ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

Sorteo público para elixir os membros da Xunta Electoral

27/10/2022: na Secretaría do centro ás 12:10 horas.

Primeira reunión da Xunta Electoral

03/11/2022:Constitución Xunta Electoral

De acordo coa lexislación vixente procederá a:

• Aprobar e publicar as convocatorias dos diferentes sectores de representación.

• Aprobar e publicar os censos electorais (dispoñibles na Secretaría do centro para a consulta).

• Concretar o calendario electoral:

• Prazo para a presentación de candidaturas aos distintos sectores, conforme ao formulario dispoñible na Secretaría do centro e/ou no seguinte enlace.

• Reunión da Xunta Electoral (Admisión, proclamación e publicación das candidaturas, sorteo público para a designación dos membros das mesas electorais e comunicación aos membros das mesas e suplentes de dita circunstancia).

• Prazo de reclamación á proclamación das candidaturas e admisión de solicitudes de supervisores.

• Reunión da Xunta Electoral (Publicación da resolución sobre as reclamacións ás candidaturas, publicación das corrección aos censos e elaboración das papeletas e credenciais dos supervisores).

• Campaña electoral

• Constitución das diferentes mesas electorais e votacións.

• Mesa alumnado:

• Mesa pais/nais/titores legais:

• Mesa persoal non docente:

• Reunión Xunta Electoral (Proclamación e publicación dos candidatos elixidos, traslado actas das mesas electorais á Xefatura Territorial e comunicación aos candidatos electos).

Segunda reunión da Xunta Electoral

• Admitir, proclamar e publicar as candidaturas aos distintos sectores da comunidade educativa.

• Proceder ao sorteo público para desginar os membros das mesas electorais

Referencias legais:

AnexoTamaño