Benvid@s á web do I.E.S. POETA DÍAZ CASTRO

Enviado por admin o Mér, 08/11/2006 - 08:50

Pica na imaxe para acceder á web que recolle todo o noso traballo

Centro seleccionado pola Fundación Barrié para participar na Convocatoria de Proxectos Escolares no curso 2013-2014, na modalidade "Proxecto Colaborativo e Intercentros", polo proxecto:

TRALAS PEGADAS DE DÍAZ CASTRO. UN ROTEIRO INTERACTIVO POLA POESÍA, O LUGAR E A PERSOA

Libros de texto para o 1º curso de E.S.O. 2018-2019

Enviado por admin o Mér, 01/08/2018 - 11:51

Segundo a información que nos facilitan desde a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, o noso centro incorporase no ano académico 2018-2019 ao proxecto E-Dixgal no curso 1º ESO .

Polo tanto, informamos que, segundo o establecido no artigo 1º.2 da Orde
do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19 (DOG do 21 de maio):

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2018/19 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas na disposición adicional primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos na orde.

Así pois, quedan sen efectos todas as actuacións relacionadas co fondo solidario de libros de texto nos cursos en que o centro se incorpore a E-Dixgal (1º de E.S.O.). O alumnado non deberá realizar ningunha adquisición de libros de texto para o curso indicado.

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO CURSO 2017-2018

Enviado por admin o Ven, 20/07/2018 - 07:29

Os días 3 e 4 de setembro terán lugar os exames extraordinarios da convocatoria de setembro. Podes consultar os días e horas concretos nos enlaces de abaixo:

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

1º ESO                    2º ESO                    3º ESO                    4º ESO

BACHARELATO

INICIO DO CURSO 2018-2019

Enviado por admin o Mar, 12/09/2017 - 15:46

PRESENTACIÓN DE TODOS OS CURSOS:

Data e hora serán publicadas na primeira quincena de setembro.

COMENZO DAS CLASES:

Data e hora serán publicadas na primeira quincena de setembro.

Viaxe a Londres

Enviado por admin o Ven, 29/04/2016 - 06:36

Pois xa foron e xa voltaron.

Entre os días 18 e 22 de abril, un grupo de 36 alumnos e alumnas de 3º e 4º de E.S.O. viaxaron a Londres nunha viaxe de estudos na que tiveron ocasión de visitar os lugares máis representativos da cidade e, por suposto, poñer en práctica os seus coñecementos da lingua inglesa.

Estiveron acompañados por Elena Haz e Julio González.

A semana foi fructífera, incluindo visitas ao Museo de Historia Natural, Museo da Ciencia, National Gallery, Palacio de Buckingham, Picadilly Circus, Trafalgar Square, Big Ben, London Eye, Candem Town,... E disfrutando todos os días dun tempo maravilloso!

Na GALERÍA iremos subindo fotos da viaxe...

XVII Concurso de Relato e Debuxo Filloa 2016

Enviado por admin o Ven, 29/04/2016 - 06:24

O alumno do noso centro MANUEL TEIJIDO CAÍNZOS, que curso 2º de E.S.O., resultou gañador do XVII Concurso de Relato e Debuxo Filloa 2016, que se celebra no marco da XXV Festa da Filloa de Muimenta en Cospeito.

Felicitacións, Manuel!

VII Concurso "LA MAGIA DE LA ROBÓTICA"

Enviado por admin o Ven, 29/04/2016 - 06:04

Un grupo de alumnos/as de bacharelato do noso centro participou no VII Concurso de Robótica "La Magia de la Robótica" no que conseguiron un terceiro premio.

Nesta VII convocatoria deste concurso tomaron parte cerca de 2235 alumnos e alumnas de 62 centros educativos de toda Galicia, e 100 profesores e profesoras, polo que o resultado obtido non se pode considerar en absoluto malo.

Se queredes saber máis deste concurso, vos deixamos aquí estes enlaces que podedes visitar:

Noraboa!

II Concurso de Microrrelatos Prensa-Escuela

Enviado por admin o Xov, 17/03/2016 - 09:35

O noso compañeiro de 3º de E.S.O. Carlos Ariel Cabana Cendán participa no II Concurso de microrrelatos prensa-escuela con un relato titulado O FERROCARRIL DOS RECORDOS.

Imos entre todos/as botarlle unha man dándolle o noso voto no enlace de abaixo:

VOTAR RELATO "O FERROCARRIL DOS RECORDOS"

Sorte, Carlos!

Premio Extraordinario para Iris Villar

Enviado por admin o Xov, 10/03/2016 - 07:42

O pasado venres día 4 día 4 de marzo, a nosa alumna e compañeira IRIS VILLAR LÓPEZ, acompañada pola súa familia e a directora do Instituto, desprazouse a Santiago para recoller o seu Premio Extraordinario de Secundaria á Superación e o Esforzo Persoal.

Con estes premios ao esforzo e á superación persoal, a Consellería busca recoñecer e valorar os comportamentos excepcionais dos alumnos e das alumnas que grazas á dedicación e ao esforzo demostrado ao longo da etapa conseguiron superar as súas dificultades de tipo persoal, educativas ou do contorno familiar ou sociocultural, no marco dun ensino comprensivo e integrado.

Noraboa, Iris!!

PREMIO NACIONAL DE EDUCACIÓN

Enviado por admin o Mar, 17/11/2015 - 07:34

O IES Poeta Díaz Castro recebeu este luns, 16 de novembro, o Premio Nacional de Educación na modalidade de Desenvolvemento de Competencias de Lectoescritura e Audiovisuais polo seu proxecto IES POETA DÍAZ CASTRO: A LUS DO MUNDO, entorno á figura do autor homenaxeado nas Letras Galegas 2014, o guitiricense Xosé Mª Díaz Castro. O Ministerio recoñece así o traballo do centro docente na difusión da figura do poeta, recollido na web A lus do mundo.