Calendario Escolar

Información sobre a Avaliación de Diagnóstico

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 2º da ESO. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril. Ofrecemos a seguir a información máis relevante sobre a mesma para o alumnado e as familias, así como a ligazón á web onde está toda a información.

A avaliación de diagnóstico

Ligazón á web da Consellaría de Educación

CALENDARIO DE ACTIVIDADES NO IES DE CARRAL

Calendario IES DE CARRAL 2023/2024 de ANXO GÓMEZ SÁNCHEZ

CALENDARIO DO IES DE CARRAL 2023/2024

A seguir podes consultar o calendario anual escolar da Xunta e, posteriormente, a páxina de cada mes coas actividades do centro.

Calendario IES DE CARRAL 2023/2024

Instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de Educación Secundaria Obrigatoria no curso 2023-2024 (Resolución 6 de xuño)

Atendendo ao que se di na Disposición derradeira segunda desta Resolución, publicitamos a mesma na web do centro:

Disposición derradeira segunda.

Difusión

A dirección dos centros docentes que impartan estas ensinanzas arbitrará as medidas necesarias para que esta resolución sexa coñecida por todos os membros da comunidade educativa.

COÑECEMOS O CENTRO

Calendario final de curso 2022/2023

CALENDARIO ESCOLAR 2022 2023

DÍA NON LECTIVO DE CENTRO PENDENTE DE APROBACIÓN: Luns 5 de decembro de 2022.

ALGO MÁIS SOBRE O INICIO DO CURSO

INICIO DAS CLASES O VENRES 9 DESDE AS 8:30 ÁS 14:10

Por indicacións da Consellaría, a organización das actividades lectivas debe realizarse desde o primeiro día, neste curso en Carral o 9 de setembro, en horario completo sen  reducións de xornada. É por isto que comezaremos ás 08:30 e remataremos as 14:10. O transporte pasará no horario habitual polas diferentes paradas.

INICIO DO CURSO 2022/23