FICHA 6- CULTIVANDO HABILIDADES

Moitas veces, a sociedade marca normas que nos axudan a comportarnos e a gardar certos límites nas relacións para cos demais. Non obstante, na adolescencia, estas presións ou normas sociais (nesta idade, as que realmente importan son as establecidas no grupo de iguais) poden exercer presións por cumplir o que “debería ser”. Esto sucede tamén no mundo da sexualidade e da erótica.

Para comezar a cultivar cos nosos rapaces o relativo á reflexión crítica e o propio criterio xogamos un pouco ao…TEATRO!

A través de pequenos role-playing nos que establecíamos situacións cotiáns, os nosos alumnos e alumnas, en grupo, representaban distintos escenarios para resolver estos contextos repetidos nas súas vidas.

Unha situación?

“Levas tempo coa túa parella e proponche ter relacións sexuais. Ti non o ves aínda claro, pero insiste dicíndoche que xa o necesita e que ademais todo o mundo xa o fixo. Que lle dirías?”

Os nosos rapaces e rapazas deron moitas contestacións moi inxeniosas para poder facer respectar o seu punto de vista.

Grazas por unha sesión tan enriquecedora!

As alumnas e alumnos de 3ºA traballando nos seus produtos

FICHA6.jpg113.11 KB