Benvid@s á web do I.E.S. POETA DÍAZ CASTRO

Enviado por admin o Mér, 08/11/2006 - 08:50

Pica na imaxe para acceder á web que recolle todo o noso traballo

Centro seleccionado pola Fundación Barrié para participar na Convocatoria de Proxectos Escolares no curso 2013-2014, na modalidade "Proxecto Colaborativo e Intercentros", polo proxecto:

TRALAS PEGADAS DE DÍAZ CASTRO. UN ROTEIRO INTERACTIVO POLA POESÍA, O LUGAR E A PERSOA

EXAMES SETEMBRO 2016

Enviado por admin o Ven, 15/07/2016 - 07:00

As probas extraordinarias do mes de setembro correspondentes ao curso 2015-2016 terán lugar os días 1, 2 e 5 de setembro de 2016

Calendario de exames extraordinarios de SETEMBRO 2016

Fondo Solidario LIBROS DE TEXTO: Listaxe provisional

Enviado por admin o Xov, 14/07/2016 - 05:42

Preme la ligazón de abaixo para acceder á listaxe provisional de adxudicación de libros do Fondo Solidario de Libros de Texto,

LISTAXE PROVISIONAL DE ADXUDICACIÓN DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: do 14 ao 18 de xullo, ámbolos dous inclusive

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición material escolar 2016-2017

Enviado por admin o Mér, 25/05/2016 - 04:53

No Diario Oficial de Galicia número 92, correspondente ao luns 16 demaio de 2016, aparece publicada a Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

• 1. O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).
  • 2. O alumnado que, unha vez transcorrido o prazo indicado, se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos poderá presentar a solicitude no prazo dun (1) mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2017.
  • 3. O alumnado que repita 4º da ESO no curso 2016/17, cando non tivese presentado solicitude de axuda para adquirir libros de texto e material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun (1) mes desde a formalización da matrícula.

Pódese acceder a máis información seguindo este enlace.

Pódese acceder ao procedemento seguindo este enlace.

Pódese descargar a solicitude dende aquí.

Viaxe a Londres

Enviado por admin o Ven, 29/04/2016 - 06:36

Pois xa foron e xa voltaron.

Entre os días 18 e 22 de abril, un grupo de 36 alumnos e alumnas de 3º e 4º de E.S.O. viaxaron a Londres nunha viaxe de estudos na que tiveron ocasión de visitar os lugares máis representativos da cidade e, por suposto, poñer en práctica os seus coñecementos da lingua inglesa.

Estiveron acompañados por Elena Haz e Julio González.

A semana foi fructífera, incluindo visitas ao Museo de Historia Natural, Museo da Ciencia, National Gallery, Palacio de Buckingham, Picadilly Circus, Trafalgar Square, Big Ben, London Eye, Candem Town,... E disfrutando todos os días dun tempo maravilloso!

Na GALERÍA iremos subindo fotos da viaxe...

XVII Concurso de Relato e Debuxo Filloa 2016

Enviado por admin o Ven, 29/04/2016 - 06:24

O alumno do noso centro MANUEL TEIJIDO CAÍNZOS, que curso 2º de E.S.O., resultou gañador do XVII Concurso de Relato e Debuxo Filloa 2016, que se celebra no marco da XXV Festa da Filloa de Muimenta en Cospeito.

Felicitacións, Manuel!

VII Concurso "LA MAGIA DE LA ROBÓTICA"

Enviado por admin o Ven, 29/04/2016 - 06:04

Un grupo de alumnos/as de bacharelato do noso centro participou no VII Concurso de Robótica "La Magia de la Robótica" no que conseguiron un terceiro premio.

Nesta VII convocatoria deste concurso tomaron parte cerca de 2235 alumnos e alumnas de 62 centros educativos de toda Galicia, e 100 profesores e profesoras, polo que o resultado obtido non se pode considerar en absoluto malo.

Se queredes saber máis deste concurso, vos deixamos aquí estes enlaces que podedes visitar:

Noraboa!

II Concurso de Microrrelatos Prensa-Escuela

Enviado por admin o Xov, 17/03/2016 - 09:35

O noso compañeiro de 3º de E.S.O. Carlos Ariel Cabana Cendán participa no II Concurso de microrrelatos prensa-escuela con un relato titulado O FERROCARRIL DOS RECORDOS.

Imos entre todos/as botarlle unha man dándolle o noso voto no enlace de abaixo:

VOTAR RELATO "O FERROCARRIL DOS RECORDOS"

Sorte, Carlos!

Premio Extraordinario para Iris Villar

Enviado por admin o Xov, 10/03/2016 - 07:42

O pasado venres día 4 día 4 de marzo, a nosa alumna e compañeira IRIS VILLAR LÓPEZ, acompañada pola súa familia e a directora do Instituto, desprazouse a Santiago para recoller o seu Premio Extraordinario de Secundaria á Superación e o Esforzo Persoal.

Con estes premios ao esforzo e á superación persoal, a Consellería busca recoñecer e valorar os comportamentos excepcionais dos alumnos e das alumnas que grazas á dedicación e ao esforzo demostrado ao longo da etapa conseguiron superar as súas dificultades de tipo persoal, educativas ou do contorno familiar ou sociocultural, no marco dun ensino comprensivo e integrado.

Noraboa, Iris!!

PREMIO NACIONAL DE EDUCACIÓN

Enviado por admin o Mar, 17/11/2015 - 07:34

O IES Poeta Díaz Castro recebeu este luns, 16 de novembro, o Premio Nacional de Educación na modalidade de Desenvolvemento de Competencias de Lectoescritura e Audiovisuais polo seu proxecto IES POETA DÍAZ CASTRO: A LUS DO MUNDO, entorno á figura do autor homenaxeado nas Letras Galegas 2014, o guitiricense Xosé Mª Díaz Castro. O Ministerio recoñece así o traballo do centro docente na difusión da figura do poeta, recollido na web A lus do mundo.