PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CURSO 2023-2024

A Consellería convocou os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2023/24 (código de procedemento ED311A).

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes, comezará o día 29 de abril de 2024 e rematará o día 28 de maio de 2024.

Máis información picando aquí

ACREDITACIÓN DIXITAL PARA O ALUMNADO

A Consellería publicou instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado matriculado en 4º ESO e 2º BACH.

A acreditación ten dous niveis: Inicial e Intermedio. O nivel intermedio consta de 5 áreas.

A acreditación terá unha validez de 5 anos.

O alumnado que supere 4º ESO no curso 23-24 recibirá de xeito automático o certificado inicial a final de curso.

O alumnado que supere 2º BACH no curso 23-24 recibirá de xeito automático o certificado das áreas 1, 2, 3 e 5 do nivel intermedio cando remate o curso.

Nos centros ofrecerase a posibilidade de presentarse a unha proba e así poder acadar certificación do seguinte xeito:

- Alumnado matriculado en 4º ESO: pode presentarse a unha proba de certificación do nivel intermedio completo. Se aproba obterá o certificado ComDix intermedio completo (áreas 1, 2, 3, 4 e 5)

- Alumnado matriuclado en 2º BACH: ten dúas opcións

1. Preséntase a unha proba de certificación da área 4 do nivel intermedio. Se supera proba  e o 2º BACH recibirá ao final de curso o certificado ComDix de nivel Intermedio enteiro.
  2. Preséntase  a unha proba de certificación completa (áreas 1, 2, 3, 4 e 5) do nivel intermedio. Se supera a proba recibirá o certificado ComDix de nivel Intermedio completo.

Para poder realizar estas probas no centro debe solicitalas co modelo que se lles facilitará na secretaría do centro. Deberá entregarse cuberto antes do día 13 de marzo na secretaría do centro.

Máis información aquí.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2024

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades convoca 645 axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024. Están dirixidas a alumnado de 1º e 2º de Bacharelato.

O período de realización das actividades comprenderá dende a primeira semana do mes de xullo ata finais do mes de agosto de 2024, coa excepción das actividades para o 2º curso de bacharelato, que se desenvolverán no mes de agosto.

O prazo de presentación de solicitudes é dende o 13 de Febreiro ata o 12 de marzo (incluído)

Máis información na seguinte ligazón:

PROGRAMA EDUMOB

O IES de Poio vai solicitar ser seleccionado no programa EDUMOB que convoca a Consellería de Educación. Para iso infórmase de que as actividades puntuables no baremo de selección de alumnado serán os seguintes:

ACTIVIDADE PUNTUACIÓN
MEMBRO/A CONSELLO ESCOLAR 0.25
DELEGADO 0.25
PARTICIPACIÓN CLUBE DE LECTURA 0,25
TEI - TITORÍA ENTRE IGUAIS 0,25
EXCELENCIA - FRANCÉS  0,25
SEMANA DA CIENCIA 0,25
EQUIPO DE IGUALDADE 0,25
ORGANIZACIÓN ACTIVIDADES DEPORTIVAS 0,25
ACTIVIDADES BENÉFICAS DO CENTRO 0,25

Maís información na seguinte ligazón:

Moita sorte ao alumnado participante!!

CALENDARIO ESCOLAR 2023-2024

Nesta ligazón poden atopar a ORDE do 3 de maio de 2023 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2023/24 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

"As actividades lectivas nas ensinanzas de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria, de bacharelato e de formación profesional realizaranse desde o día 11 de setembro de 2023 ata o 21 de xuño de 2024, ambos inclusive."

O 11 de setembro as clases desenvolveranse no horario habitual de 08.50h a 14.30h e pola tarde de 16:30 a 18:10.

Ese día o alumnado poderá coller o transporte escolar sen o carné, que se lle entregará no centro ao longo da mañá e que xa poderá empregar ao finalizar a xornada lectiva.

O grupo ao que pertence o alumno ou alumna aparecerá no perfil de Abalar (na aplicación móbil) cando sexa definitivo, a próxima semana antes do inicio das clases.