ENLACE DE ORIENTACIÓN

Na seguinte enlace podedes acceder a WEB de ORIENTACIÓN:

Visita o 'CITIUS'

Escola embaixadora do IES DE POIO de visita no CITIUS

O grupo de 4ESO A, como participante no proxecto Escola Embaixadora da Unión Europea, e alumnado de 4º ESO B e C de ciencias, o 14 de Xaneiro foron de excursión ao CITIUS , Centro Singular de Investigación en Tecnoloxía da Información da Universidade de Santiago de Compostela. Despois de traballar na aula sobre o labor do Fondo Social Europeo, o grupo puido coñecer que tipo de proxectos están a desenrolar neste centro cofinanciado pola UE a través do mesmo.
    Dende como unha inxeñeira informática fixo un programa para poder contar células de un tipo concreto a unha gran velocidade, o que pode ter moitas repercusións nos campos da bioloxía e da mediciña, ata como analizar os datos do láser LIDA para poder atopar onde aterrizar helicópteros de emerxencia. O que máis lle gustou os alumnos foi poder usar os robots cos que están a traballar no centro.
    Para acabar esta xornada na USC, o grupo tivo a honra de ser recibido na Facultade de Matemáticas pola Sra. Decana Da. Elena Vázquez Cendón. Nesta charla, as alumnas e alumnos do centro poideron coñecer a oferta educativa desta facultade. Ademais, puideron coñecer de primeira man o papel dos “big data" na nosa sociedade e o porqué da gran demanda dos dobres graos ofertados por esta facultade.

Concurso Aulas Limpas

AVISO IMPORTANTE: 'MONTAXE DE PORTALÓN DE ACCESO'

Estimadas familias:

Actualmente estase a facer unha pequena obra ao final do aparcadoiro co obxectivo de instalar un portalón. Dito portalón solicitouse no curso pasado para evitar o perigo de que os coches circulasen pola mesma zona do alumnado, especialmente durante o recreo cando os rapaces están polo patio.

Cando estea finalizado a obra, o portalón permanecerá aberto desde as 8:30 ata as 9:00 horas, e o luns pola tarde de 16:00 ata 16:30 horas, para os país/nais que veñan deixar aos seus fillos/as, e logo permanecerá pechado o resto da xornada, e haberá na beirarrúa unha pota peonil que permanecerá aberta para o acceso ao público. Mentres non sexa así, rogamos que os coches entren no aparcadoiro da dereita, reservado aos profesores, polo acceso pegado á marquesiña, e saian pola outra entrada do mesmo, dando así a volta sen ter que manobrar.

Lamentando as molestias ocasionadas, aproveitamos a ocasión para saudarlles.

O Equipo Directivo.

(Podese acceder o documento emitido polo centro no enlace situado na parte inferior)

GALICIA SKILLS (Silleda)

Asistencia do alumnado de 3º ESO de Ensinanzas Aplicadas e 4º ESO de Ciencias Aplicadas a Actividade Profesional o 'V Campionato Galego de Formación Profesional de GALICIA SKILLS 2018' (Complexo de exposicións en Silleda).

28/11/2018

CLAUSURA DO MURAL 'DEPORUARTE'

Concurso Aulas Limpas

Erasmus + OPTIME: Primeira das movilidades_REGGIO CALABRIA

Alumnado de 1º e 2º de Bacharelato viaxou a Italia dende o 19 ao 27 de outubro para participar na Actividade de aprendizaxe, ensino e formación que tivo lugar en Reggio Calabria, primeira das mobilidades do Erasmus+ OPTIME.

O mércores 28 de novembro de 11,30 a 12 horas no Salón de actos do centro o alumnado participante explicou as actividades desenvolvidas en Italia.

"ESCOLA NÁUTICA, PORTO E LONXA DE BUEU": Asociación dos oficios do mar GALP de Pontevedra

(20 de Novembro)