LISTAXE DE LIBROS ADXUDICADOS

Aquí podedes consultar a LISTAXE DE LIBROS ADXUDICADOS.

Explicación da "Listaxe de libros complementarios":

- Onde di "Libros que recibe o alumno" refírese aos libros que están no Banco de Libros.

- Onde di "Libros renda" refírese aos libros que lle correponde ao alumno en total.

- Onde di "Libros complementarios/adquiridos" refírese que non están no Banco de Libros e que se lles facilitará.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO. CURSO 2016/2017

13/09/2016 09:32
Atlantic/Bermuda

Alumnado escolarizado en centros educativos  que acrediten a necesidade específica de recibir apoio educativo .

Tramítase on line a través do enlace http://www.mecd.gob.es/

Prazo: ata o 29 de setembro.

Mási información no Dpto. de Orientación

Documentación:

• Para o caso de presentar necesidade específica de apoio educativo derivada de discapacidade ou trastornos graves da conduta: informe do departamento de orientación. . Para a emisión deste informe  deben presentar:

• Certificado de discapacidade o certificado dun equipo de valoración e orientación
    • Diagnóstico clínico dos servicios sanitarios sostidos con fondos públicos, nos supostos de trastornos graves de conducta.

• Para o caso de presentar necesidade de reeducación pedagóxica ou da linguaxee:

• Certificación expedida polo inspector da zona
    • Informe do departamento de orientación
    • Memoria expedida polo centro ou reeducador/a que preste  o servizo
    • Declaración responsable da persoa que imparta a reeducación pedagóxica ou da linguaxe .
  • Para o caso de presentar necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais:
    • Informe  do departamento de orientación.
    • Memoria expedida polo centro ou o reeducador/a que preste o servizo

BECAS E AXUDAS DO MECD PARA ALUMNADO DE BACH E CICLOS

13/09/2016 09:23
Atlantic/Bermuda

Becas e axudas para alumnado de niveis postobrigatorios (Ciclos e Bacharelato). Non universitarios.

Tramitar no enlace http://www.mecd.gob.es/

Prazo ata o día 03/10/2016.

Requisitos académicos ter accedido no 1º curso , con unha media de 5.5.

Non se concede aoalumnado que repita cursa.

O alumnado de 2º curso, debe ter promocionando no Bacharelato cun máx de 1 materia pendente. No caso de ciclos cun máximo de módulos superados do 85% das horas totais do curso.

Mási información no Dpto. de orientación.

CALENDARIO INICIO DE CURSO

No arquivo adxunto atoparedes especificado o horario de presentacións.

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO IES DE POIO

AVISO IMPORTANTE:

XA DISPOÑEMOS DE NOVO NÚMERO

TLFN: 886151444

FAX: 886151446

DATAS DEVOLUCIÓN LIBROS

A DEVOLUCIÓN PARA O FONDO DE LIBROS DEBERÁ REALIZARSE NA SECRETARÍA DO CENTRO TAN PRONTO SE REALICE O ÚLTIMO EXAME DO ALUMNO, NO SEGUINTE HORARIO:

- XOVES 1 DE SETEMBRO DE 9:00 H. A 14:00 H.

- VENRES 2 DE SETEMBRO DE 9:00 H. A 14:00 H.

- LUNS 5 DE SETEMBRO DE 9:00 H. A 14:00 H. E DE 16:00 H. A 18:00 H.

TRANSPORTE ESCOLAR DÍA 15 DE SETEMBRO

O DÍA 15 HABERÁ TRANSPORTE ESCOLAR (CHEGADA AO CENTRO ÁS 10:30 H E SAÍDA ÁS 12:15 H). PRÉGASE QUE NESTA DATA AQUELES PAIS QUE VEÑAN EN TRANSPORTE PARTICULAR NON ENTREN NO RECINTO CO COCHE PARA FACILITAR A ORGANIZACIÓN.

GRAZAS.

A dirección.

CALENDARIO SETEMBRO 2016

No arquivo adxunto figura o calendario de setembro de 2016.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO

O día 27 de xullo saíu publicada no DOG a Orde do 7 de xullo de 2016 pola que se conconcan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico.

Prazo de presentación de solicitudes: 28 do xullo de 2016 ata o 22 de agosto de 2016

AVISO CHEQUES

Do 18 ao 22 de xullo poderanse recoller os cheques de libros e material para ao alumnado matriculado en xuño.