Debuxo

Fusión artística de fotografía, poesía e música.

Enviado por nuriapena o Xov, 12/06/2014 - 05:37

Fusión artística dende o IES, fotografías realizadas polo alumnado de 4º da E.S.O. no obradoiro de fotogragfía en curso dirixido por Vari Caramés e coordinados por Nuria Pena, mesturados coa música da profesora Sandra Tenreiro  sobre o poema de X.M. Díaz Castro " Vísperas", interpretado polos alumnos de E.S.O.

Fotografía en Curso. Traballo conxunto entre Música e Plástica.

Enviado por nuriapena o Xov, 05/06/2014 - 05:55

Aqui vos deixamos un enlace ao poema musicado por Sandra Tenreiro coas fotografías feitas polos nosos alumnos no proxecto Fotografía en Curso con Vari Caramés.

É unha preciosa fusión de fotografía, poesía e música. Esperamos que a disfrutedes.

Fotografía en Curso. Obradoiro con Vari Caramés.

Enviado por nuriapena o Xov, 05/06/2014 - 05:48

Este ano tivemos a sorte de poder participar no Plan Proxecta co programa "Fotografía en Curso" e traballar co fotógrafo Vari Caramés.

Aquí vos deixamos o enlace ao blog co noso traballo:

Fotografía en curso/iespoetadíascastro

Gañadores do concurso de Debuxo Do Concello de Guitiriz

Enviado por nuriapena o Ven, 10/01/2014 - 05:53

O  I.E.S. Poeta Díaz Castro resultou gañador no  concurso  organizado polo Concello “ Somos corresponsables, na casa millor entre todos”. Parabéns a Sara Campos e Irea Calvo.

concurso 1 concello guitiriz.jpeg

concurso concello guitiriz.jpeg

Blogue de plástica

Enviado por nuriapena o Xov, 21/03/2013 - 05:33

Aqui tedes de novo o acceso ao blogue de plástica.

PLÁSTICA GUITIRIZ

Concurso de Fotografía: O tempo na RTVG.

Enviado por nuriapena o Mér, 20/03/2013 - 09:52

Queridos artistas: aínda estades a tempo de participar neste concurso de fotografía. Parabéns a Lidia González Iglesias por estar dentro das seleccionadas. Aqui tedes o enlace para votar pola súa foto (lembrade que hai que rexistrarse): CONCURSO DE FOTOGRAFÍAS DO TEMPO

Debuxo, arte e matemáticas

Enviado por nuriapena o Dom, 18/11/2012 - 18:16

Exposición final de curso 3º da E.S.O.

Enviado por nuriapena o Dom, 18/11/2012 - 15:39

Exposición final de curso 3º da E.S.O.

Enviado por nuriapena o Sáb, 17/11/2012 - 15:47

Aqui tedes algunhas fotos sobre a exposición de final de curso dos alumnos de 3º da E.S.O.