XORNADAS DE PROMOCIÓN DO BALONCESTO

O Departamento de Educación Física organizou unhas xornadas de promoción de baloncesto en colaboración con Boa Vila Basket. Representantes do club achegáronse ao centro e mantiveron encontros co alumnado da ESO e de Bacharelato.

RUTAS DE SENDEIRISMO NA CONTORNA DO CENTRO

Este curso, dentro da materia de Educación Física, o alumnado está realizando rutas de sendeirismo na contorna. O noso centro atópase nun entorno privilexiado, e esta é unha moi boa maneira de coñecelo, aproveitalo e estar ao aire libre.

CHARLA DO PROGRAMA DE DIVULGACIÓN DE DOAZÓN E TRANSPLANTE

Esta semana desenvolvéronse dúas charlas a través de videoconferencia dentro do Programa de Divulgación de Doazón e Transplante, organizado pola Coordinación Autonómica de Transplantes da Axencia de Doazón de Órganos e Sangue (ADOS).

O alumnado de Bioloxía de 1º BACH así como o grupo do Ciclo Medio recibiron información por parte de persoal sanitario, profesionais da coordinación de transplantes e persoas que achegaron a súa experiencia vital como transplantadas.

IV CONCURSO AULAS LIMPAS: CLASIFICACIÓN DE DECEMBRO

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021/2022

O prazo para presentar a solicitude de reserva para a admisión de novo alumnado curso académico 2021/2021 comeza o luns 11 de xaneiro e remata o luns 8 de febreiro.

Pode atopar toda a indformación na lapela superior ADMISIÓN ALUMNADO XUNTA 21/22.

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

• Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:

Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá entrara seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Reserva --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e poderá descargala para asinar e presentar no centro.

• Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica:

Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para elo deberá premer na icona verde que se atopa arriba a dereita . Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes--> Reserva --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla con lapelas na que ten que indicar os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, accederase á lapela “Confirmar solicitude”. Nesta lapela poderá confirmar os datos que indicou premendo no botón “Confirmar” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá firmar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de firma remate correctamente.

IMPORTANTE: Debe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia o anexo II bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, ultima páxina da solicitude que pode visualiar e descargar nesta aplicación).

Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.

•  Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro:

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.

BOAS FESTAS!

Dende o IES de Poio desexámosvos unhas boas festas e os mellores desexos para o vindeiro ano 2021.

Volvémonos a ver o venres 8 de xaneiro con forzas renovadas.

Bo Nadal!

POR UN NADAL CHEO DE XOGUETES NON SEXISTAS E NON VIOLENTOS

O alumnado de Coeducación de 1º de Bacharelato, despois de facer unha análise dos catálogos de xoguetes e do sexismo presente nos xogos de nenos e nenas, propuxo unha serie de indicacións para agasallar xoguetes non sexistas e non violentos este Nadal. Podedes velas na imaxe.

O ALUMNADO DO CICLO PARTICIPA NO II CONGRESO IBÉRICO DE TURISMO DEPORTIVO

O alumnado do Ciclo Medio de condución de actividades físico-deportivas no medio natural participou de maneira telemática no II Congreso Ibérico de turismo deportivo celebrado en Ourense o 16 e 17 de decembro.

Puideron afondar nas sinerxías existentes entre os sistemas deportivo e turístico e coñecer que oportunidades e ideas conforman, tamén como ferramentas para promover o deporte e os hábitos de vida saudables.

OBRADOIRO EXPERIMENTAL DE ÓPTICA

Benito Vázquez, profesor da Escola de Enxeñería de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo, desenvolveu un obradoiro experimental de óptica co alumnado de Física de 2º Bacharelato.

A actividade foi organizada dende o Departamento de Física e Química do centro.

OBRADOIRO: A MÚSICA NO CINE MUDO

Esta semana, o alumnado de Música de 4º ESO e o alumnado de Linguaxe e Práctica Musical de 1º BACH desfrutou dun obradoiro sobre a música no cine mudo a cargo do grupo Caspervek, no que se achegaron ao legado cinematográfico das primeiras décadas do cine, cando as películas se proxectaban con música en directo.

Organizou o Departamento de Música.