1ª XORNADA 2º ESO D-C-E - DOS DEPORTES NA NATUREZA CO ALUMNADO DE 1º C.M. GUÍA DO MEDIO NATURAL E O TEMPO LIBRE DO CIFP Universidade Laboral (Culleredo)

O martes 21 de marzo, o alumnado de 2º ESO grupos D-C-E, desfrutamos dunha auténtica xornada de deportes na natureza: ORIENTACIÓN, ESCALADA, DEPORTES DE TEMPO LIBRE. Xornada diferente xa que o alumnado de 1º C.M. DE GUÍA DO MEDIO NATURAL E O TEMPO LIBRE do CIFP Universidade Laboral foron os nosos técnicos, impartindo as diferentes actividades. Desfrutamos moito de toda a mañá organizada por este grupo de futuros profesionais de actividades no medio natural, os cales desexamos moitísima sorte!!

Grazas a CIFP Universidade Laboral ao profesorado que fixo posible esta xornada - Xurxo, Lucía e Diego!!