LISTAXES ADMITIDOS E EXCLUIDOS FONDO DE LIBROS 19/20

EXAMES SETEMBRO 2019

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 19/20

PROCESO DE ADMISIÓN A CICLOS FORMATIVOS

No seguinte enlace tedes toda a información relativa ao proceso de admisión a ciclos:

ENTREGA DIPLOMAS RALLIE MATEMÁTICO

Entrega de diplomas y una calculadora de premio para los alumnos q obtuvieron un tercer puesto en dicho rallie matemático

CALENDARIO FINAL DE CURSO

Estimadas familias,

A continuación lles  informamos do calendario de final de curso:

-

Devolución de libros de texto:  para o alumnado que pense aprobar todo en xuño, deberán devolver os libros os días 19, 20 e 21 de xuño. (Se algún alumno/a non está seguro de aprobar todo ou pense que lle vai quedar algunha materia para setembro e logo non é así, poderá devolvelos, excepcionalmente, despois de ter as notas. Se algún alumno/a devolve os libros e logo necesita algún, se lle  volvería a dar despois das notas). Os alumnos/as con materias suspensas devolveranos en setembro, despois dos exames extraordinarios.

-

Último día de curso: As clases finalizarán o venres 21 de xuño ás 12 horas, momento en que virán o autobuses para levar ao alumnado nas rutas habituais.

-

Entrega de notas: mércores 26 de xuño, ás 10 horas para 4º ESO e 1º BACH, e ás 11:30  horas para os cursos de 1º, 2º e 3º ESO. Lembrade que ese día non haberá transporte escolar.

-

Matrícula para o curso 2019/2020:

25 e 26 xuño

27 e 28 Xuño

2º ESO, 3º ESO, 4º ESO

1 e 2 Xullo

1º e 2º BACH

As datas e horas dos exames de setembro estarán expostas na páxina web do centro e na entrada ao mesmo.

Para calquer dúbida, contactade co centro.

Aproveitamos para desexarlles un bo verán.

O equipo directivo

PROXECTO eTwinning do alumnado de Latín de 4º

Durante o curso 2018/2019 o alumnado de Latín de 4º de ESO estivo a desenvolver un proxecto eTwinning en colaboración con centros de Polonia, Francia, Italia, Islandia, Cantabria e Albacete.

O proxecto desenvolveu no alumnado competencias clave, en especial as competencias lingüística, dixital, social e cívica e de conciencia e expresión culturais.

A lingua de traballo foi o español, dado que o alumnado dos outros países está a estudar esta lingua. Traballouse tamén vocabulario nas linguas maternas e en latín.

Sendo a gastronomía e os hábitos saudables o tema do proxecto Viva el arte culinario y la vida sana, o alumnado traballou con textos do autor latino Apicio , recollidos na súa obra De re coquinaria.

CONCURSO AULAS LIMPAS

3º POSTO para ALUMNAS de 4º ESO no concurso: "O MEU ELEMENTO"

"Parabéns ás nosas alumnas Uxía Villaverde e Andrea Ferrer de 4ºESO A polo seu vídeo divulgativo sobre o cloro co que conseguiron o 3º premio do concurso “O meu elemento” organizado polo campus de Lugo en conmemoración do 150 aniversario da táboa periódica. Parabéns tamén ao resto de participantes de 4º da ESO e de 1º de bacharelato polo seu esforzo e polos traballos presentados".

¡¡¡NORABOA!!!