Membros do Departamento

Pedagoxía Terapéutica

Audición e linguaxe

Titoras de ámbito

Orientación en tempos de coronavirus

Enviado por ybarallobre o Mar, 14/04/2020 - 08:12

Co peche dos centros educativos por causa do COVID-19, o proceso de apoio e acompañamento do Departamento de Orientación vese interferido pero seguimos traballando online todos os días.

Contades coa nosa intervención e asesoramento a través da aula virtual do centro, mediante o seguinte correo electrónico orientaguitiriz@gmail.com e do blog de orientación vocacional

“Orientamos desde casa"  Moita forza!

Premio Extraordinario para Iris Villar

Enviado por admin o Xov, 10/03/2016 - 06:42

O pasado venres día 4 día 4 de marzo, a nosa alumna e compañeira IRIS VILLAR LÓPEZ, acompañada pola súa familia e a directora do Instituto, desprazouse a Santiago para recoller o seu Premio Extraordinario de Secundaria á Superación e o Esforzo Persoal.

Con estes premios ao esforzo e á superación persoal, a Consellería busca recoñecer e valorar os comportamentos excepcionais dos alumnos e das alumnas que grazas á dedicación e ao esforzo demostrado ao longo da etapa conseguiron superar as súas dificultades de tipo persoal, educativas ou do contorno familiar ou sociocultural, no marco dun ensino comprensivo e integrado.

Noraboa, Iris!!

Admisión en FP Básica

Enviado por admin o Ven, 11/09/2015 - 07:43

Publicamos a listaxe de admitidos e non admitidos no ciclo de FPBásica que se impartirá no centro no curso 2015-2016

LISTAXE ADMISIÓN FP BÁSICA

PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE

Enviado por admin o Ven, 19/06/2015 - 15:38

Un ano máis...

100% DE APROBADOS NAS PAaU

NORABOA A TODOS/AS!!!

Pero non só iso... Nos próximos días, daremos conta dos moitos galardóns que o noso alumnado conquista por aí fóra... E é que son todos/as uns fenómenos!!

A seguir así!

ESTUDOS UNIVERSITARIOS E MERCADO DE TRABALLO

Enviado por Anónimo o Lun, 10/11/2014 - 08:25

Diferentes medios de comunicación fixéronse eco dun informe sobre "o estudo da inserción laboral dos universitarios.". Xunto aquí dous enlaces para consultar as conclusións dos mesmos:

• Do xornal El Mundo AQUÍ
  • Do xornal El País: AQUÍ

PAaU

Enviado por admin o Mar, 24/06/2014 - 15:03

Una vez realizadas e avaliadas as Probas de Acceso á Universidades, o alumnado do IES POETA DIAZ CASTRO presentado as mesmas conseguiu supera las na sua totalidade, é dicir, consigue un índice de aprobados do

NORABOA A/OS ALUMNAS/OS

AOS SEUS PAIS/NAIS

E A TODO O PROFESORADO!!!

POSTOS DE TRABALLO CON FUTURO

Enviado por Anónimo o Lun, 28/04/2014 - 16:25

Interesante artigo no que se citan os 15 postos de traballo con máis demanda no 2014.

Non deixedes de lelo!