A PARTIR DO DÍA 21 DE SETEMBRO XA PODEN RECOLLER OS LIBROS E OS CHEQUES DE MATERIAL

A partir do día 21 de setembro xa poden vir a recoller os libros e os cheques de material á Secretaría do IES de Poio, de 9:00 h. a 14:00 h. Lembren que teñen que recollelos os pais / nais / titores legais.

LISTAXE DEFINITIVA DA ADXUDICACIÓN DE LIBROS

Pódese consultar a listaxe definitiva de adxudicación de libros no arquivo adxunto.

Relación de libros de texto e material didáctico impreso para o curso 2017/18

Houbo unha modificación na materia de inglés de 2º e 3º PMAR.

APLICACIÓN ABALARMÓBIL

No seguinte vídeo explícanse dun xeito moi sinxelo os pasos que vostedes deben seguir para darse de alta na aplicación abalarMóbil e o modo de manexarse dentro dela.

PARABÉNS POLO PREMIO ETWINNING "Delirant isti eTwinnienses Romani!" DO DEPARTAMENTO DE LATÍN!!!

O proxecto eTwinning "Delirant isti eTwinnienses Romani!" desenvolvido polo alumnado de Latín de 1º de Bacharelato do IES de Poio durante o curso pasado vén de ser seleccionado pola Comisión Europea dentro da iniciativa “Move2 learn. Learn2move”. No proxecto colaborouse con centros de Extremadura, Alemania, Polonia e Italia.

A iniciativa Move2Learn, Learn2Move foi presentada con ocasión do trixésimo aniversario do programa Erasmus. Con esta iniciativa, os proxectos europeos de eTwinning tiveron a oportunidade de participar nun concurso e gañar billetes cos que viaxar a outros países do programa Erasmus. O obxectivo desta iniciativa é que a mocidade poida experimentar o que implica vivir en Europa e comprenda a repercusión positiva que ten a Unión Europea na vida da súa cidadanía e o seu vecindario internacional.

Ademais de descubrir outras culturas, os participantes tamén se farán máis conscientes da pegada de carbono das súas viaxes, pois terán que respectar un nivel máximo de emisións de CO2 durante o seu periplo e deberán elixir os medios de transporte que utilizan tendo isto en conta.

A Comisión Europea seleccionou aqueles proxectos que cumpriron de forma máis sobresaliente cos seis criterios do Selo de Calidade Nacional, un premio co que xa fora recoñecido o proxecto do departamento de Latín no mes de xullo.

Isto implica que se desenvolveu un proxecto destacado en innovación pedagóxica, integración curricular, comunicación, interacción e colaboración entre os centros asociados, uso da tecnoloxía e en tarefas de difusión, avaliación e documentación do proxecto.

PARABÉNS!!!

FP BÁSICA 17/18

03/09/2017 11:23
Europe/Madrid

RECOLLIDA DA DOCUMENTACIÓN PARA A FP BÁSICA (ORIENTADORA): mércores 6 de setembro

ENTREGA DA DOCUMENTACIÓN NO CENTRO SOLICITADO PARA CURSAR A FP BÁSICA: ata o 12 de setembro (tope ás 13:00 horas)

LISTAXES DE ADMITIDOS NA FP BÁSICA (nos centros de FP Básica): 13 de setembro

MATRÍCULA DO ALUMNADO ADMITIDO NA FP BÁSICA (no centro de FP Básica): do 13 ao 20 de setembro

BECAS DO MECD PARA ESTUDOS UNIVERSITARIOS 17/18

24/08/2017 12:57

Prazo: ata o 17/10/17

Solicitude on line.

Enlace https://www.mecd.gob.es

Ver os requisitos académicos e económicos na convocatoria.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO 17/18

24/08/2017 11:00

TRAMITACIÓN: do 13/08/17 ao 28/09/17

A tramitación realízase on line, a través do enlace https://mecd.gob.es

• Axudas e subsidios para alumnado con necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastorno grave da conduta.
  • Axudas para programas comprementarios a alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociada a altas capacidades.

BECAS E AXUDAS A ALUMNOS DE NIVEIS POSTOBRIGATORIOS (BACH E CICLOS DE F.P) 17/18

24/08/2017 10:46

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 11/8/17 ao 03/10/17

ENLACE: https://www.mecd.gob.es

A beca cumprimentase exclusivamente on line.

ACTO GRADUACION 2º BACHARELATO