Lingua Galega e Literatura

Intercambio co IES de Cacheiras

Un ano máis realizamos un intercambio co IES de Cacheiras (Teo) para rememorar os feitos acaecidos en 1846. O venres 21 de abril fomos a Cacheiras e partimos da reitoral de Bamonde e o mércores 26 veu ao noso concello o alumnado de Teo. Aquí fixemos o percorrido pola coñecida como Ruta dos Mártires.

VISITA RIANXO. CONMEMORACIÓN CASTELAO.

30/04/2020 08:30
30/04/2020 20:00

Retransmisión na CRTVG da conmemoración dos “Mártires de Carral”

No programa, "Anacos de vida",  descubrirides por que o pan de Carral é único no mundo, ao tempo que coñeceredes as fermosas historias de vida que hai arredor dos panadeiros.

Participaredes nunha homenaxe aos Mártires de Carral acompañando a Anxo Gómez e os seus alumnos nos preparativos desta festa que ben merece unha foto para a lembranza. E, por suposto, estaredes atentos á investigación que os máis cativos de Carral van desenvolver para descubrir a foto misteriosa, posiblemente a máis antiga que se fixo nestas terras.

“Temos química coa nosa lingua”, o IES de Carral le o seu manifesto gañador do Correlingua en Lugo.

Os alumnos do IES de Carral len o manifesto gañador do Correlingua en Lugo.

O ALUMNADO DO IES DE CARRAL BAIXO O ALCUME “OS TOXOS” GAÑA O CONCURSO DE MANIFESTO DO CORRELINGUA 2019

“TEMOS QUÍMICA COA NOSA LINGUA” é o título do manifesto co que as mozas e mozos de 3º e 4º da ESO do IES de Carral gañaron o concurso de manifesto do Correlingua 2019.