Complementarias

Día da Muller e a Nena na Ciencia

CALENDARIO DO IES DE CARRAL 2023/2024

A seguir podes consultar o calendario anual escolar da Xunta e, posteriormente, a páxina de cada mes coas actividades do centro.

Calendario IES DE CARRAL 2023/2024

Cambios na carreira contra a leucemia infantil

Debido ás previsións meteorolóxicas, a carreira contra a leucemia infantil transcorrerá no propio recinto educativo a última sesión do venres 20. Se as condicións fosen moi adversas, adiaríase a outra data.

O IES de Carral súmase á loita contra a leucemia infantil

Dentro do Proxecto de Vida Activa e Deportiva, coordinado polo Departamento de E. Física, o IES de Carral participa este venres (se a climatoloxía o permite) na carreira contra a leucemia infantil organizada pola Fundación Unoentrecienmil. A marcha rodeará o Campo da Feira o venres 20 arredor das 13:00 horas. Contamos para a organización coa axuda do Concello de Carral. Animámosvos a sumarvos a esta solidaria e necesaria iniciativa.

Se queres ver o tráiler ao completo preme na seguinte ligazón: "Punto y final"

No IES de Carral facemos surf

O IES DE CARRAL PARTICIPOU NA OLIMPIADA MATEMÁTICA GALEGA

O pasado xoves 27 de abril, o IES de Carral participou na Olimpiada Matemática Galega, sendo representado por seis alumnos/as de 2º da ESO (Álvaro, Claudia, Aldara, Catuxa, Alemny e Lucas). Podemos velos na imaxe, amosando os diplomas que recibiron por participar na Fase de Zona. Os alumnos/as que se clasifiquen participarán na Fase Final Galega, a celebrar en Lugo o 25 de maio. Posteriormente, os tres mellores clasificados participarán na Fase Nacional a celebrar en Tenerife a finais do mes de xuño.

O ALUMNADO DE 3º ESO A OBTIVO O TERCEIRO POSTO NA FASE FINAL GALEGA CELEBRADA O LUNS, DÍA 24 DE ABRIL, EN SANTIAGO DE COMPOSTELA

O alumnado de 3º ESO A do IES de Carral resultou terceiro da Fase Final Galega do XXXI RALLY MATEMÁTICO na súa categoría que se celebrou o luns, día 24 de abril, na Facultade de Química de Santiago de Compostela.

Parabéns ao equipo formado por Andrea, Saínza, Adriana, Iván, Oliva, María, Xoel e Jeanette

Esta edición foi a que maior participación tivo en Galicia dende que existe o certame.