Debuxo

Enviado por admin o Mér, 13/05/2020 - 13:03

Traballo de Educación PLástica e Visual online

Enviado por nuriapena o Lun, 16/03/2020 - 09:38

ACTIVIDADES DE PLÁSTICA PLANTEXADAS PARA OS SEGUINTES CURSOS:

1º DE E.S.O.

3º DE  E.S.O.

4º DE E.S.O.

No Blogue de Plástica:

www.plasticaguitiriz.tumblr.com.

Ademáis de polo espazo abalar, no que todas as familias que o teñen xa están informadas, mantemos informados aos alumnos por correo electrónico.

En 1º de E.S.O. ademáis, teñen actividades para repasar o último tema dado en clase sobre debuxo técnico en Edixgal.

En 2º de Bacharelato temos as actividades  plantexadas de xeito individual, xa contactamos co alumnado.

Se non recibiron notificación ou para calquera dúbida póñanse en contacto coa profesora neste enderezo: nuriapena@edu.xunta.es

Gañadores concurso de Nadal de Begonte

Enviado por nuriapena o Ven, 21/02/2020 - 07:07

Parabéns a Beltrán Salgueiro e a Zaira Vázquez , que resultaron premiados no Certame de Debuxo sobre o Nadal da Casa de Cutura de Begonte. Noraboa, artistas!!!!

Fusión artística de fotografía, poesía e música.

Enviado por nuriapena o Xov, 12/06/2014 - 05:37

Fusión artística dende o IES, fotografías realizadas polo alumnado de 4º da E.S.O. no obradoiro de fotogragfía en curso dirixido por Vari Caramés e coordinados por Nuria Pena, mesturados coa música da profesora Sandra Tenreiro  sobre o poema de X.M. Díaz Castro " Vísperas", interpretado polos alumnos de E.S.O.

Fotografía en Curso. Traballo conxunto entre Música e Plástica.

Enviado por nuriapena o Xov, 05/06/2014 - 05:55

Aqui vos deixamos un enlace ao poema musicado por Sandra Tenreiro coas fotografías feitas polos nosos alumnos no proxecto Fotografía en Curso con Vari Caramés.

É unha preciosa fusión de fotografía, poesía e música. Esperamos que a disfrutedes.

Fotografía en Curso. Obradoiro con Vari Caramés.

Enviado por nuriapena o Xov, 05/06/2014 - 05:48

Este ano tivemos a sorte de poder participar no Plan Proxecta co programa "Fotografía en Curso" e traballar co fotógrafo Vari Caramés.

Aquí vos deixamos o enlace ao blog co noso traballo:

Fotografía en curso/iespoetadíascastro

Gañadores do concurso de Debuxo Do Concello de Guitiriz

Enviado por nuriapena o Ven, 10/01/2014 - 05:53

O  I.E.S. Poeta Díaz Castro resultou gañador no  concurso  organizado polo Concello “ Somos corresponsables, na casa millor entre todos”. Parabéns a Sara Campos e Irea Calvo.

concurso 1 concello guitiriz.jpeg

concurso concello guitiriz.jpeg

Blogue de plástica

Enviado por nuriapena o Xov, 21/03/2013 - 05:33

Aqui tedes de novo o acceso ao blogue de plástica.

PLÁSTICA GUITIRIZ

Concurso de Fotografía: O tempo na RTVG.

Enviado por nuriapena o Mér, 20/03/2013 - 09:52

Queridos artistas: aínda estades a tempo de participar neste concurso de fotografía. Parabéns a Lidia González Iglesias por estar dentro das seleccionadas. Aqui tedes o enlace para votar pola súa foto (lembrade que hai que rexistrarse): CONCURSO DE FOTOGRAFÍAS DO TEMPO