YouTubeImaxe de twitter Imaxe de facebook
30 anos!
Selo europeo das linguasUnion Europe

CM Excavacions e Sondaxes

Latín (e Grego)

Profesorado. Curso 2022-23

O departamento de latín e grego está composto por: Gema Roiz Sánchez (Profesora de Latín e Grego

OS IDUS DE MARZO

O 15 de marzo se commemorou o asasinato de Xulio César, feito que mudou a historia de Roma e, probablemente, do resto do mundo da época. Este ano non fixemos representación teatral se non que  fixemos unha exposición de varios libros que falan da figura deste ilustre persoaxe. Tamén recreamos a toga manchada de sangue que probablemente levaba o día do seu asasinato.

libros_sobre_Julio_Cesar.jpg                                 GRAN_LIBRO_SOBRE_JULIO_CESAR~0.jpg                        PEGADAS_DO_ASASINATO2.jpg        PEGADAS_DO_ASASINATO1.jpg

PREMIO DO CONCURSO DE R.N.E. "VERBA VOLANT"

O pasado 25 de febreiro a alumna de 1º de Bacharelato de Humanidades, Sara Francos Crego, gañou o concurso "Verba Volant" do programa de R.N.E.  "No es un día cualquiera" ao contestar correctamente á pregunta: "Cal e o nome da lagoa que rodea ao Hades?", a resposta era: "A lagoa Estixia".  O premio foi  o libro "Calamares a la romana" do profesor Emilio del Río.

premio_de_verba_volant.jpg

O ALUMNADO DE BACHILLERATO DE HUMANIDADES DISFRUTANDO DAS REPRESENTACIÓNS TEATRAIS DO FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO DE LUGO

O 29 de febreiro, un ano máis, o alumnado de Bacharelato de Humanidades tivo o

pracer de asistir á representación de dúas obras no marco do Festival de Teatro

Grecolatino de Lugo. Pola mañá poideron ver  a traxedia "Edipo Rey" de Sófocles e, pola

tarde, a comedia de Plauto "Os xemelgos". Disfrutaron moito con ambas obras e

decatáronse da importancia da literatura grecolatina no ámbito cultural de antes e de agora.

ACTORES

NACEMENTO DE ROMA

Álbum: Curso 22/23 -> NACEMENTO DE ROMA

LUDI COMPOSTELANI

O alumnado de Humanidades de 1º de Bacharelato fixo unha viaxe no tempo, convertíndose en "adulescentes" da época romana e disfrutando dos xogos e diversións que engaiolaban ao pobo romano e que seguen vixentes  na actualidade.

Así se enzarzaron en resolver un crebacabezas ( que non poideron rematar), xogaron as tabas,e competiron por gañar ao seus rivais no "DUPLUM MOLENDINUM", o actual tres en raia.

Esta actividade lles permitíu comprobar unha vez máis que "NIHIL NOVUM SUB SOLE"

Álbum: Curso 22/23 -> LUDI COMPOSTELLANI

COMEMORACIÓN DOS IDUS DE MARZO POR PARTE DO ALUMNADO DE SERVICIOS ADMINISTRATIVOS 1 (FP BÁSICA)

O 15 de marzo se commemorou o asasinato de Xulio César, feito que mudou a historia de Roma e, probablemente, do resto do mundo da época. Para isto, o alumnado de Servicios Administrativos 1 (F.P. Básica) fixo unha immersión cultural no espacio e no tempo, trasladándose á Roma do final da República. Así abandonaron as súas personalidades para pasar a ser Xulio César, Caio, Cinna, Cimber, Calpurnia, un mensaxeiro... e comprender dun xeito lúdico o que sucedeu ese día "fatídico".

Álbum: Curso 22/23 -> Idus de Marzo

FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO EN LUGO

O día 6 de marzo, unha vez máis, o alumnado de 1º e 2º de Bacharelato de  Humanidades asistiu  as representacións teatrais co gallo do FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO que se celebrou en Lugo. Tiveron o pracer de ver duas obras: pola mañá unha traxedia grega "As troianas" do traxediógrafo Eurípides. Nesta obra comprobaron a dor que sentiron e, por desgracia, aínda senten as mulleres que son vítimas das guerras feitas polos homes e que son convertidas en escravas deles e levadas lonxe dos seus fogares.

Pola tarde, o tema mudou por completo, xa que asistiron a unha representación da comedia "Cásina" do autor latino Plauto. Onde o papel da muller seguía sendo o de non ser a dona da súa existencia e estar a disposición dos homes.

Pero o máis importante foi ver que hai máis alumnado que sinte o pracer de estudar Latín e Grego e que estas materias serven para entender que moitas facetas da humanidade non cambian, xa o decían os clásicos: NIHIL NOVUM SUB SOLE.

CARPE DIEM ET VITAM

-YA LLEVAS 5 MINUTOS IGNORÁNDOME.

¿QUÉ BUSCAS?

-DISFRUTAR DE LA VIDA

CAMBIO DE ESTACIÓN

-ADÁN, SE TE HA CAÍDO UNA HOJA.