Actividades e recursos

ENQUISA DO PLAN DE IGUALDADE PARA AS FAMILIAS

Esta enquisa anónima ten como obxectivo facer unha análise da situación actual do IES de Poio para actualizar o Plan de Igualdade do centro no curso 2023/2024.

Pódese acceder na seguinte ligazón: https://forms.gle/kzBgKkryYVaf3qCL8

A ESCALEIRA CÍCLICA DA VIOLENCIA DE XÉNERO EN PARELLAS ADOLESCENTES

Vídeo elaborado polo alumnado da materia de Igualdade de Xénero (1º ESO).

II CONCURSO FOTOGRÁFICO "VISIBLES E DIVERS@S"

BASES DO II CONCURSO FOTOGRÁFICO "VISIBLES E DIVERS@S"

Realiza unha ou máis fotografías e participa no II CONCURSO DE FOTOGRAFÍA “VISIBLES E DIVERS@S”. Para participar é requisito ser alumnado do IES de Poio.

Envíanos fotografías sobre un feito, situación ou circunstancia que consiga expresar con especial sensibilidade e habilidade as diferentes maneiras de visibilización LGTB+.

Requisitos das imaxes:

Deben ser orixinais, poden estar en branco e negro ou a cor e a técnica e formato será libre. Serán descalificadas todas as imaxes que non sexan propias.

Presentación das imaxes e prazo:

O prazo para presentar imaxes rematará o luns 6 de xuño ás 23.59h.

A imaxe ou imaxes deben enviarse como adxunto en .jpg, .jpeg ou .png ao correo: sementesliberdade@gmail.com

No corpo do correo deben indicarse o nome e apelidos, o curso e grupo e un título en galego para a imaxe.

Cada persoa poderá participar cun máximo de tres fotografías distintas.

Premio:

Todas as fotos recibidas serán publicadas noperfil de Instagram de Sementes de liberdade (@sementesdeliberdade) sen autoría para que poidan ser votadas dándolle a gústame antes do fallo final do xurado e, despois, formarán parte dunha exposición no centro.

O xurado terá en conta:

- A calidade técnica e compositiva

- A orixinalidade e idoneidade do enfoque da diversidade sexual

- A acollida da fotografía no Instagram @sementesdeliberdade (aínda que se terá en conta, valoraranse máis as anteriores cuestións)

Entregaranse os seguintes premios:

1º. Cámara analóxica

2º. Tarxeta agasallo de Netflix

3º. Tarxeta agasallo de Spotify

O xurado poderá considerar desertos os premios.

IMAXES DA ENTREGA DE PREMIOS

As persoas gañadoras foron:
- 1º premio: Claudia Alonso, Luna Campos e Nuria da Silva (1º BACH B) con “Enredadeira”
- 2º premio: Iria Vila (1º BACH B) con “Somos o que sentimos”
- 3º premio: Nayara Iglesias, Iria Rozas e Clara Ucha (1º ESO)
- accésit: Miguel García (1º BACH B) con “Sen título”