'MUSEO ITINERANTE DE CIENCIA'

O alumnado de 3º ESO participou dunha xornada amena para a sua introducción as ciencias realizada no IES de POIO a través do 'Museo Itinerante das Ciencias'. O alumnado pudo observar as aplicacións prácticas nos diversos campos científicos.

SIMULACRO DUN ACCIDENTE

"Alumnos de 1º de bacharelato do Ies de Poio participan nun simulacro organizado pola Policía local de Poio, co fin de conciencialos dos perigos da conducción e de previr accidentes"

Na seguinte ligazon se pode acceder o video da noticia da páxina web do 'Faro de Vigo':

DIPLOMA 'RALLY MATEMATICO' 1º ESO_D

NORABOA POLO 3º POSTO

Obriga de levar a tarxeta escolar para acceder ao transporte do centro

07/05/2019 14:13
Europe/Madrid

Lémbrase ás familias que o alumnado debe viaxar no transporte escolar levando sempre a tarxeta  escolar.

Concurso Aulas Limpas

PARABENS 1º ESO _A

OPTIME: Actividade de aprendizaxe, ensino e formación no IES de Poio

No marco do proxecto Erasmus+-eTwinning OPTIME o IES de Poio recibíu a alumnado e profesorado dos tres centros socios:o Instituto Tecnico Statale Economico Raffaele Piria-Ferraris/Da Empoli de Reggio Calabria, o Instituto Bilingüe Miguel de Cervantes de Sofía e o Bernoulligymnasium de Viena.

Desde o domingo 24 ata o venres 29 de marzo desenvolveuse o segundo intercambio de alumnado do proxecto, seguindo un completo programa de actividades que incluíu:

Benvida e presentación dos socios.

Visita do instituto.

Recepción do alcalde de Poio.

Visitas de patrimonio cultural: Mosteiro de Poio, Combarro, Pontevedra, Santiago de Compostela, Lugo e castro de Viladonga.

Taller de música tradicional galega, taller de traballo no Twinspace, taller de emprendemento.

Presentación do vídeo de patrimonio cultural de Reggio Calabria.

Presentación dos catro vídeos de patrimonio inmaterial.

Visita das Facultades de Filoloxía en Santiago e da Escola Superior de conservación e restauración de bens culturais de Galicia.

Esta é a páxina web do proxecto:

Este é o Twinspace do proxecto en eTwinning

INTERCAMBIO FRANCIA

O alumnado de francés de 1º de bacharelato do IES de Poio participa nun intercambio co Lycée Charles de Gaulle da cidade de Vannes, na Bretaña francesa. O alumnado poiense viviu durante unha semana na casa dos seus correspondentes franceses durante o mes de setembro de 2018 e esta semana recibiunos en POIO para disfrutar dunha axenda chea de actividades.”

'RALLY MATEMÁTICO SEN FRONTEIRAS'

O día 12 de Marzo de 2019 os alumnos do IES de POIO, dos cursos 1º ESO grupos B, C e D, e de 2º ESO grupo C presentáronse a unha competición matemática en grupo, 'RALLY MATEMÁTICO SEN FRONTEIRAS'. Os alumnos de 1º ESO_D conseguiron clasificarse para a fase final autonómica, á cal so pasan 3 equipos por curso académico en toda a comunidade autónoma de Galicia.

O próximo 5 de Abril na localidade de Santiago de Compostela, os nosos alumnos tratarán de alzarse co primeiro posto  no seguinte chanzo do seu camiño, o cal daralles acceso a fase final da competición  na localidade de Toulouse (Francia), país de orixe da competición.

¡MOITOS ÁNIMOS E MOITA SORTE!

Aviso: 'PROCESO DE ADMISIÓN A CENTROS PARA ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020'

Nas seguintes ligazóns poderase consultar toda a información relevante a admisión do alumnado para o curso 2019/2020.