EXPOSICIÓN DE ACTIVIDADES NO FINAL DE CURSO

E rematamos o curso con unha presentación de algúns dos proxectos e actividades que se fixeron ao longo do ano.

Final de curso

GAÑADORES DO I CONCURSO DE FOTOGRAFÍA DE OUTONO DO IES DE CARRAL

A seguir ofrecemos a imaxe dos gañadores do I Concurso de Fotografía do Outono. Era unha elección tan difícil que resultaron gañadores 3 alumnos de 2º da ESO: Lara Candal, Dhayala de Lima e Damián Palla Parabéns!

I CONCURSO DE FOTOGRAFÍA DE OUTONO

A seguir incluímos un vídeo para animarvos a participar no I Concurso de Fotografía do Outono do IES de Carral.

E lembrámosvos que podedes ver e visitar a exposición sobre cogomelos que está no vestíbulo. Tedes imaxes da mesma na galería da web do IES de Carral.

Reprodución de diapositivas - IES de Carral (xunta.gal)

Os gañadores do concurso do 25N reciben o seu agasallo convidados polo Concello de Carral

O alumnado de 2ºB e 4ºB foi convidado polo Concello de Carral a un xantar como gañadores do concurso de curtas e decoración de portas por mor do 25N (Día da violencia de xénero).

Noraboa aos gañadores e o profesorado que coloborou con eles

.

Concurso de decoración de portas 25N