Concesión do Servizo de Cafetería

Informamos que está aberto o prazo para presentar ofertas ao contrato de concesión do servizo da cafetería do IES de Carral e que este remata o 22 de abril de 2024 ás 14.00 horas.
Para mais información poden acceder a plataforma de contratos de Galicia

Achegamos os pregos e os anexos cos datos das cafeterías e a lista de produtos mínimos e prezos máximos.

Parabéns ao equipo infantil masculino de Campo a través do IES de Carral

O 14 de xaneiro de 2023 o alumnado clasificado na primeira fase de Campo a través acudiu de novo ao parque deportivo de Acea de Ama (Culleredo) para participar na fase intercomarcal. O equipo infantil masculino clasificouse para o campionato provincial que terá lugar o 17 de marzo na zona de Ferrol. Mirade a ilusión que mostran xunto ás copas que trouxeron ao centro.

Parabéns polo premio I-Comercio ao noso alumnado de 4º da ESO

O alumnado de 4º da ESO da materia Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial, coordinado pola profesora Leticia Castro, recolleu onte o premio que nos acredita como un dos centros gañadores deste evento. Podedes ver no seguinte vídeo a entrega do premio e na ligazón a noticia recollida pola prensa. Os nosos parabéns a todos e todas.

A noticia recollida no xornal La Opinión de A Coruña https://www.laopinioncoruna.es/gran-coruna/2023/01/17/alumnado-carral-sa...

GAÑADORES DO CONCURSO i-Comercio!

O alumnado de IAEE de 4ºB da ESO resultou un dos gañadores do concurso organizado pola Dirección xeral de Comercio e Consumo da Xunta de Galicia: i-Comercio.
Coa súa proposta para dinamizar o comercio local da localidade, Pandireta, fíxose con un dos premios da categoría: Alimentación e produtos de primeira necesidade, con una idea que xira en torno a un dos bens máis prezados de Carral: o pan. O seu premio é unha pantalla táctil de última xeración!
O día 16 de xaneiro acudirán ao evento de entrega de premios que se celebrará no Palacio de Congresos e Exposicións de Santiago de Compostela.
Moitos parabéns rapazada!

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

Sorteo público para elixir os membros da Xunta Electoral

27/10/2022: na Secretaría do centro ás 12:10 horas.

Primeira reunión da Xunta Electoral

03/11/2022:Constitución Xunta Electoral

De acordo coa lexislación vixente procederá a:

• Aprobar e publicar as convocatorias dos diferentes sectores de representación.

• Aprobar e publicar os censos electorais (dispoñibles na Secretaría do centro para a consulta).

• Concretar o calendario electoral:

• Prazo para a presentación de candidaturas aos distintos sectores, conforme ao formulario dispoñible na Secretaría do centro e/ou no seguinte enlace.

• Reunión da Xunta Electoral (Admisión, proclamación e publicación das candidaturas, sorteo público para a designación dos membros das mesas electorais e comunicación aos membros das mesas e suplentes de dita circunstancia).

• Prazo de reclamación á proclamación das candidaturas e admisión de solicitudes de supervisores.

• Reunión da Xunta Electoral (Publicación da resolución sobre as reclamacións ás candidaturas, publicación das corrección aos censos e elaboración das papeletas e credenciais dos supervisores).

• Campaña electoral

• Constitución das diferentes mesas electorais e votacións.

• Mesa alumnado:

• Mesa pais/nais/titores legais:

• Mesa persoal non docente:

• Reunión Xunta Electoral (Proclamación e publicación dos candidatos elixidos, traslado actas das mesas electorais á Xefatura Territorial e comunicación aos candidatos electos).

Segunda reunión da Xunta Electoral

• Admitir, proclamar e publicar as candidaturas aos distintos sectores da comunidade educativa.

• Proceder ao sorteo público para desginar os membros das mesas electorais

Referencias legais:

O IES DE CARRAL NA OPEN SCIENCE DE CAMBRE 2022

open sciencie 2022 de Anxo Gomez

ALGO MÁIS SOBRE O INICIO DO CURSO

INSTRUCIÓNS DA CONSELLARIA RESPECTO Á COVID NO CURSO 2022/23

Achegamos a actualización do Protocolo COVID da Consellaría para o novo curso.

INICIO DAS CLASES O VENRES 9 DESDE AS 8:30 ÁS 14:10

Por indicacións da Consellaría, a organización das actividades lectivas debe realizarse desde o primeiro día, neste curso en Carral o 9 de setembro, en horario completo sen  reducións de xornada. É por isto que comezaremos ás 08:30 e remataremos as 14:10. O transporte pasará no horario habitual polas diferentes paradas.