I CONCURSO "AULAS LIMPAS NO IES DE POIO"

XA CHEGA O 1º CONCURSO "AULAS LIMPAS NO IES DE POIO".

LEMBRADE QUE A PARTIR DO 1º DE DECEMBRO O XURADO PASARÁ REGULARMENTE POLAS VOSAS AULAS, SEN AVISO, PARA VALORALAS E QUE PERIODICAMENTE EXPOÑEREMOS AS PUNTUACIÓNS PROVISIONAIS NA PAXINA WEB E NO TABOLEIRO DA ENTRADA.

ÁNIMO E MOITA SORTE A TODOS/AS!!

ABALARMÓBIL. INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

INFORMACIÓN SOBRE A APLICACIÓN ABALARMÓBIL

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

ESTE ANO TEMOS QUE RENOVAR DOUS PAIS/NAIS DO CONSELLO ESCOLAR. NA CONSERXERÍA DO CENTRO TEDES OS PAPEIS PARA PRESENTAR AS VOSAS CANDIDATURAS

ANIMÁDEVOS!!!!!!!

XUNTA ELECTORAL CONSELLO ESCOLAR

CONSTITUCIÓN DA MESA ELECTORAL

LISTAXE DE LIBROS ADXUDICADOS

Aquí podedes consultar a LISTAXE DE LIBROS ADXUDICADOS.

Explicación da "Listaxe de libros complementarios":

- Onde di "Libros que recibe o alumno" refírese aos libros que están no Banco de Libros.

- Onde di "Libros renda" refírese aos libros que lle correponde ao alumno en total.

- Onde di "Libros complementarios/adquiridos" refírese que non están no Banco de Libros e que se lles facilitará.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO. CURSO 2016/2017

13/09/2016 09:32
Atlantic/Bermuda

Alumnado escolarizado en centros educativos  que acrediten a necesidade específica de recibir apoio educativo .

Tramítase on line a través do enlace http://www.mecd.gob.es/

Prazo: ata o 29 de setembro.

Mási información no Dpto. de Orientación

Documentación:

• Para o caso de presentar necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastornos graves da conduta: informe do departamento de orientación. . Para a emisión deste informe  deben presentar:

• Certificado de discapacidade o certificado dun equipo de valoración e orientación
    • Diagnóstico clínico dos servicios sanitarios sostidos con fondos públicos, nos supostos de trastornos graves de conducta.

• Para o caso de presentar necesidade de reeducación pedagóxica ou da linguaxee:

• Certificación expedida polo inspector da zona
    • Informe do departamento de orientación
    • Memoria expedida polo centro ou reeducador/a que preste  o servizo
    • Declaración responsable da persoa que imparta a reeducación pedagóxica ou da linguaxe .
  • Para o caso de presentar necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais:
    • Informe  do departamento de orientación.
    • Memoria expedida polo centro ou o reeducador/a que preste o servizo

BECAS E AXUDAS DO MECD PARA ALUMNADO DE BACH E CICLOS

13/09/2016 09:23
Atlantic/Bermuda

Becas e axudas para alumnado de niveis postobrigatorios (Ciclos e Bacharelato). Non universitarios.

Tramitar no enlace http://www.mecd.gob.es/

Prazo ata o día 03/10/2016.

Requisitos académicos ter accedido no 1º curso , con unha media de 5.5.

Non se concede aoalumnado que repita cursa.

O alumnado de 2º curso, debe ter promocionando no Bacharelato cun máx de 1 materia pendente. No caso de ciclos cun máximo de módulos superados do 85% das horas totais do curso.

Mási información no Dpto. de orientación.

CALENDARIO INICIO DE CURSO

No arquivo adxunto atoparedes especificado o horario de presentacións.

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO IES DE POIO

AVISO IMPORTANTE: