 DOS ALUMNOS DE E ESO

Gracias polo vídeo Irene, e a todos pola viaxe.

MATRÍCULA 2016/2017

Achegas para libros e material escolar

Instrucións  para o alumnado de 2º de Bacharelato e/ou o alumnado de F.P. que no presente curso se presente ás PAU

PREME SOBRE A IMAXE PARA VER AS ACTIVIDADES REALIZADAS

MAIO...UN BO MES PARA VIAXAR!

O VINDEIRO DÍA 23 de abril CELÉBRASE O "DÍA MUNDIAL DO LIBRO". DESDE A BIBLIOTECA ORGANÍZASE O

"Amigo invisible cun libro"PARTICIPA!!!

JOSÉ MURUAIS LAMAS DONOU UN LOTE DE LIBROS PARA A BIBLIOTECA DO CENTRO.

VISITA DO ALUMNADO DE 4º DE ESO A FUNDACIÓN TIC. PREME NA IMAXE PARA VER OS VÍDEOS.

REMATAMOS O MES DE FEBREIRO VISITANDO A CORUÑA(MUNCYT) E SANTIAGO (AUDITORIO E CATEDRAL)

HOXE, 24 de febreiro,  CELEBRAMOS O 179 ANIVERSARIO DO SEU NACEMENTO

O día 5 de febreiro estaremos de celebración.

O TEMPO PASA E O ENTROIDO ESTÁ Á PORTA...PARTICIPADE E DISFRUTADE!

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES ENRIQUE MURUAIS DESÉXAVOS A

TODOS UN BO NADAL E FELIZ ANO 2016

Tarxeta gañadora do concurso de postais organizado polo EDL. Autor: Jairo Pardo Expósito (3ºESO)

9 DE DECEMBRO: ENTREGA DE AGASALLOS AOS ALUMNOS/AS PARTICIPANTES EN DIVERSAS ACTIVIDADES

PARTICIPANTES CONCURSO DE PUZZLES GAÑADORA CONCURSO DE PUZZLES

GAÑADORES DO CONCURSO DE CABAZAS E POSTAIS CO GALLO DA CELEBRACIÓN DO MAGOSTO

VISITA A SANTA MARÍA DE MEIRA DOS ALUMNOS DE 2º ESO

I CONCURSO GEOCACHING CELEBRADO O 18 DE NOVEMBRO NO CAMPUS DA POLITÉCNICA NA  FACULTADE DE XEOMÁTICA

MES DE NOVEMBRO NA BIBLIOTECA . O DÍA 28 CELEBRARASE O DÍA DAS LIBRARÍAS (PREME PARA VER A INFORMACIÓN)  E  AQUÍ PARA VER AS ACHEGAS.

Se queredes lembrar a celebración do MAGOSTO que tivo lugar o pasado 27 de outubro preme sobre a imaxe.

NO MES DE OUTUBRO ( días 19, 20, 22, 26 e 27) IMOS MOVER FICHA

Na Biblioteca Escolar, na hora de lecer, podedes realizar os primeiros movementos coas fichas de xadrez. Animádevos!!!

MES DE SETEMBRO NA BIBLIOTECA

VISITA DE CARLOS NEGRO

DÍA INTERNACIONAL DA TRADUCIÓN

Convocadas  axudas para a adquisición de material escolar para o curso 2015-2016

O MINISTERIO convoca as BECAS para a ensinanza POSTOBRIGATORIA 2015/2016

PODEDES CONSULTAR  AQUÍ  A RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO DO CURSO 2015-2016

XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO I.E.S ENRIQUE MURUAIS

.........................................................................................................................................................

QUE NECESITO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA EN 1º , 2º, 3º  E 4º ESO?

QUE NECESITO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA EN 1º E 2º DE BAC?

AQUÍ ATOPAREDES, ESPECIFICADOS POR CURSO, TODOS OS IMPRESOS (son editables)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Cursos de verán 2015. ESO e BAC

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015,destinadas

ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 17 de marzo ata o 16  de abril (incluído).

Obterás toda a información así  como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria premendo aquí

ROTEIRO A SARGADELOS

OVIEDO. TEATRO E MUSEO DE BELLAS ARTES

VISITA FUNDACIÓN TIC

VISITA Á DOMUS E AO MUNCYT

A COMUNIDADE EDUCATIVA DO IES ENRIQUE MURUAIS DESÉXAVOS A

TODOS UN BO NADAL E FELIZ ANO 2015

Tarxeta gañadora do concurso de postais organizado polo EDL. Autora: Celia (1ºESO)

Decembro 2014

MOITAS GRAZAS a todo o alumnado e ás súas familias que colaboraron xunto co profesorado nesta recollida solidaria de alimentos.

Alumnado de 1º ciclo e 3º ESO entregou persoalmente no banco de alimentos en Lugo a nosa axuda solidaria.

Eleccións ao Consello Escolar. Novembro 2014.

Informamos da convocatoria de eleccións ao Consello Escolar para o día 27 de Novembro.Nais e pais do alumnado poderán elixir un representante.

O prazo de presentación de candidaturas rematará ás 15 horas do 24 de novembro na Secretaría do Centro.

Circular informativa

Impreso para presentar candidatura

Exposición reserva da Biosfera

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014-2015

29 set – 3 out

Damos a benvida esta semana ao profesorado e alumnado de Bulgaria, Estonia, Polonia e Turquía que, no marco do proxecto Comenius “Europe is laughing”,  están de visita no noso centro.

*IMPORTANTE PARA 4º ESO E 2º BAC :

NOVEMBRO
O grupo de 1ºESO do noso IES foi seleccionado pola Consellería de Educación para participar no programa de Inmersión Lingüística en Inglés nos Peares (Lugo) do 10 ao 16 de novembro, xunto cos centros de Ames, Oleiros, Cambre e A Pastoriza.

OUTUBRO

SETEMBRO 2013

O EQUIPO DA BIBLIOTECA DÁ A BENVIDA A TODOS/AS AO NOVO CURSO ACADÉMICO 2013-2014.

DESEXAMOS QUE DENDE  ESTE ESPAZO POIDAMOS RESOLVER TODAS AS VOSAS INQUEDANZAS.

Moitas grazas...ánimo!

LETRAS GALEGAS 2013

Fotografías presentadas ao IV Concurso de fotografía matemática (maio 2013)

ANIMACIÓNS EN STOP-MOTION