Educación Física

DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA: "EDUCACIÓN FÍSICA" E "VIDA SAUDABLE E DEPORTIVA"

Enviado por Anónimo o Mar, 25/10/2011 - 17:24

NOEMÍ FERNÁNDEZ PEDRAZA

Jefa de Departamento E.F.

Xefa do Departamento E.F.

Head of the P.E. Department

SAÍDA A PÉ: BALNEARIO E MESQUITA DE GUITIRIZ.

Enviado por noefp o Lun, 30/11/2020 - 11:19

Actividade encadrada dentro do Proxecto Deportivo de centro:  actividades interdisciplinares.

ALUMNADO:  2º ESO

DÍA: 01/12/2020.

LUGAR: BALNEARIO DE GUITIRIZ E MESQUITA

HORARIO:

12.10h: Saída do IES.

15.00h: Chegada ao IES.

ORGANIZACIÓN:

Departamentos: Xeografía e Historia, Educación Física.

QUE LEVAR:

-      Calzado e calcetins axeitados para camiñar (preferiblemente botas de montaña se non tenis, calcetins ben colocados…)

-      Roupa axeitada para camiñar (chándal, chaqueta de abrigo impermeable…)

-      Pequena mochila impermeable.

-      Auga, pequeno bocata, froitos secos, froita, barritas enerxéticas...

RECOMENDACIÓNS:https://view.genial.ly/5fc414f502e4ce0d26b9abfe/horizontal-infographic-review-saida-a-pe-balneario-e-mezquita-de-guitiriz

COLABORA: Concello de Guitiriz. Departamento de turismo.

BALNEARIO DE GUITIRIZ.

MESQUITA DE GUITIRIZ.

RESUMO DA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2020/2021 POR NIVEIS, DAS MATERIAS "EDUCACIÓN FÍSICA" E "VIDA SAUDABLE E DEPORTIVA"

Enviado por noefp o Lun, 26/10/2020 - 07:08

Deixovos de seguido un enlace ao resumo da programación didáctica por nivel das materias de "Educación Física" e "Vida saudable e deportiva" para o curso académico 2020/2021.

ACTIVIDADES NO MEDIO NATURAL.

Enviado por noefp o Mér, 14/10/2020 - 03:23

Deixovos  un enlace para que botedes unha ollada e aprendades acerca das actividades no medio natural.

PROTOCOLO COVID PARA AS CLASES DE EF

Enviado por noefp o Mar, 22/09/2020 - 18:04

MATERIAL NECESARIO PARA AS CLASES DE EDUCACIÓN FÍSICA

Enviado por noefp o Ven, 18/09/2020 - 11:48

Deberedes traer unha bolsa ou mochila pequena (so para EF) cun “kit de E.F.”.

Este consistirá no seguinte:

Unha esterilla deportiva identificada, para facer exercicio enriba dela no chán.

Unha máscara e un estoxo identificados para gardala de xeito seguro cando sexa necesario retirala. Sería aconsellable unha máscara de reposto.

Solución hidroalcohólica para unha desinfección frecuente das mans, ben identificada.

Botella de auga individual claramente identificada. Non existirá a posibilidade de hidratación en billas polo que cada alumno/a será o responsable da súa hidratación. Non se poderá compartir a botella de auga.

Roupa de cambio identificada: Camiseta e calcetíns, para cambiarse ao rematar a clase.

Toalla pequena identificada ou toallitas hixienizantes, para asearse ao rematar a clase no vestiario.

Roupa de abrigo, paraugas (en caso de ser necesario…) Imos facer clase a meirande parte do tempo ao aire libre.

BENVIDOS!

Enviado por noefp o Ven, 18/09/2020 - 11:03

Comenzamos o curso académico 2020/2021, un curso marcado pola COVID-19 que fará que aprendamos moito máis do que cremos.

Quero dar unha benvida especial ao alumnado máis novo, os de 1º ESO, este IES vaivos encantar, ídes estar moi ben e contentos, e estou segura de que este ano máis que nunca o alumnado dos outros cursos vaivos axudar a tope, así que disfrutade cada momento desta etapa que comenzades.

Eu estou especialmente contenta, porque podereivos ensinar a diario presencialmente e aínda que teremos que guardar a distancia de seguridade e non poderemos vernos as caras, lembrade que os ollos son o espello do alma.

Como sempre podedes seguir contando conmigo para o que necesitedes, seguireivos axudando no que precisedes tal como o fixen ata o de agora, hai cousas que nunca cambiará unha pandemia.

As primeiras entradas neste blog estarán adicadas ao protocolo de uso das instalacións deportivas do centro e ao material necesario para as clases de Educación Física.

Gracias a todos por voltar con saúde ao centro!

PROXECTA "DONAS DE SÍ" : "MULLERES DEPORTISTAS DESTACADAS OU EQUIPOS FEMENINOS DESTACADOS AO LONGO DA HISTORIA"

Enviado por noefp o Sáb, 09/05/2020 - 10:00
Esta semana do 04-08 de maio fixemos unha actividade enmarcada no proxecto que estase a desenvolver no centro: "Donas de sí", proxecto que loita pola igualdade de xénero, e no cal participa activamente o Departamento de Educación Física.
O alumnado fixo unha liña de tempo, dende o seu ano de nacemento ata o ano 2020 ( ambos inclusive), destacando cada ano un feito importante que fixera unha muller  deportista ou un equipo de mulleres deportistas.
A continuación quero amosarvos os traballos máis completos que recibin do alumnado dende 1º ESO ata 1º BAC.

ÁLEX BARREIRO 2º ESO A

HUGO SANMARTÍN 3º ESO BILINGÜE

NARA GÓMEZ GÓMEZ 2º ESO A

PAULA GARCÍA 3º ESO BIILINGÜE

CRISTINA PADERNE 3º ESO BILINGÜE

MARTA SANMARTÍN 3º ESO BILINGÜE

OUTROS TRABALLOS

Moitas gracias a todo o alumnado polos vosos traballos!

Enriqueta Basilio fue la primera mujer que encendió el fuego olímpico. Juegos Olímpicos, México 1968.