RECOLLIDA DAS MÁSCARAS DO ALUMNADO ADMITIDO NO PROCEDEMENTO

O alumnado beneficiario do cheque de material escolar é beneficiario tamén do reparto de máscaras facilitadas pola Consellería de Educación.

Rematado o prazo de tramitación da axuda, o pai, a nai ou o/a titor/a legal de dito alumnado matriculado en:

- 1ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O MÉRCORES 9 DE DECEMBRO DE 9:15 A 10:30h.

3ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O MÉRCORES 9 DE DECEMBRO DE 11:00 A 12:20h.

2ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O XOVES 10 DE DECEMBRO DE 9:15 A 10:30h.

- 4ºESO pode pasar a recoller esas máscaras no centro educativo O XOVES 10 DE DECEMBRO DE 11:00 A 12:20h.

As familias que non podan achegarse dentro dese horario, deben poñerse en contacto co instituto en horario de atención ao público para fixar outro horario de recollida.