DATAS EXAMES E TRABALLOS DE MATERIAS PENDENTES

Se tendes calquera dúbida, preguntarlle ao profesor/a da materia.

APLICACIÓN ABALARMÓBIL

No seguinte vídeo explícanse dun xeito moi sinxelo os pasos que vostedes deben seguir para darse de alta na aplicación abalarMóbil e o modo de manexarse dentro dela.

Campaña de Solidariedade Vial

13/11/2017 14:27
Europe/Madrid

A Policía Local de Poio en colaboración cos Servicios Sociais do Concello de Poio poñen en marcha unha Campaña de Solidariedade Vial, na que se recollen sistemas de retención infantil (sillas, elevadores...) para poder entregarllas ás familias que os necesiten e darlle a formación necesaria para un uso axeitado. Esta campaña dou comezo o día 25 de setembro e rematará o 25 de decembro.

Os sistemas de retención poderán ser entregados nas dependencias da Policía Local sita Praza Mosteiro, 1 - Poio, onde lles facilitarán unha ficha para deixar os seus datos e rexistrar a entrega, ou ben chamando ao 689 575 495.

CONVOCATORIA PROA (reforzo, orientación e apoio) PARA ALUMNADO DE 1º E 2º ESO CURSO 2017/2018

10/11/2017 13:49
Europe/Madrid

Con esta actuación pretendese mellorar as perspectivas escolares do alumnado con dificultades. O alumno destinatario debe estar escolarizado no 1º ou 2º E.S.O. As prazas son limitadas. Para a selección do alumnado terase en conta a situación familiar.

O alumnado elexido dispoñerá de transporte gratuíto para recibir pola tarde dúas horas de reforzo escolar dous días á semana no noso instituto. Máis información a través do teléfono: 886151443

Segundas puntuacións II concurso "AULAS LIMPAS"

O alumnado de Latín de 2º BAC premiado pola Comisión Europea visita o Parlamento de Estrasbrugo

O alumnado de Latín de 2º de Bacharelato tivo a oportunidade de viaxar a Estrasburgo do 10 ao 14 de outubro e realizar unha visita guiada ao Parlamento Europeo. Isto realizouse grazas ao premio que recibiron da Comisión Europea polo proxecto eTwinning "Delirant isti eTwinnienses Romani!" desenvolto polo alumnado de Latín con Extremadura, Alemania, Polonia e Italia e que fue seleccionado dentro de la iniciativa Move2 learn. Learn2move.

II CONCURSO " AULAS LIMPAS NO IES DE POIO"

XA COMEZA DE NOVO O NOSO CONCURSO.

O XURADO XA ESTÁ LISTO PARA PASAR POLA VOSA AULA...

ÁNIMO E A  COLABORAR!!!

LEMBRADE QUE AS PUNTUACIÓNS PROVISIONAIS PUBLICARÉMOSLAS NÉSTA PÁXINA PERIODICAMENTE.

A PARTIR DO DÍA 21 DE SETEMBRO XA PODEN RECOLLER OS LIBROS E OS CHEQUES DE MATERIAL

A partir do día 21 de setembro xa poden vir a recoller os libros e os cheques de material á Secretaría do IES de Poio, de 9:00 h. a 14:00 h. Lembren que teñen que recollelos os pais / nais / titores legais.

LISTAXE DEFINITIVA DA ADXUDICACIÓN DE LIBROS

Pódese consultar a listaxe definitiva de adxudicación de libros no arquivo adxunto.

PARABÉNS POLO PREMIO ETWINNING "Delirant isti eTwinnienses Romani!" DO DEPARTAMENTO DE LATÍN!!!

O proxecto eTwinning "Delirant isti eTwinnienses Romani!" desenvolvido polo alumnado de Latín de 1º de Bacharelato do IES de Poio durante o curso pasado vén de ser seleccionado pola Comisión Europea dentro da iniciativa “Move2 learn. Learn2move”. No proxecto colaborouse con centros de Extremadura, Alemania, Polonia e Italia.

A iniciativa Move2Learn, Learn2Move foi presentada con ocasión do trixésimo aniversario do programa Erasmus. Con esta iniciativa, os proxectos europeos de eTwinning tiveron a oportunidade de participar nun concurso e gañar billetes cos que viaxar a outros países do programa Erasmus. O obxectivo desta iniciativa é que a mocidade poida experimentar o que implica vivir en Europa e comprenda a repercusión positiva que ten a Unión Europea na vida da súa cidadanía e o seu vecindario internacional.

Ademais de descubrir outras culturas, os participantes tamén se farán máis conscientes da pegada de carbono das súas viaxes, pois terán que respectar un nivel máximo de emisións de CO2 durante o seu periplo e deberán elixir os medios de transporte que utilizan tendo isto en conta.

A Comisión Europea seleccionou aqueles proxectos que cumpriron de forma máis sobresaliente cos seis criterios do Selo de Calidade Nacional, un premio co que xa fora recoñecido o proxecto do departamento de Latín no mes de xullo.

Isto implica que se desenvolveu un proxecto destacado en innovación pedagóxica, integración curricular, comunicación, interacción e colaboración entre os centros asociados, uso da tecnoloxía e en tarefas de difusión, avaliación e documentación do proxecto.

PARABÉNS!!!