Colaboración entre o Concello e o IES de Poio en proxectos europeos.

A Concelleira de Educación Raquel Rodríguez mantivo unha reunión coa directora do IES de Poio para tratar o tema da colaboración entre o Concello de Poio e o instituto en materia de proxectos europeos eTwinning e Erasmus+.

O IES de Poio ven participando desde o curso 2009/2010 en proxectos europeos eTwinning tengo obtido Selos de Calidade Nacioanais e Europeos así como dous Premios Nacionais e un Premio Europeo.

Asimesmo o IES de Poio foi seleccionado para dous proxectos de Asociación escolar Erasmus+. O segundo deles, OPTIME; está a desenvolver o segundo ano de actividade.

O Concello colabora desde o comezo en actividades dos proxectos eTwinning e Erasmus+ así como en materia de difusión.

A Concelleira visitou a un dos grupos que traballa este ano nun proxecto europeo,  o grupo de Cultura clásica de 3º de ESO que lle presentou o seu proxecto Equi-eTwinning.

Selo de Calidade Europeo eTwinnning

O proxecto europeo eTwinning desenvolvido polo alumnado de Latín de 4º ESO durante o curso 2018/2019  que tiña acadado o Selo de Calidade Nacional, ven de ser distinguido co  Selo de Calidade Europeo.

No proxecto participaron o IES de Poio e centros de Poloña, Italia, Francia, Islandia así como doutras comunidades do noso país.

DÍA NON LECTIVO

Estimadas familias:

Tal e como se recolle no calendario escolar para o curso 2019-2020, publicado pola Xunta de Galicia, mañá xoves 31 de outubro é o Día do Ensino. Polo tanto non haberá clase.

O equipo directivo

Anímate a facer Ciencia!

O alumnado de 4º da ESO do IES de Poio tivo o curso pasado a oportunidade de participar por primeira vez na feira científica da Galiciencia organizada na Tecnólope (San Cibrán de Viñas, Ourense). O entusiasmo e a ilusión amosada polo noso alumnado nesa visita, especialmente polas rapazas, fixo que, neste novo curso, un grupo de profesorado do centro nos propoñamos poñer en marcha un Club de Ciencia.

A iniciativa deste proxecto parte da estratexia da Consellería de Educación por promover as vocacións STEM entre o alumnado galego e, ao mesmo tempo, pretende dotalos dos recursos e ferramentas precisas para o bo uso da tecnoloxía.

Coa implantación do Club de Ciencia, a comunidade educativa, avalada polo equipo directivo, pretende incentivar o interese pola Ciencia no noso alumnado, procurando dese xeito a mellora do rendemento académico e a redución do abandono escolar.

Entrega de carnés TEI

ENTREGA DE CARNÉS TEI
O xoves 18 de outubro tivo lugar no salón de actos do instituto, o acto de entrega de carnés ao alumnado de 3º de ESO que vai ser titor ou titora dos compañeiros de 1º de ESO neste curso escolar.

Se queres ver todas as fotografías, fai clic na imaxe.

PROTOCOLO ENTRADA / SAÍDA DO CENTRO

Nas entradas e saídas do Centro a prioridade é dos alumnos/as transportados e por tanto, dos autobuses. Os coches particulares deben circular con precaución e non estacionar en zonas non permitidas.

Á saída (14:30 horas todos os días e ás 18:10 horas do luns) os coches particulares non poden estar na zona destinada aos autobuses, xa que entorpecen a maniobrabilidade dos mesmos e poñen en perigo ao alumnado que se dirixe hacia eles.

Os pais/nais que veñan en coche deben esperar a que saian todos os autobuses.

Actividade de aprendizaxe, ensino e formación do proxecto Erasmus+ OPTIME en Viena

Desde o 21 ao 28 de setembro tivo lugar o tercer Intercambio de alumnado dentro do Erasmus+ KA229 que se está a desenvolver durante dous cursos académicos no IES de Poio.
Alumnado e profesorado do proxecto OPTIME, procedente de Poio, Reggio Calabria e Sofía,  viaxou a Viena. Alí, o centro escolar anfitrión, o Bernoullygymnasium,  organizou un programa de actividades desenvolvidas en español e inglés.

Entre outras actividades desenvolvéronse:

Visitas a patrimonio cutural en Viena e Salzburgo.

Obradoiro de mediación entre iguais en inglés

Obradoiro de orientación profesional en inglés
Obradoiro de cociña na Escola de Hostalería.

Avaliación do traballo  colaborativo levado a cabo en eTwinning desde a anterior Actividade transnacional.

Propostas de traballo posterior no Twinspace,

Reunións de xestión do proxecto.

O programa de actividades está publicado no Twinspace do proxecto.

Esta é a páxina web do proxecto.

O proxecto europeo eTwinning desenvolvido polo alumnado de Latín de 4º ESO durante o curso 2018/2019 ven de ser distinguido co Selo de Calidade Nacional.

O proxecto europeo eTwinning desenvolvido polo alumnado de Latín de 4º ESO durante o curso 2018/2019 ven de ser distinguido co  Selo de Calidade Nacional.

Intercambio con el alumnado del LYCÉE CHARLES DE GAULLE l de la ciudad de VANNES en Bretaña.

“El alumnado de 1* de bachillerato del ÍES de POIO participó durante la semana del 21 al 28 de septiembre en el intercambio con el alumnado del LYCÉE CHARLES DE GAULLE l de la ciudad de VANNES en Bretaña.
Toda una experiencia para nuestros alumnos que en el año 2020 recibirán a sus correspondientes franceses.”

Haz clic en la foto para ver el album.

RUTA DE CAMPELO: PECHE PARCIAL TEMPORAL

A ruta de Campelo estará parcialmente pechada, dende o Hotel Venus ata A Granxa, o autobús terá que ir por Lourido.

Avisarase da apertura da ruta.