Xefatura de Estudos

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición material escolar 2017-2018

Enviado por admin o Mér, 25/05/2016 - 03:53

No Diario Oficial de Galicia correspondente ao luns 22 de maio de 2017, aparece publicada a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

• 1. O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).
  • 2. O alumnado que, unha vez transcorrido o prazo indicado, se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos poderá presentar a solicitude no prazo de un (1) mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2018.
  • 3.O alumnado que repita 4º de ESO e aquel que non obteña praza en formación profesional básica no curso 2017/18 e formalice a matrícula no curso de ESO que lle corresponda, cando non tivese presentado solicitude de participación no fondo solidario e a solicitude para adquirir material escolar no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo de un (1)mes desde a formalización da matrícula.

Pódese acceder a máis información seguindo este enlace.

Pódese descargar a solicitude dende aquí.

II Concurso de Microrrelatos Prensa-Escuela

Enviado por admin o Xov, 17/03/2016 - 08:35

O noso compañeiro de 3º de E.S.O. Carlos Ariel Cabana Cendán participa no II Concurso de microrrelatos prensa-escuela con un relato titulado O FERROCARRIL DOS RECORDOS.

Imos entre todos/as botarlle unha man dándolle o noso voto no enlace de abaixo:

VOTAR RELATO "O FERROCARRIL DOS RECORDOS"

Sorte, Carlos!

PRESENTACIÓN CURSO 2015-2016

Enviado por admin o Ven, 11/09/2015 - 08:02

PRESENTACIÓN ALUMNADO CURSO 2015/2016

E.S.O. e BACHARELATO:

MARTES 15, 12:30 h. (ata 13:30)

F.P. BÁSICA:

XOVES 17, 8:30 h.