Libros de Texto

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición material escolar 2020-2021

Enviado por admin o Ven, 22/05/2020 - 08:10

No Diario Oficial de Galicia correspondente ao 19 de maio de 2020, aparece publicada a Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Dadas as actuais circunstancias e en orde a garantir a seguridade dos usuarios, establécese o seguinte calendario escalonado para a petición de participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar:

PRAZO PRESENTACIÓN: do 25 de maio ao 19 de xuño

Prazo Curso actual Curso 20/21 Concepto
do 25 de maio ao 1 de xuño 2º E.S.O. 3º E.S.O. Fondo libros e material escolar
do 2 de xuño ao 9 de xuño 3º E.S.O. 4º E.S.O. Fondo libros e material escolar
do 9 de xuño ao 15 de xuño 1º E.S.O. 2º E.S.O. Material escolar
do 15 ao 19 de xuño 6º Primaria 1º E.S.O. Material escolar

Para presentación electrónica, entre na aplicación facendo clic aquí.

Para presentación presencial: enlace a Anexo I e II

Máis información na sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace

Manual de usuario para os cidadáns: enlace

CURSO 2020-2021. LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Enviado por admin o Ven, 19/07/2019 - 06:47

Segundo foi aprobado en claustro de profesorado, estes serán os libros de texto e o material escolar a utilizar no centro no curso 2020-2021:

LIBROS DE TEXTO CURSO 20-21

MATERIAL ESCOLAR CURSO 20-21

* En 1º e 2º cursos de E.S.O. non hai axudas do FONDO LIBROS, xa que nestes dous cursos seguiremos adscritos ao programa E-DIXGAL no caso do 1º curso e incorpórase ao programa o 2º curso.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquisición material escolar 2019-2020

Enviado por admin o Mér, 05/06/2019 - 04:30

No Diario Oficial de Galicia correspondente ao 20 de maio de 2019, aparece publicada a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

•  O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2019 (este incluído).

Para presentación electrónica, entre nesta aplicación premendo o botón na esquina superior dereita da pantalla ou facendo clic aquí.

Para presentación presencial: enlace a Anexo I e II

Para máis información na sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace

Manual de usuario para os cidadáns: enlace

Libros de texto para o 1º curso de E.S.O. 2018-2019

Enviado por admin o Mér, 01/08/2018 - 11:51

Segundo a información que nos facilitan desde a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, o noso centro incorporase no ano académico 2018-2019 ao proxecto E-Dixgal no curso 1º ESO .

Polo tanto, informamos que, segundo o establecido no artigo 1º.2 da Orde
do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19 (DOG do 21 de maio):

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2018/19 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas na disposición adicional primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos na orde.

Así pois, quedan sen efectos todas as actuacións relacionadas co fondo solidario de libros de texto nos cursos en que o centro se incorpore a E-Dixgal (1º de E.S.O.). O alumnado non deberá realizar ningunha adquisición de libros de texto para o curso indicado.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019

Enviado por admin o Mér, 04/07/2012 - 06:50

Acceda dende aquí ao listado oficial dos libros de texto a empregar no presente curso: