IMAXES PRESENTADAS AO CONCURSO "VISIBLES E DIVERS@S"

Nesta ligazón podedes ver as imaxes que o alumnado presentou ao concurso fotográfico "Visibles e divers@s" convocado por Sementes de liberdade, a asemblea feminista-LGTB do alumnado. O 18 de maio anunciarase a persoa gañadora.

XELA ARIAS, TRANSGRESIÓN E COMPROMISO

"Xela Arias, transgresión e compromiso" é o título da proposta didáctica elaborada por profesorado do Departamento de Lingua Galega do centro, que está conformada por dez carteis que fan un percorrido pola figura da autora homenaxeada nas Letras Galegas 2021 e que se atopan expostos no instituto. Ademais, inclúe unha guía didáctica con actividades multidisciplinares para afondar na vida e obra da poeta.

Clica na imaxe dos carteis e da unidade didáctica para ver máis.

Ligazón para ver/descargar os CARTEIS.

Ligazón para ver/descargar a UNIDADE DIDÁCTICA.

DATAS DAS PROBAS DO DELF SCOLAIRE

No documento adxunto poden atopar as datas das probas colectivas do Delf Scolaire.

DATAS EXAMES OU ENTREGA DE TRABALLOS DE PENDENTES.- MAIO

No documento adxunto pódense consultar as datas dos exames e entrega de traballos de pendentes.

ADMISIÓN PARA O CURSO 2021/2022: LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO E EXCLUÍDO

Poden consultar as listaxes de admisión para o curso 2021/2022 en https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ ou no taboleiro de Secretaría no centro.

ENQUISA PARA A DIAGNOSE E SEGUIMENTO DA CONVIVENCIA ESCOLAR

De acordo co establecido no Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar, constituíuse o Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia e aprobouse a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020: educonvives.gal. No marco desta estratexia realizáronse no 2015 e no 2019 as enquisas de diagnose que permitiron identificar os puntos fortes e febles na xestión da convivencia e na resolución de conflitos nos centros educativos. Transcorrida esta etapa é necesario elaborar unha nova estratexia de convivencia para o período 2021-2025. Neste contexto, faise necesario a realización dunha nova enquisa de diagnose de convivencia de carácter censal e que terá unha periodicidade bianual.

O alumnado realizará a enquisa no centro. As familias recibirán o código de acceso á enquisa a través do alumnado.

- "Recollida de datos para o alumnado da ESO" en https://www.edu.xunta.gal/convobrig

- "Recollida de datos para o alumnado de BACH e CICLO" en https://www.edu.xunta.gal/convpost

- "Recollida de datos para as familias" en https://www.edu.xunta.gal/convfamil

CONCURSO FOTOGRÁFICO "VISIBLES E DIVERS@S"

BASES DO CONCURSO FOTOGRÁFICO “VISIBLES E DIVERS@S”

Realiza unha ou máis fotografías e participa no CONCURSO DE FOTOGRAFÍA “VISIBLES E DIVERS@S”. Para participar é requisito ser alumno/a do IES de Poio.

Envíanos fotografías sobre un feito, situación ou circunstancia que consiga expresar con especial sensibilidade e habilidade as diferentes maneiras de visibilización LGTB+.

Requisitos das imaxes: Deben ser orixinais, poden estar en branco e negro ou a cor e a técnica e formato será libre.

Presentación das imaxes e prazo:

O prazo para presentar imaxes rematará o luns 3 de maio ás 23.59h.

A imaxe ou imaxes deben enviarse como adxunto en .jpg, .jpeg ou .png ao correo: sementes.liberdade@gmail.com

No corpo do correo deben indicarse o nome e apelidos, o curso e grupo e un título en galego para a imaxe.

Cada persoa poderá participar cun máximo de tres fotografías distintas.

Premio:

Todas as fotos recibidas serán publicadas no noso perfil de Instagram (@sementesdeliberdade) sen autoría para que poidan ser votadas dándolle a gústame antes do fallo final do xurado e, despois, formarán parte dunha exposición no centro.

A foto gañadora será seleccionada por un xurado composto por:

- Dúas alumnas de Sementes de liberdade, asamblea feminista-LGTB do IES de Poio

- Unha persoa representante da Comisión de Igualdade do profesorado

- Silvia Díaz, concelleira de Igualdade do Concello de Poio

- Paula Andrés, fotógrafa profesional

O xurado terá en conta:

- A calidade técnica e compositiva

- A orixinalidade e idoneidade do enfoque da diversidade sexual

- A acollida da fotografía no Instagram @sementesdeliberdade (aínda que se terá en conta, valoraranse máis as anteriores cuestións)

A persoa gañadora recibirá como premio unha cámara instantánea (Fujifilm Instax Mini 11). A entrega do premio realizarase o 18 de maio.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA DA CONVOCATORIA XERAL DE BOLSAS E AXUDAS AO ESTUDO PARA NIVEIS POSTOBRIGATORIOS NON UNIVERSITARIOS

Informámoslles que na páxina do Ministerio de Educación y FP foron publicadas as resolucións definitivas correspondentes ao curso 2020/2021 da Convocatoria Xeral de Bolsas e Axudas ao Estudo para Niveis Postobrigatorios Non Universitarios e da Convocatoria para Alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

As datas para a presentación de Recurso Reposición das dúas convocatorias son do 13/04/2021 ata o 12/05/2021, ambos días incluídos. No documento adxunto está o modelo de recurso de reposición que poden utilizar se o desexan.

A listaxe de alumnos que obtiveron bolsa na convocatoria figura no taboleiro de Secretaría.

ORIENTACIÓN ACADÉMICA SEN NESGO DE XÉNERO

O Departamento de Orientación pon a disposición do alumnado e das familias os seguintes recursos para unha orientación académica sen nesgo de xénero.

Orienta STEAM e xénero