Orientación

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

O Ministerio de Educación e Formación profesional publicou a convocatoria de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Pode solicitar esta axuda o seguinte alumnado:

- alumnado cun certificado médico TEA,

- alumnado con discapacidade,

- alumnado cun trastorno grave de conduta

- alumnado cun trastorno grave da comunicación e da linguaxe,

- alumnado cun certificado de TDAH asociado a discapacidade, trastornos graves de conducta ou trastornos da comunicación e da linguaxe,

- alumnado con altas capacidades que achegue informe psicopedagóxico do departamento de orientación

O prazo para a presentación de solicitudes está aberto dende o 8 de maio ata 20 de setembro no seguinte enlace:

Poden atopar máis información sobre a convocatoria nestoutro enlace:

Así mesmo, para calquera dúbida ou consulta poden contactar co Departamento de Orientación do instituto chamando ao 886151444.

PONDERACIÓNS CIUG (aplicables a partir do curso 2023/2024)

Con data 5 de maio de 2023, a CIUG publicou as nova staboas coas ponderacións que serán de aplicación a partir do curso 2023/2024 e tras seren consensuadas por todos os sistemas universitarios do territorio español.

INFORMACIÓN SOBRE AS BECAS DE ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS

No documento adxunto pódese consultar un documento sobre as becas de estudos postobrigatorios, que inclúe ligazóns con información sobre requisitos e preguntas frecuentes.

O prazo de solicitudes remata o 17 de maio.

INFORMACIÓN SOBRE ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL

Nos adxuntos pódense atopar documentos informativos elaborados polo Departamento de Orientación. No caso da Formación Profesional tamén se pode consultar esta ligazón.

Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de IES de Poio (@iesdepoio)