RECOLLIDA DAS MÁSCARAS DO ALUMNADO ADMITIDO NO PROCEDEMENTO

O alumnado beneficiario do cheque de material escolar é beneficiario tamén do reparto de máscaras facilitadas pola Consellería de Educación.

Rematado o prazo de tramitación da axuda, o pai, a nai ou o/a titor/a legal de dito alumnado matriculado en:

- 1ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O MÉRCORES 9 DE DECEMBRO DE 9:15 A 10:30h.

3ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O MÉRCORES 9 DE DECEMBRO DE 11:00 A 12:20h.

2ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O XOVES 10 DE DECEMBRO DE 9:15 A 10:30h.

- 4ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O XOVES 10 DE DECEMBRO DE 11:00 A 12:20h.

As familias que non podan achegarse dentro dese horario, deben poñerse en contacto co instituto en horario de atención ao público para fixar outro horario de recollida.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO NO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Atendendo ao indicado na ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado, publicada no DOG do venres 13 de novembro de 2020, faise pública a listaxe PROVISIONAL de alumnado admitido. As persoas afectadas poderán formular reclamación ante o centro docente nos dous (2) días hábiles seguintes ao da súa publicación.

HORARIOS ESPELLO

Seguindo as instrucións da Consellería de Educación, preséntanse os horarios espello que se aplicarían de producirse o confinamento dun grupo ao completo, e que coinciden cos horarios ordinarios.

Como mínimo, o 60% da carga lectiva de cada materia será de conexión e a parte proporcional restante será para a realización de tarefas autónomas do alumnado.

TITORIAIS SOBRE O USO DE FERRAMENTAS VIRTUAIS

O servizo de videoconferencias Webex

abalarMóbil: funcionalidades

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO

No DOG do venres 13 de novembro de 2020 saíu publicada a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado.

ALUMNADO DESTINATARIO

Alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

a) Non ten que presentar solicitude: o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

b) Ten que presentar solicitude: o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

FORMA E PRAZO DE PRESENTACIÓN DA SOLICITUDE

De forma presencial no centro do 16 ao 27 de novembro utilizando o formulario normalizado (anexo I) dispoñible na convocatoria publicada no DOG. É necesario solicitar cita previa no 886151442.

Unha vez finalizado este prazo avisarase do procedemento de distribución das máscaras.

PROTOCOLO DA BIBLIOTECA NO CURSO 2020/2021

Este curso a biblioteca tamén conta cun protocolo específico. Consúltao no documento adxunto.

Recorda seguir todas as indicacións do Equipo da Biblioteca para podermos desfrutar con seguridade deste espazo común.

GUÍA DE COMPRA DE MÁSCARAS (Ministerio de Consumo)

Que máscara necesito segundo a miña situación? Podes consultalo nesta guía elaborada polo Ministerio de Consumo.